Δεν πρόκειται για τη μέση 19χρονη. Με τους φουσκωμένους μύες της

και το εντατικό πρόγραμμα διατροφής και άσκησης, η Georgina McConnell είναι bodybuilder αφοσιωμένη στα έξι γεύματα την ημέρα και στις πέντε προπονήσεις την εβδομάδα.

Δείτε τι ακριβώς αναφέρει η ίδια

«Λατρεύω το bodybuilding, είναι η ζωή μου», δηλώνει η 19χρονη. «Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου πάντα ασχολούνταν με την καλή φυσική κατάσταση κι έτσι πάντα υπήρχαν βάρη και όργανα για ασκήσεις στο σπίτι, όταν ήμουν μικρή. Στα 17 μου αποφάσισα να αρχίσω το bodybuilding κανονικά, αν και από νωρίτερα μου άρεσε. Ξέρω πως είναι ασυνήθιστο για ένα κορίτσι στην ηλικία μου, τα περισσότερα θέλουν να είναι αδύνατα και ντελικάτα, αλλά εμένα μου αρέσει πολύ», προσθέτει.

«Οι γονείς και οι φίλοι μου είναι περήφανοι για μένα και πιστεύουν πως δείχνω πολύ ωραία αλλά ο αδελφός μου είναι εντελώς αντίθετος, δεν το καταλαβαίνει όλο αυτό με το bodybuilding καθόλου», εξηγεί.

«Δεν έχω σύντροφο αυτή τη στιγμή αλλά δεν νομίζω πως το ασυνήθιστο χόμπι μου θα απωθεί όλα τα αγόρια. Ναι, κάποια τρομάζουν με τους μύες μου αλλά σε άλλους αρέσουν», προσθέτει.

«Παρότι το bodybuilding έχει συμβάλει πολύ στην αυτό- εκτίμησή μου, συνήθως καλύπτω πολύ το σώμα μου όταν κυκλοφορώ. Αλλιώς οι άνθρωποι με κοιτούν με γουρλωμένα μάτια, ειδικά τα μπράτσα και τους ώμους μου. Δέχομαι πολλά κομπλιμέντα αλλά και πολλές προσβολές», τονίζει.

Δείτε τις φωτογραφίες και το βίντεο

body2.jpg 

body3.jpg 

body1.jpg 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top