Αύξηση της τάξεως του 22% παρουσίασαν τα τέσοδα από τη διαδικτυακή
διαφήμιση στην αγορά των ΗΠΑ το 2011, σε σχέση το προηγούμενο έτος
φτάνοντας το ποσό των 31 δισ. δολαρίων.
Η πληροφορία προέρχεται από έρευνα της PricewaterhouseCoopers που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Interactive Advertising Bureau, έναν σύνδεσμο της βιομηχανίας διαδικτυακής διαφήμισης.
Το 50% από το ποσό αυτό, δηλαδή περίπου 14, 8 δισ. δολάρια, προέρχεται από διαφημίσεις αναζήτησης, δηλαδή τις καταχωρίσεις κειμένου που εμφανίζονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης όπως το Bing και το Yahoo.
Αυτό όμως που τράβηξε την προσοχή είναι η αύξηση που παρουσιάζουν οι διαφημίσεις σε φορητές συσκευές. Τα έσοδα στον τομέα αυτών υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με τα ποσά που είχαν δαπανηθεί το 2010. Παρόλα αυτά όμως προς το παρόν παραμένουν ένα μικρό μόνο μέρος της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης.
proho.gr
Η πληροφορία προέρχεται από έρευνα της PricewaterhouseCoopers που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του Interactive Advertising Bureau, έναν σύνδεσμο της βιομηχανίας διαδικτυακής διαφήμισης.
Το 50% από το ποσό αυτό, δηλαδή περίπου 14, 8 δισ. δολάρια, προέρχεται από διαφημίσεις αναζήτησης, δηλαδή τις καταχωρίσεις κειμένου που εμφανίζονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και άλλων μηχανών αναζήτησης όπως το Bing και το Yahoo.
Αυτό όμως που τράβηξε την προσοχή είναι η αύξηση που παρουσιάζουν οι διαφημίσεις σε φορητές συσκευές. Τα έσοδα στον τομέα αυτών υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με τα ποσά που είχαν δαπανηθεί το 2010. Παρόλα αυτά όμως προς το παρόν παραμένουν ένα μικρό μόνο μέρος της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης.
proho.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!