Ακόμη και στους καιρούς των ισχνών αγελάδων τα καρτέλ στο λιανικό εμπόριο καλά κρατούν. Λαρισαίος επιχειρηματίας κλήθηκε να πληρώσει «αέρα» 20.000 ευρώ για να βάλει το προϊόν του στο ράφι πασίγνωστης αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
Βέβαια δεν είναι ούτε ο πρώτος, ούτε και ο τελευταίος που καλείται να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να μπορέσει να επιβιώσει η επιχειρηματική το προσπάθεια. Πρόσφατο εξάλλου είναι και το παράδειγμα στο γειτονικό Βόλο όπου ευρωπαϊκή αλυσίδα σούπερ μάρκετ είχε αρνηθεί να βάλει στα ράφια της τα προϊόντα της τοπικής γαλακτοβιομηχανίας ΕΒΟΛ, αλλά υπαναχώρησε υπό τις ισχυρές πιέσεις τοπικών φορέων αλλά και απλών καταναλωτών.
Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο ας μην αναρωτιέται κανείς γιατί δεν μπορεί να βρει ένα τοπικό προϊόν σε ένα σούπερ μάρκετ. Δεν φταίει η τοπική εταιρεία που το παράγει η οποία κατά 99% έχει ζητήσει να μπει στο ράφι αλλά επί ματαίω. Έτσι, καλό θα ήταν να κοιτάμε και λίγο «πίσω» από τη βιτρίνα των μεγάλων αλυσίδων, συνειδητοποιώντας και τιμωρώντας τον ανελέητο πόλεμο που δέχονται οι ντόπιες επιχειρήσεις με σοβαρότατες συνέπειες στην τοπική οικονομία και κατ’ επέκταση στις δικές μας τσέπες. (Αλήθεια... οι ελεγκτικοί μηχανισμοί υπάρχουν;)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!