Την έντονη δυσφορία της για τις εξαγγελίες του υπουργείου Παιδείας, που καθιερώνει δύο διαφορετικούς τύπους ...
απολυτηρίων εκφράζει η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ). Η ΟΛΜΕ εκφράζει τη διαφωνία της για τους δύο τύπους απολυτηρίων: ένα που θα αποκτιέται με... ενδοσχολικές εξετάσεις και ένα άλλο που θα αποκτιέται με πανελλαδικές εξετάσεις.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ τονίζει ότι υπό τις παρούσες συνθήκες, εκείνο που επιβάλλεται ως μόνη λύση είναι για όλα τα παιδιά το απολυτήριο Λυκείου να αποκτιέται με ενδοσχολικές εξετάσεις και η επιλογή για την τριτοβάθμια εκπαίδευση να πραγματοποιείται μετά την αποφοίτηση από αυτό.
"Μόνο με αυτή τη διαδικασία θα αποδεσμευτεί πραγματικά το Λύκειο από την πρόσβαση στην επόμενη βαθμίδα και θα αποκτήσει τον αυτόνομο παιδευτικό του ρόλο" σημειώνει η ΟΛΜΕ.
Επισημαίνει δε ότι "δεν έγινε ουσιαστικός διάλογος με τους εκπαιδευτικούς φορείς, δεν έγινε καμιά επιστημονική και εκπαιδευτική τεκμηρίωση από τους επίσημους φορείς της Πολιτείας, όπως το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και χωρίς συζήτηση στα υποτιθέμενα όργανα ''κοινωνικού διαλόγου'' όπως το ΕΣΥΠ-ΣΠΔΕ, το υπουργείο Παιδείας προωθεί την τελευταία στιγμή αλλαγές στο σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων (απολυτήρια λυκείου, κατάργηση του 10% και κατάργηση των μετεγγραφών)".
"Είναι ολοφάνερο ότι η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία ''αρίστων'', αλλά ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Κατά την άποψή μας σχολεία πρώτης προτεραιότητας πρέπει να είναι τα σχολεία των υποβαθμισμένων περιοχών, αυτά δηλαδή των οποίων οι μαθητές έχουν μειωμένες ευκαιρίες για εκπαίδευση και μόρφωση και όχι τα πρότυπα", καταλήγει η Ομοσπονδία.
απολυτηρίων εκφράζει η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ). Η ΟΛΜΕ εκφράζει τη διαφωνία της για τους δύο τύπους απολυτηρίων: ένα που θα αποκτιέται με... ενδοσχολικές εξετάσεις και ένα άλλο που θα αποκτιέται με πανελλαδικές εξετάσεις.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ τονίζει ότι υπό τις παρούσες συνθήκες, εκείνο που επιβάλλεται ως μόνη λύση είναι για όλα τα παιδιά το απολυτήριο Λυκείου να αποκτιέται με ενδοσχολικές εξετάσεις και η επιλογή για την τριτοβάθμια εκπαίδευση να πραγματοποιείται μετά την αποφοίτηση από αυτό.
"Μόνο με αυτή τη διαδικασία θα αποδεσμευτεί πραγματικά το Λύκειο από την πρόσβαση στην επόμενη βαθμίδα και θα αποκτήσει τον αυτόνομο παιδευτικό του ρόλο" σημειώνει η ΟΛΜΕ.
Επισημαίνει δε ότι "δεν έγινε ουσιαστικός διάλογος με τους εκπαιδευτικούς φορείς, δεν έγινε καμιά επιστημονική και εκπαιδευτική τεκμηρίωση από τους επίσημους φορείς της Πολιτείας, όπως το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και χωρίς συζήτηση στα υποτιθέμενα όργανα ''κοινωνικού διαλόγου'' όπως το ΕΣΥΠ-ΣΠΔΕ, το υπουργείο Παιδείας προωθεί την τελευταία στιγμή αλλαγές στο σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων (απολυτήρια λυκείου, κατάργηση του 10% και κατάργηση των μετεγγραφών)".
"Είναι ολοφάνερο ότι η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία ''αρίστων'', αλλά ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Κατά την άποψή μας σχολεία πρώτης προτεραιότητας πρέπει να είναι τα σχολεία των υποβαθμισμένων περιοχών, αυτά δηλαδή των οποίων οι μαθητές έχουν μειωμένες ευκαιρίες για εκπαίδευση και μόρφωση και όχι τα πρότυπα", καταλήγει η Ομοσπονδία.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!