Επιτέλους ήρθε η ώρα!!!

Τελειώσαμε τις σπουδές μας, μαζέψαμε κάποια χρήματα από... διάφορες δουλειές του ποδαριού (άσχετες φυσικά με τα πτυχία μας) και αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε ένα εφηβικό όνειρο.

Ένα όνειρο που οι μέχρι στιγμής συγκυρίες δεν μας είχαν επιτρέψει να το πραγματοποιήσουμε. 
Άπειρες συζητήσεις είχαν γίνει γι αυτό...

Τώρα ήρθε η στιγμή!

Εγώ με τους δύο κολλητούς μου  στα 26 μας χρόνια, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα
ταξίδι ζωής, πριν να βγούμε (ή μάλλον μπούμε) στο... λούκι της ζωής που αφορά την εύρεση εργασίας στην Ελλάδα του σήμερα.

Ένα ταξίδι, που όταν (και αν...) γεράσουμε θα το διηγούμαστε με νοσταλγία στα εγγόνια μας.

Το γύρο της Ευρώπης με τραίνο! 

Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε να ψάχνουμε πληροφορίες για το γνωστό (κυρίως στα Ευρωπαϊκά νιάτα) InterRail. Μπήκαμε στο επίσημο Site http://www.interrailnet.com/ και ψάξαμε...

Όλα τέλεια! Με 410 Ε μπορούμε να χρησιμοποιούμε για 15 μέρες τα περισσότερα τραίνα στη γηραιά ήπειρο. 
Πέσανε κάτω τα σχέδια. Διαφωνίες, έντονες συζητήσεις, όνειρα, όνειρα,όνειρα.......... 

Θεσσαλονίκη ---> Αθήνα ---> Πάτρα ---> Ιταλία και.... το ταξίδι συνεχίζεται (στα σχέδια πάντα) μέχρι να επιστρέψουμε από Βελιγράδι ---> Σκόπια ή Σόφια ---> Θεσσαλονίκη......! 
Έτσι λοιπόν, μια και ο καιρός πλησιάζει και το ημερολόγιο τρέχει χωρίς να κοιτάει πίσω, σπεύσαμε να πάμε στο ΟΣΕ της Θεσσαλονίκης, ούτως ώστε να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες!

Η πρώτη εικόνα στον ΟΣΕ μας προϊδέασε σχετικά με το τι θα αντιμετωπίσουμε.
Παντού χαρτιά που να φωνάζουν:
"ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ, ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ!"

Εφόσον μπήκαμε μέσα στο κτήριο, διαπιστώσαμε πως... υπάλληλος για να μας ενημερώσει ΔΕΝ υπήρχε πουθενά! 
Με τα πολλά, αφού ξετρυπώσαμε έναν μεσήλικα και τον "αναγκάσαμε" να αποχωριστεί τον ζεστό του καφέ, από το πλησιέστερο κυλικείο όπου κάθονταν, είπαμε να τον ζαλίσουμε με κάποιες ερωτήσεις...

Μάταια όμως!
Χωρίς να έχει να πει και πολλά, μας ενημέρωσε πως τα δρομολόγια για εξωτερικό ΤΕΛΟΣ...

----Δηλαδή δεν μπορούμε με κανέναν τρόπο να φύγουμε;; Κόπηκαν όλα; Βουλγαρία, Σκόπια, Πάτρα, Κωνσταντινούπολη;;; 
--Ναι εδώ και λίγο καιρό ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ!

---- Εισιτήριο μπορούμε να αγοράσουμε από εδώ και να φύγουμε μέσω κάποιας γειτονικής χώρας; Τουλάχιστον να μην ψαχνόμαστε εκεί...
--ΜΠΑΑΑΑΑ

----Να ενημερωθούμε έστω;;;
--ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Αυτά εν ολίγοις... Εκεί που πάμε να φύγουμε βλέπουμε μια παρέα ιταλών, να ψάχνουν τραίνο για να φύγουν.... Όπως είναι λογικό, τα παιδιά απογοητεύτηκαν... Μέσα από ένα Netbook που είχανε, τους ακούσαμε να λένε, πως η λύση είναι να πάνε με λεωφορείο στην... ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, από όπου και θα συνεχίσουν το ταξίδι τους με τραίνο... 

Επιστρέψαμε σπίτι, απογοητευμένοι... 
Μια και το site που αναφέραμε παραπάνω, πουλάει εισιτήρια για Ελλάδα(!!!) είπαμε να ψάξουμε λίγο ακόμη... Έτσι λοιπόν βρήκαμε, το παρακάτω φόρουμ, όπου επιβεβαιώσαμε όσα μας είπε ο απρόθυμος να εξυπηρετήσει, υπάλληλος του ΟΣΕ (κάπως έτσι αντιληφθήκαμε γιατί οι Ιταλοί μαθητές έψαχναν την... Μακεδονία).

Το οποίο ξεκινάει....
Due to the bad economic and political situation in Greece there will be severe cuttings in the railway schedule next year. This includes domestic services in most parts of the country as well as all international services as well.

Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να αναλύσουμε τα πολιτικά και οικονομικά δρώμενα στην Ελλάδα, ούτε τους λόγους που οι υπάλληλοι του ΟΣΕ εν έτη 2011 είναι περισσότεροι από... τους πελάτες (και φυσικά γνωρίζουν άριστα να διεκδικούν χωρίς να εργάζονται)...

Απλά αναφέρουμε τα γεγονότα, που εμείς τα αντιλαμβανόμαστε ως ένα ακόμη κομμάτι της Πανευρωπαϊκής μας διαπόμπευσης... 

Δεν είναι δυνατόν η ανεπτυγμένη Ελλάδα μας, να είναι αποκομμένη συγκοινωνιακά από την υπόλοιπη Ευρώπη και ο κόσμος να αναγκάζεται να χρησιμοποιεί εναλλακτικά τα ΚΤΕΛ της... Μακεδονίας (με τη δικιά μας ανυπαρξία, τους διαφημίζουμε μια χαρά!). 

Κάπου εδώ να κλείσουμε με ένα ποστ από το φόρουμ που παραθέσαμε λίγο πριν...:


No international connections to/from Greece from 01.01.2011!

Postby Robert_Antonio » 14.03.2011 - 02:26
The train Thessaloniki-Istanbul ran several weeks more after the closure of Serbian and Bulgarian trains on 1.1.2011. But now it's cancelled too.
For bus connection see Macedonian bus timetable http://www.sas.com.mk . I don't know about buses from Bulgaria to Greece.


Robert_Antonio
Posts: 60
Joined: 18.06.2008 - 22:44
Location: Czechia / Austria





Εμείς εννοείται πως το ταξίδι θα το κάνουμε! Πως και από που... θα τη βρούμε την άκρη! Αυτό όμως που δεν μπορούμε να σταματήσουμε είναι την... Ελληνική κατηφόρα.

Ας ελπίζουμε την επόμενη φορά που θα επισκεφθούμε τον ΟΣΕ, να έχουν στρώσει τα πράγματα!
Τώρα αν κάποιοι απολυθούν, ας βγούνε να ψάξουν δουλειά. Εξάλλου κι εμείς σε 2 μήνες αυτό θα κάνουμε. Και ας κερδίσει ο... ικανότερος!


Με εκτίμηση,
Αναγνώστης του Blog


Πηγή: www.moutzis.gr

3 σχόλια:

  1. Τα χάλια λοιπόν που διαπιστώνεις ειναι το αποτέλεσμα της λεγόμενης "αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης" του ΟΣΕ. Διότι αν λέγοντας εξυγίανση εννοούμε ότι :
    Κόβουμε χρηματοδότηση
    Καταργούμε γραμμές
    Καταργούμε Δρομολόγια
    Διώχνουμε προσωπικό όπως όπως
    Κλείνουμε σταθμούς
    Μειώνουμε συντήρηση

    τότε εγώ το βλέπω ως "σιγά μην ασχοληθούμε με τα τραίνα όταν τα συμφέροντα ήταν, είναι και θα είναι στους εργολάβους των Ε.Ο. και στα ΚΤΕΛ"

    Όλα λοιπόν αυτά που διαπιστώνεις είναι μια απίστευτη ευκαιρία που δόθηκε στους κυβερνώντες να ξεφορτωθούν μια και καλή τον Σιδηρόδρομο, μαζί με τα χρέη τους προς αυτόν για τα έργα που έκανε έως τώρα. Έλεγαν ότι ο ΟΣΕ έβαζε μέσα κάθε μέρα τον προϋπολογισμό κατά 2εκ. Και πως γίνονται τα έργα, οι Σήραγγες, οι Γέφυρες, οι Γραμμές, οι ανακαινίσεις, οι συντηρήσεις. Με τα κέρδη από τα εισιτήρια ? Τότε γιατί το ΥΠΕΧΩΔΕ εγγράφει στον δικό του Προϋπολογισμό κάθε μέρα 4εκ δαπάνες ? Γιατί δεν τα βγάζει και αυτό απο τα διόδια. Ξέχασα όμως, εκεί μιλάμε για τους μεγαλοεργολάβους καναλάρχες οπότε δεν τίθεται θέμα χρέους. Μόνο για τα Σιδηροδρομικά έργα έχουμε θέμα.

    Αν ήθελαν πραγματικά εξέλιξη στον Σιδηρόδρομο οι κινήσεις τους θα ήταν άλλες, όχι του τύπου "πονάει κεφάλι, κόβει χέρια και πόδια"
    Πόσα άλλα υπάρχουν που δεν γνωρίζει ο κόσμος και ούτε πότε θα γνωρίσει αν ακούει MEGA. Ξέχασα όμως ότι φταίει ο υπάλληλος για όλα αυτά. Αυτός Διευθύνει τον ΟΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ φίλε...

    Εννοείται πως πρώτα από όλα φταίνε οι κυβερνήσεις του παρελθόντος όπου με τα σκάνδαλα, με τις πελατειακές σχέσεις που ανέπτυξαν για ψηφοθηρικούς κυρίως λόγους με την πλειονότητα των υπαλλήλων που προσλήφθηκαν χωρίς ίχνος αξιοκρατείας και πολλά πολλά ακόμη που θα χρειαζόμασταν ώρες για να τα αναλύσουμε.

    Φταίνε αυτοί που δεν ελέγχουν τον υπάλληλο (που και αυτοί είναι υπάλληλοι) και εννοείται πως φταίει και ο υπάλληλος!

    Σε παρακαλώ πολύ, μην νομίζεις πως όποιος δεν συμφωνεί απόλυτα με αυτό που λες, είναι πρόβατο...
    Λίγο φασιστικό αυτό, και από τα υπόλοιπα λεγόμενά σου βλέπω πως έχεις πολύ ορθή σκέψη.

    Δεν είναι δυνατόν οι υπάλληλοι να μην φταίνε ποτέ.

    Είναι αυτό που λέει και ο Λουκιανός σε ένα τραγούδι... Φταίει και ο Χατζηπετρής!

    Οπότε θεωρώ άκυρο να αναλύσουμε ποιος φταίει... Πολλοί, μα πάρα πολλοί φταίνε!

    Το θέμα είναι από εδώ και στο εξής τι γίνεται...

    Άποψή μου (και άσχετα με το αν είσαι σύμφωνος ή όχι, οφείλεις να τη σεβαστείς) είναι πως ΝΑΙ θα πρέπει να απολυθούν αρκετοί δημόσιοι υπάλληλοι...

    και πρόσεξε, για να μην παρεξηγηθώ! Δεν είμαι υπέρ στις τυφλές απολύσεις.

    Θα ήμουν όμως υπέρ, στο να αναλάμβανε μία εταιρία των έλεγχό τους. Να προσπαθεί να τους διαφθείρει (δεν αναφέρομαι μόνο στον ΟΣΕ), να πάει σαν... πολίτης και στην ουσία να είναι ελεγκτής.

    Αν ο υπάλληλος συγκεντρώσει αρνητική βαθμολογία, η μετάθεση - μετάταξη δεν αποτελεί λύση, ούτε και η διαθεσιμότητα. Απόλυση και ποινικές κυρώσεις...

    Όσο οι υπάλληλοι δεν φταίνε.... τόσο θα συνεχίσουν να τα ξύνουν.

    Εννοείται, υπάρχουν και οι φωτεινές εξαιρέσεις δημοσίων υπαλλήλων που απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα! Είναι κρίμα να μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι και γι αυτό μιλάω για αξιολόγηση και όχι για τυφλές απολύσεις.

    Αν πάντως η βάση σου είναι πως ο υπάλληλος ήταν σωστός, μάλλον δύσκολα θα συμφωνήσουμε...

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να απαντήσω στον παραπάνω φίλο που σχολίασε, για την μη ευθύνη των υπαλλήλων αναφέρομαι μόνο στο κομμάτι της κακοδιοίκησης, των λανθασμένων αποφάσεων (από αμέλεια ή σκοπιμότητα), την άνιση μεταχείριση του ΟΣΕ σε σχέση με τις άλλες μεταφορές (σκέψου να έπρεπε τα ΚΤΕΛ να επενδύσουν εκατοντάδες εκατομμύρια για να κατασκευάσουν και συντηρήσουν τους δρόμους που θα χρησιμοποιήσουν - αυτό αναγκαζεται να κάνει ο ΟΣΕ)όπως επίσης, ενώ του οφείλει το Κράτος αποδεδειγμένα και με Δικαστικές αποφάσεις σχεδόν 1 Δις σε Επιχορηγήσεις για Υπηρεσίες του σε άγονες γραμμές, δεν παίρνει ούτε σεντ (αντίθετα με πλοία - αεροπλάνα κλπ) και γενικότερα στο όλο κλίμα της απαξίωσης από την πολιτεία. Απο εκεί και πέρα κάθε υπάλληλος και στον ΟΣΕ και γενικότερα στο Δημόσιο σαφώς έχει τις ατομικές του ευθύνες. Για την ποιότητα και αποτελεσματικότητα της εργασίας του, για το ήθος και το φιλότιμο του και για την συγκάλυψη ή απάθεια μπροστά σε σκανδαλώδεις περιπτώσεις κακοδιαχείρισης ή απιστίας προς το Δημόσιο από ανώτερά του Στελέχη. Για την ώρα το μόνο όμως που προστατεύει τον έντιμο υπάλληλο (όσοι απέμειναν από αυτούς) στο να καταγγείλει παρατυπίες και παρανομίες είναι η εξασφάλιση της όποια "μονιμότητας" Διότι εγώ αν έβλεπα να γίνεται ρεμούλα με δημόσιο χρήμα αλλά μου έλεγε ανώτερος οτι "ή κάνεις τα στραβά μάτια ή αύριο τα μαζεύεις και δρόμο" όσο και να ήθελα να κάνω την δουλειά μου σωστά, μάλλον θα το βούλωνα για να την έχω και αύριο την δουλειά μου. Η τυχών άρση της μονιμότητας άπλα θα εμποδίσει και αυτούς τους τίμιους να καταπολεμήσουν την διαφθορά. Τώρα τι να γίνει με τους "λαδιάριδες" ? Απόλυση με το καλημέρα σας, με την πρώτη αποδεδειγμένη παρανομία. Επίσης τι να γίνει με τους τεμπέληδες ? Σύνδεση της απόδοσης με τον μισθό. Δεν δουλεύεις, θα παίρνεις τον βασικό μόνο και αν δεν συμμορφωθείς, σε διαθεσιμότητα μέχρι να στρώσεις. Νομίζεις αρέσει σε αυτούς που έχουν πολύ δουλειά να τους χώνουν και αυτή των ανίκανων(ή πολιτικά χρωματισμένων και καλοζωισμένων) συναδέρφων τους ? Κανονικά, οι καταγγελίες για ανικανότητα έπρεπε να γίνονται από τους ίδιους του υπαλλήλους διότι αυτοί τραβάνε το ζόρι τελικά. Οι προϊστάμενοι/ Διευθυντές δεν δίνουν δεκάρα. Απλά δίνουν όλη την δουλειά σε αυτόν που τραβάει. Και να ξέρεις ότι αυτοί που τραβάνε στο Δημόσιο είναι και αυτοί που έχουν τα λιγότερα βύσματα. Οι άλλοι κάααααθονται και η τύχη τους (βουλευτής, υπουργός, Γεν. Γραμματέας, Δ/ντας Σύμβουλος) δουλεύει. Για να κλείσω, μόνο με ένα ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ σύστημα αξιολόγησης, επιβράβευσης και τιμωρίας θα πάει μπροστά το Δημόσιο και γενικότερα οι Δημόσιοι Οργανισμοί. Το κακό είναι ότι αυτό το σύστημα πρέπει πρώτα να εφαρμοστεί στην Ηγεσία (Διοικητική και Πολιτική) αλλιώς είναι σαν να βάλεις τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα. Επίσης ο ιδιώτης μάνατζερ δεν θα δώσει λύση διότι αυτός σκέφτεται μόνο με απόλυτα νούμερα και μόνο, ενώ το Δημόσιο και οι ΔΕΚΟ έχουν να κάνουν περισσότερο με τον Πολίτη. Καταλήγω λοιπόν πάλι στον ΟΣΕ. Για να γίνει κερδοφόρος όπως θέλουν τώρα ξαφνικά, απλά δεν θα πρέπει να κυκλοφορεί ξανά τρένα. Είναι τυχαίο που κανένας σιδηροδρομικός οργανισμός στην Ευρώπη δεν είναι κερδοφόρος ? Η Τρόικα που μας έφεραν, λειτουργεί και αυτή σαν Ιδιώτης Μανατζερ για την Εταιρεία Ελλάδα ΑΕ. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε πια παντού και καθημερινά. Θα σωθεί η Επιχείρηση, αλλά δυστυχώς θα απολυθούν όλοι οι εργαζόμενοι. Κανε μόνος σου τον συσχετισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top