Ο Δεύτερος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος, και πρώτος χωμάτινος ολοκληρώθηκε στο Μεξικό, με νικητή ποιόν άλλον…;
Ο Sebastian Loeb κατάφερε να φύγει νικητής για 5η σερί φορά από τα εδάφη  του Μεξικού, νικώντας τον teammate του S.Ogier ο οποίος εγκατέλειψε  την τρίτη μέρα.
Ο Ogier ήτανε ταχύτερος του Γάλλου τις δύο πρώτες μέρες, εκμεταλλευόμενος και το γεγονός της ποινής που δέχθηκε ο Loeb κλείνοντας την δεύτερη μέρα όντας 10 δευτερόλεπτα ταχύτερος του, και με πέντε κερδισμένες ειδικές έναντι 6 του Loeb. Όμως στην πρώτη ειδική της τρίτης μέρας ο S.Ogier δεν κατάφερε να αποφύγει το λάθος όταν σε μία έξοδο κατέστρεψε το μπροστά αριστερό τροχό του DS3, βάζοντας τέρμα στην πορεία του προς την διεκδίκηση της νίκης, και χάνοντας πολύτιμους βαθμούς τόσο για τον ίδιο, όσο και για την Citroen. Θα ήτανε ενδιαφέρον μάλιστα αν ο Γάλλος κατάφερνε να συνεχίσει το ράλι, να βλέπαμε την αντίδραση της Γαλλικής ομάδας  και του Olivier Quesnel , σε σχέση με την διεκδίκηση της νίκης από τους δύο οδηγούς της Citroen. Πάντως όσο πρόλαβαν, παίξανε στα ίσια..

«Σίγουρα απογοητεύτηκα που τον είδα εκεί. Δεν το άξιζε. Έκανε σπουδαίο αγώνα, η νίκη θα κρινόταν ανάμεσά μας και ξέρω πως είναι να βρίσκεσαι σε τέτοια κατάσταση. Δεν είναι εύκολο και δεν χάρηκα ούτε για την ομάδα ούτε για μένα. Η δική μου δουλειά είναι να μάχομαι για να κερδίζω. Πρέπει να πιέζω», είπε ο Loeb για τον teammate του στην Citroen. «Ήταν πολύ δύσκολο τριήμερο, είχαμε μια φοβερή μάχη με τον Ogier μέχρι σήμερα. Πίεζε πάρα πολύ, νομίζω ότι κάναμε τον τέλειο αγώνα και ορισμένα μικρά προβλήματα δεν ήταν πολλά για ένα νέο αυτοκίνητο. Είμαι ικανοποιημένος με την απόδοση, το DS3 είναι πολύ γρήγορο».

Από την μεριά του ο S.Ogier είπε για την εγκατάλειψη: «Πιέζαμε πάρα πολύ εκείνη τη στιγμή. Είχαμε καλό ρυθμό και καλή αίσθηση του αυτοκινήτου, αλλά έτσι είναι πάντα: Κάνεις ένα λάθος και όλα τελειώνουν, αυτός είναι ο νόμος των ράλι. Πάντως, θα έχουμε πολύ καλή θέση εκκίνησης στις Ειδικές Διαδρομές του επόμενου χωμάτινου αγώνα. Οπότε δεν έχει τελειώσει»
Ο Sebastian Loeb μετά την εγκατάλειψη του Ogier έκανε βόλτα στην εξοχή και κερδίζοντας άλλες τρείς ειδικές αναδείχτηκε νικητής του αγώνα για 5η φορά συνεχόμενη..
Δεύτερος, αλλά πρώτος στην συνολική βαθμολογία, βρέθηκε ο Mikko Hirvonen με το Ford Fiesta RS. O Φιλανδός δεν κατάφερε αυτή τη φορά να φύγει νικητής του αγώνα αλλά περιόρισε την ζημιά, ύστερα και από την εγκατάλειψη του Ogier. Τα Fiesta γενικότερα δήξανε λιγότερο ανταγωνιστικά από τα DS3 στο χώμα και ο Hirvonen ίσως ποντάρει φέτος στην σταθερότητα, αλλά ίσως και στην μεταξύ μονομαχία των οδηγών της Citroen που πιθανός θα κόψει βαθμούς από τους οδηγούς της. Είναι χαρακτηριστικό πως η Ford κέρδισε μόνο τρείς ειδικές, σε σχέση με τις 19 τις Citroen. Πάντως ο Hirvonen μεταξύ αυτών, κέρδισε και την Υπερειδική στο τέλος του ράλι, που του χάρισε τρείς επιπλέον βαθμούς.

Το βάθρο συμπλήρωσε και πάλι ο Jari-Matti Latvala σε έναν αγώνα που μάλλον θα πρέπει να των αφήνει απόλυτα ικανοποιημένο. Ο οδηγός της Ford, ευνοούμενος και από την εγκατάλειψη του Ogier, κατάφερε για δεύτερο ράλι να βρίσκεται στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Τέταρτος και μάλλον αδικημένος με βάση και τις ειδικές που κέρδισε ήτανε σίγουρα ο Petter Solberg. Την πρώτη μέρα αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του  DS3, το οποίο και τον έβγαλε εκτός διεκδίκησης βάθρου, και γιατί όχι νίκης, περιορίζοντας όσο μπορούσε την “χασούρα” με την τέταρτη θέση. Ο Solberg μάλιστα την δεύτερη μέρα είχε και μια θεαματικότατη έξοδο, ύστερα από μια ελαφρός ανώμαλη προσγείωση σε ένα άλμα στην 17η ειδική διαδρομή, που ευτυχώς ήτανε ανώδυνη και για τους θεατές, με τον “τρελό”  Νορβηγό να περιγράφει με απολαυστικό τρόπο ύστερα στον δημοσιογράφο το τι συνέβη στο σημείο. Θεαματικός εντός και εκτός ο Νορβηγός..

Από κει και πέρα, στην 5η θέση τερμάτισε ο Mads Ostberg. Ο Νορβηγός οδηγός της Stobart Ford ύστερα από την δεύτερη θέση του στο ράλι Σουηδίας, δεν τα πήγε και τόσο άσχημα, σε σχέση μάλιστα και με τα κλαταρίσματα που είχε στον αγώνα. Στην 6η τερμάτισε ο Henning Solberg, αδελφός του  Petter,ο οποίος αντιμετώπισε και αυτός προβλήματα με την υποβοήθηση και τα φρένα του Fiesta. Ρεκόρ σίγουρα έκανε ο Ken Block, ο οποίος κάθε ημέρα του αγώνα είχε και από μια εγκατάλειψη. Παρόλα αυτά ο Αμερικανός δεν το έβαλε κάτω και κατάφερε να τερματίσει στην 13η θέση.
Επόμενος αγώνας είναι το ράλι Πορτογαλίας στις 24-27 Μαρτίου, με τις ομάδες να έχουν πολύ δουλεία μέχρι τότε, τόσο σε θέματα αξιοπιστίας αλλά και ταχύτητας, ιδιαίτερα στο στρατόπεδο της Ford, που έδειξε να υπολείπετε στο χώμα σε αυτών τον τομέα από την αντίπαλη Citroen.

Δείτε τις καλύτερες φάσεις του αγώνα http://www.balla.gr/?v=2&dbt=1&aid=31904

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top