Η εικόνα που βλέπετε στο τέλος του άρθρου σχεδιάστηκε από τον γάλλο Μαρκ Σιμονέτι και είναι σύμφωνα με τον Martin πιο κοντά στην εικόνα που έχει στο μυαλό του.
-->

«Ο θρόνος που βλέπεται στη σειρά έχει γίνει ιστορικός και δίκαια. Είναι ένα καταπληκτικό σχέδιο και έχει υπηρετήσει άριστα τον στόχο του. Όλοι αναγνωρίζουν την εικόνα. Έχω όλα αυτά τα αντίγραφα στο ράφι μου και τα κοιτάω αλλά κάτι δεν μου κάθεται σωστά. Δεν είναι ο σιδερένιος θρόνος που βλέπω στο κεφάλι μου όταν γράφω τα επόμενα βιβλία. Δεν είναι ο σιδερένιος θρόνος που θέλω οι αναγνώστες μου να έχουν στο μυαλό τους. Ο τρόπος που περιγράφεται στα βιβλία… Τεράστιος, αδέξιος, ασύμμετρος, με τα σκαλιά μπροστά του και το υπερυψωμένο κάθισμα από το οποίο αυτός που κάθεται ατενίζει το ακροατήριο. Ο θρόνος μου είναι ένα κτήνος που ρίχνει τη σκιά του στην αίθουσα. Άσχημο και χωρίς συμμετρία.

O θρόνος του HBO δεν είναι τίποτα από όλα αυτά
».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top