Η Αγαπημένη μας Σάσα σε συνέντευξη της στο playbοy αποκάλυψε το ρεκόρ της στο σeξ…
-->



Iδού Απόσπασμα της γαργάλιστικης της συνέντευξης…:

Έχεις sεχ toys; 

«Πάρα πολλά!»

Το να υπάρχουν πάνω από δύο άτομα στο κρεβάτι πιστεύεις ότι μπορεί να έχει ενδιαφέρον ή όχι; «Πιστεύω ότι έχει ενδιαφέρον, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει. Βέβαια, να σου πω ότι προτιμώ το σχήμα “δύο γυναίκες -ένας άντρας”».

Κάνεις εσύ το πρώτο βήμα;

«Πάρα πολλές φορές. Είμαι και λίγο λυσσάρα…».

Έχεις σκεφτεί να βιντεοσκοπήσεις τις ερwτικές σου στιγμές;

«Το έχω κάνει πάρα πολλές φορές. Έχω δικό μου αρχείο και βρίσκεται με κωδικούς στο laptop μου».

Το ρεκόρ σου στο σeξ; 

«Είσαι έτοιμος; Δώδεκα φορές!»


http://www.to-gamato.com/2013/07/e_13.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top