"Άκουγα για δυστυχία και πείνα, αλλά δεν την είχα βιώσει. Με την εμπλοκή μου στον δήμο της Αθήνας ξύπνησα"!




Η διανομή φαγητού στις ευπαθείς κατηγορίες των Ελλήνων, που δεν έχουν ούτε ένα πιάτο φαΐ για να ζήσουν, είναι μία από τις κυριότερες ασχολίες του Ηλία Ψινάκη το τελευταίο διάστημα και ένας από τους λόγους που τον κρατούν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Αυτό φυσικά δεν τον σταματά από το να κρίνει τα τεκταινόμενα στον καλλιτεχνικό χώρο και να εκφράζει με το προσωπικό του στιλ την άποψή του για όλους και για όλα.

Στη συνένταυξή του στην εφημερίδα Reallife και την Πολυξένη Καραμίχα, μιλάει για...


...την εμφάνιση του Σάκη Ρουβά, ως Διονύσου, στο θεατρικό έργο Βάκχες...

"Μη μου ζητάτε να κρίνω έναν άνθρωπο με τον οποίο έχω περάσει 16 έντονα και ευτυχισμένα χρόνια από τη ζωή μου και όλα αυτά τα χρόνια έκανα τα πάντα για να φτάσει εδώ που έφτασε.

...για το βιβλίο της Γιάννας Αγγελοπούλου, My Greek Drama...

"Το διάβασα το βιβλίο και μου άρεσε πολύ. Η κυρία Αγγελοπούλου περιγράφει μια περίοδο πολύ σημαντική για την Ελλάδα, όπως αυτή που έζησε, με ειλικρίνια και αυτοσαρκασμό".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top