Είμαστε μια ομάδα φοιτητών, που αποφάσισαν να κάνουν μια ιστοσελίδα με στόχο την κριτική του κοινού προς εταιρίες και υπηρεσίες.
Εν μέσω κρίσης –σκεφτήκαμε- τι θα μπορούσε να είναι πιο χρήσιμο. Ο κόσμος πλέον δεν καταναλώνει, όπως παλαιότερα, ασύστολα και χωρίς σκέψη, γιατί πλέον δεν έχει τα περιθώρια. Δεν μπορεί πρώτα να αγοράσει κάτι και μετά αν δεν του είναι χρήσιμο, να πάρει κάτι άλλο. Αυτό είναι, βέβαια, ένας τρόπος σκέψης, που θά πρεπε να μας συμβουλεύει ανεξάρτητα απ’ τις οικονομικές συνθήκες.
Επίσης οι καταναλωτές πρέπει να έχουν μια δύναμη. Δεν μπορεί ο κάθε επιχειρηματίας και η κάθε επιχείρηση να κάνει αυτό που θέλει, χωρίς πρώτα να σκέφτεται τους καταναλωτές. Αυτή η πραγματικότητα στην Ελλάδα είναι κάτι που δεν νοήται στις Δυτικές χώρες. Στο εξωτερικό, οι καταναλωτές, έχουν μεγάλη δύναμη.
Στην Ελλάδα όμως, στην χειρότερη των περιπτώσεων απλά δεν θα ξαναγόραζαν το ίδιο προϊόν, αν δεν ήταν ικανοποιημένοι και θα συμβούλευαν τον κοινωνικό τους περίγυρο να κάνει το ίδιο. Ωστόσο, οι τακτικές και οι πολιτικές των εμReπόρων και των επιχειρηματιών σπανίως άλλαζαν, εκτός και αν υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός. Οι τιμές βλέπουμε, ότι κάθε άλλο παρά μειώνονται για να συμβαδίσουν με τις μειώσεις μισθών. Τώρα όμως, με το ιντερνετ και τη διαδυκτυακή ενημέρωση έχουμε ένα πλεονέκτημα, το οποίο παραμένει ανεκμετάλευτο...
Γι αυτό και σκεφτήκαμε και δημιουργήσαμε την ιστοσελίδα http://www.reviewcenter.gr/ στην οποία ο καταναλωτής μπορεί να γράψει την κριτική του για οποιαδήποτε επιχείρηση θέλει. Μπορεί – αν είναι ικανοποιημένος – να την προωθήσει ή το αντίθετο, αν είναι δυσαρεστημένος. Έτσι μπορεί το κοινό, σύμφωνα με τις βαθμολογίες να παίρνει ενημερωμένες αποφάσεις για το τι θα αγοράσει.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!