Το 93% των καταναλωτών έχει περιορίσει το φαγητό από έξω (π.χ. εστιατόρια, ταβέρνες)
όπως προκύπτει από έρευνα με θέμα: “Διατροφή και Οικονομική κρίση” που διεξήγαγαν σε συνεργασία με...
την ΕΚΠΟΙΖΩ φοιτήτριες του τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου.
Η έρευνα δόθηκε στη δημοσιότητα με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας Καταναλωτή στις 15 Μαρτίου 2013.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας:
- To 55,1% του δείγματος είχε υποστεί μείωση των εισοδημάτων του.
- Το 44% απάντησε ότι το εισόδημά του δεν επαρκεί για την κάλυψη των καθημερινών διατροφικών του αναγκών.
- Βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμου αλλά και για την επιλογή του καθημερινού γεύματος είναι το κόστος.
- Τα τρόφιμα που έχουν περιοριστεί λόγω διατροφικών συνηθειών αλλά και λόγω κόστους είναι το κρέας (63,7%), τα ψάρια (60,5%), τα γλυκά (51,2%) και το αλκοόλ (48,8%).
- Τα τρόφιμα που επιλέγονται για συχνότερη κατανάλωση, σε σχέση με το παρελθόν, είναι τα ρύζι/πατάτες (70,8%), τα όσπρια (70,8%), το ψωμί (50,2%) και τα λαχανικά (46,9%).
όπως προκύπτει από έρευνα με θέμα: “Διατροφή και Οικονομική κρίση” που διεξήγαγαν σε συνεργασία με...
την ΕΚΠΟΙΖΩ φοιτήτριες του τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου.
Η έρευνα δόθηκε στη δημοσιότητα με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας Καταναλωτή στις 15 Μαρτίου 2013.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας:
- To 55,1% του δείγματος είχε υποστεί μείωση των εισοδημάτων του.
- Το 44% απάντησε ότι το εισόδημά του δεν επαρκεί για την κάλυψη των καθημερινών διατροφικών του αναγκών.
- Βασικό κριτήριο για την επιλογή τροφίμου αλλά και για την επιλογή του καθημερινού γεύματος είναι το κόστος.
- Τα τρόφιμα που έχουν περιοριστεί λόγω διατροφικών συνηθειών αλλά και λόγω κόστους είναι το κρέας (63,7%), τα ψάρια (60,5%), τα γλυκά (51,2%) και το αλκοόλ (48,8%).
- Τα τρόφιμα που επιλέγονται για συχνότερη κατανάλωση, σε σχέση με το παρελθόν, είναι τα ρύζι/πατάτες (70,8%), τα όσπρια (70,8%), το ψωμί (50,2%) και τα λαχανικά (46,9%).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!