Σε έναν διακεκριμένο καθηγητή του Πανεπιστήμιου ΜΙΤ θα εμπιστευτεί το  υπουργείο Ενέργειας ο επανεκλεγείς πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters.


 Πρόκειται για τον  Ernest Moniz, καθηγητή Φυσικής και Μηχανικών Συστημάτων καθώς και Διευθυντή της Πρωτοβουλίας για την Ενέργεια στο Πανεπιστήμιο ΜΙΤ. Μάλιστα, είχε διατελέσει υφυπουργός του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ κατά το διάστημα 1997- 2001 (επί Κλίντον).

O Moniz, πάντως, απέφυγε μέχρι τώρα να σχολιάσει την πληροφορία του Reuters. Eάν όντως ισχύουν οι πληροφορίες, τότε ο Moniz θα διαδεχτεί τον Φυσικό Στίβεν Τσου, βραβευμένο με Νόμπελ , ο οποίος πριν από μία εβδομάδα δήλωσε ότι θα εγκαταλείψει το υπουργείο Ενέργειας.  

 Ο Moniz σχολιάζοντας την πυρηνική καταστροφή στην Φουκουσίμα, είχε σχολιάσει πως το περιστατικό αυτό θα ήταν λάθος να οδηγήσει τις κυβερνήσεις στο να εγκαταλείψουν την πυρηνική ενέργεια και τα οφέλη της.

http://www.protothema.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top