Ηταν ένας υπάλληλος σε ένα σούπερ μάρκετ, ο οποίος ήταν εξαιρετικά ετοιμόλογος και ικανός

.

Μια μέρα λοιπόν μπαίνει μια κυρία και ζητάει... μισό πεπόνι!

<Κυρία μου>, της λέει ο υπάλληλος, <δεν μπορώ να σας δώσω μισό πεπόνι!. Το άλλο μισό πεπόνι τι θα το κάνω;>

<Οχι>, επιμένει αυτή, <θέλω μισό πεπόνι!>

<Μα δεν γίνεται αυτό>, απαντά και πάλι ο υπάλληλος.

<Γίνεται, πώς δεν γίνεται! Να με πας.....



αμέσως στον διευθυντή σου. Θέλω να του μιλήσω>.

Μπαίνει ο υπάλληλος φουριόζος στο γραφείο του διευθυντή και τον αρχίζει:

<Κύριε διευθυντή είναι μια ******* εκεί έξω και μου ζητάει μισό πεπόνι...>

Πριν όμω προλάβει να τελειώσε τη φράση του βλέπει με την άκρη του ματιού του την... εν λόγω κυρία ακριβώς από πίσω του, οπότε συνεχίζει:

<και είναι και αυτή η εξαιρετική κυρία, η οποία θέλει να αγοράσει το άλλο μισό!>

Τέλος πάντως, τη σώζει την κατάσταση ο υπάλληλος, παίρνει η κυρία το μισό πεπόνι της και αμέσως μετά ο διευθυντής καλεί τον υπάλληλο στο γραφείο του.

<Λοιπόν παιδί μου σε θαύμασα προηγουμένως. Τι ικανότητα, πόσο ετοιμόλογος ήσουν! Μπράβο, μπράβο! Πες μου σε ποιο υποκατάστημα θέλεις να σε πάω ως υποδιευθυντή; Αποφάσισα να σου δώσω προαγωγή... Απλά πες μου πού θες να πας>.

<Δεν ξέρω κύριε διυθυντή, όπου θέλετε εσείς!>

<Μα πες μου πού σου αρέσει;>

<Οπου να' ναι δεν έχω πρόβλημα>

<Καλά λοιπόν, θα πας στο Αιγάλεω!>

<Στο Αιγάλεω;>

<Ναι, στο Αιγάλεω!>

<Ε, όχι να πάω και στο Αιγάλεω!>

<Γιατί, τί έχει το Αιγάλεω;>

<Ε, να. το Αιγάλεω, μόνο ποδοσφαιριστές βγάζει και ********!>

<Μα τι λες παιδί μου! Η γυναίκα μου είναι από το Αιγάλεω!!!>

<Σοβαρά;;; .....Σε ποιά ομάδα παίζει;;!!>

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top