Η Bridgestone ανακοίνωσε έναν νέο τύπο ελαστικού για αυτοκίνητα που δε χρησιμοποιεί αέρα
. Το εσωτερικό του ελαστικού είναι εξοπλισμένο με ένα πλέγμα ρητίνης, το οποίο απορροφά τους κραδασμούς κι επαναφέρει το λάστιχο στην αρχική του κατάσταση όταν ομαλοποιηθεί η εξωτερική πίεση.
Με άλλα λόγια, η ρητίνη της Bridgestone συμπεριφέρεται όπως ο αέρας. Το μεγάλο πλεονέκτημα, βέβαια, είναι ότι καταργείται το concept "σκασμένο λάστιχο". Επιπλέον, η ρητίνη είναι από ανακυκλωμένο πλαστικό, οπότε το ελαστικό κερδίζει έξτρα πόντους λόγω σεβασμού προς το περιβάλλον.
Δε γνωρίζουμε ακόμα πότε θα δούμε στο εμπόριο το συγκεκριμένο ελαστικό. Η Bridgestone λέει ότι έχει κάνει δοκιμές σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μεγάλη επιτυχία, ενώ ο θόρυβος βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα. Το τελευταίο δεν το πολυκαταλάβαμε, αλλά τέλος πάντων.
quicknews
. Το εσωτερικό του ελαστικού είναι εξοπλισμένο με ένα πλέγμα ρητίνης, το οποίο απορροφά τους κραδασμούς κι επαναφέρει το λάστιχο στην αρχική του κατάσταση όταν ομαλοποιηθεί η εξωτερική πίεση.
Με άλλα λόγια, η ρητίνη της Bridgestone συμπεριφέρεται όπως ο αέρας. Το μεγάλο πλεονέκτημα, βέβαια, είναι ότι καταργείται το concept "σκασμένο λάστιχο". Επιπλέον, η ρητίνη είναι από ανακυκλωμένο πλαστικό, οπότε το ελαστικό κερδίζει έξτρα πόντους λόγω σεβασμού προς το περιβάλλον.
Δε γνωρίζουμε ακόμα πότε θα δούμε στο εμπόριο το συγκεκριμένο ελαστικό. Η Bridgestone λέει ότι έχει κάνει δοκιμές σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μεγάλη επιτυχία, ενώ ο θόρυβος βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα. Το τελευταίο δεν το πολυκαταλάβαμε, αλλά τέλος πάντων.
quicknews
Τι δεν καταλάβατε ακριβώς;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή