Οι εταιρείες μέσων μαζικής μεταφοράς ΗΣΑΠ και Τραμ, κατέγραψαν σημαντικές ζημιές συνολικού ύψους 146,1 εκατ. ευρώ για το 2010.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ισολογισμό της, η εταιρεία Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών-Πειραιώς (ΗΣΑΠ), είδε...
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον ισολογισμό της, η εταιρεία Ηλεκτρικοί Σιδηρόδρομοι Αθηνών-Πειραιώς (ΗΣΑΠ), είδε...
τα έσοδά της να υποχωρούν στα 42,63 εκατ. ευρώ, από 56,31 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, μειωμένα δηλαδή κατά 13,68 εκατ. ευρώ (-24,3%).
Το αποτέλεσμα της χρήσης ήταν ζημιά 1,4 φορά μεγαλύτερη από τον τζίρο (103,18 εκατ. ευρώ), καθώς το κόστος μεταφοράς των επιβατών ήταν κατά 49,82 εκατ. ευρώ υψηλότερο από τα έσοδα και υπολογίστηκαν αποσβέσεις 24,94 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικές δαπάνες 28,45 εκατ. ευρώ.
Σε σύγκριση με το 2009 η ζημιά μειώθηκε κατά 2,46 εκατ. ευρώ.
Στις 31/12/2010 η ΗΣΑΠ ΑΕ είχε ίδια κεφάλαια ύψους 316,98 εκατ. ευρώ, μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 379,74 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 53,57 εκατ. ευρώ.
Οι συσσωρευμένες ζημιές ανέρχονταν σε 437,78 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία Τραμ, σύμφωνα με τον ισολογισμό της, είδε τα έσοδά της να υποχωρούν στα 5,20 εκατ. ευρώ, από 5,59 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, μειωμένα δηλαδή κατά 0,39 εκατ. ευρώ (-7%).
Το αποτέλεσμα της χρήσης ήταν ζημιά 7,3 φορές μεγαλύτερη από τον τζίρο (42,97 εκατ. ευρώ), καθώς το κόστος μεταφοράς των επιβατών ήταν κατά 25,28 εκατ. ευρώ υψηλότερο από τα έσοδα και λογίστηκαν αποσβέσεις 11,72 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικές δαπάνες 13,76 εκατ. ευρώ.
Σε σύγκριση με το 2009 η ζημιά αυξήθηκε κατά 5,92 εκατ. ευρώ.
Στις 31/12/2010 η Τραμ ΑΕ είχε ίδια κεφάλαια ύψους 174,07 εκατ. ευρώ και μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 137,20 εκατ. ευρώ. Οι συσσωρευμένες ζημιές ανέρχονταν σε 202,09 εκατ. ευρώ
Το αποτέλεσμα της χρήσης ήταν ζημιά 1,4 φορά μεγαλύτερη από τον τζίρο (103,18 εκατ. ευρώ), καθώς το κόστος μεταφοράς των επιβατών ήταν κατά 49,82 εκατ. ευρώ υψηλότερο από τα έσοδα και υπολογίστηκαν αποσβέσεις 24,94 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικές δαπάνες 28,45 εκατ. ευρώ.
Σε σύγκριση με το 2009 η ζημιά μειώθηκε κατά 2,46 εκατ. ευρώ.
Στις 31/12/2010 η ΗΣΑΠ ΑΕ είχε ίδια κεφάλαια ύψους 316,98 εκατ. ευρώ, μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 379,74 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 53,57 εκατ. ευρώ.
Οι συσσωρευμένες ζημιές ανέρχονταν σε 437,78 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία Τραμ, σύμφωνα με τον ισολογισμό της, είδε τα έσοδά της να υποχωρούν στα 5,20 εκατ. ευρώ, από 5,59 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, μειωμένα δηλαδή κατά 0,39 εκατ. ευρώ (-7%).
Το αποτέλεσμα της χρήσης ήταν ζημιά 7,3 φορές μεγαλύτερη από τον τζίρο (42,97 εκατ. ευρώ), καθώς το κόστος μεταφοράς των επιβατών ήταν κατά 25,28 εκατ. ευρώ υψηλότερο από τα έσοδα και λογίστηκαν αποσβέσεις 11,72 εκατ. ευρώ και χρηματοοικονομικές δαπάνες 13,76 εκατ. ευρώ.
Σε σύγκριση με το 2009 η ζημιά αυξήθηκε κατά 5,92 εκατ. ευρώ.
Στις 31/12/2010 η Τραμ ΑΕ είχε ίδια κεφάλαια ύψους 174,07 εκατ. ευρώ και μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις ύψους 137,20 εκατ. ευρώ. Οι συσσωρευμένες ζημιές ανέρχονταν σε 202,09 εκατ. ευρώ
digitalcrete.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!