Από τότε που πρωτουπήρξαν τα διαγωνίσματα, άρχισαν να υπάρχουν και τα σκονάκια... Οι μικρές αμαρτίες κάθε μαθητή. Και νομίζω, ότι οποιοσδήποτε θα αρνιόταν αυτή την αμαρτία του, θα ψευδόταν. Και κάπως έτσι, εδώ φτιάχνοντας τον τελευταίο τσελεμεντέ ενός μαθητή, πρωτοπορούμε προωθώντας τα σκονάκια! Σε αυτό τον αγώνα δεν νικάει ο εξυπνότερος, αλλά ο πιο "κωλόφαρδος".
1. Το πρώτο και καλύτερο εξάρτημα του μαθητή, το θρανίο. άσπρο, πράσινο, κίτρινο, με μπλε βούλες, μονό, διπλό, extra large, με μουτζούρες ή χωρίς. Αλλά πάνω από όλα, ο παράδεισος για τα σκονάκια. Λίγα τετραγωνικά εκατοστά ελεύθερα, για το μάθημα της ιστορίας ή τον αόριστο β΄ των αρχαίων.
2. Μπορεί να πέφτει "δούλεμα" στις κοπέλες που επιδεικνύουν συνεχώς τις κομψές τους κασετίνες, αλλά "όσα δεν φτάνει η αλεπού..." Μα, φυσικά! Ανάμεσα στα μολύβια, στις τσίχλες και τα προφυλακτικά, χωράνε άνετα μερικά σκονάκια. Σε μικροσκοπικά χαρτάκια, πάνω σε γόμες, μέσα στο διαφανές πλαστικό ενός στυλό. Όλα αυτά, συνήθως είναι δανεικά κι αγύριστα, αλλά αυτά έχει το επάγγελμα (!)
3. Συνεχώς οι μαθητές παραπονιούνται για τους τέσσερις τοίχους που τους κλείνουν ερμητικά μέσα σε μια αίθουσα, που μοιάζει με δωμάτιο νοσοκομείου. Οι τοίχοι βεβαίως είναι πεντακάθαροι (μπλιαχ!), αλλά εμείς φροντίζουμε να τους κάνουμε ακόμα χειρότερους. Πάνω στους τοίχους, κάτω στα πατώματα ή και -γιατί όχι;- στο ταβάνι. Αρκεί να μην έχουμε μυωπία. Ατέλειωτος χώρος για να γράψουμε σκονάκια! (Μπορείτε να το εφαρμόσετε και στην καρέκλα σας, αν βέβαια τα "οπίσθια" σας δεν καλύπτουν όλο τον χώρο.)
4. Το να προσπαθούμε να ακούσουμε τι μας λέει στα κρυφά ο μπροστινός ή ο "πισινός", συνήθως έχει άσχημα αποτελέσματα (βλέπε μηδενισμό κόλλας). "Το καλό το παλικάρι", όμως, "ξέρει κι άλλο μονοπάτι". Θυμάμαι μια κοπέλα με μακριά μαλλιά που καθόταν μπροστά μου, η οποία ποτέ δεν "βοηθούσε" σε καταστάσεις άμεσης ανάγκης. Μια τσίχλα (χωρίς ζάχαρη) και το μικροσκοπικό χαρτάκι με το σκονάκι επάνω, ταίριαζε υπέροχα στην καινούργια μπλούζα της. Τα μαλλιά της δε, το έκρυβαν απόλυτα. Βέβαια, της πήρε πολλή ώρα για να ξεκολλήσει στο τέλος την τσίχλα, αλλά άξιζε...
5. "Ααααα.. Ααααα... Ψουυυυυ!" . Τώρα που έχουμε χειμώνα για τα αλά, κρύα. ιώσεις, κρυώματα, αλλεργίες. "Πάρε zewasoft", όπως λέει η διαφήμιση για τα χαρτομάντιλα. Κι αυτή είναι η λέξη κλειδί! Ένα χαρτομάντιλο με χημεία, παρακαλώ. Προσέξτε μονάχα, μήπως τυχαία το χρησιμοποιήσετε!
6. Τι ώρα είναι; Η ώρα περνάει. Δέκα λεπτά σας έχουν μείνει. Παρανοϊκή ψύχωση έχει καταλήξει ο χρόνος. Και συνέχεια πεταχτές ματιές στο ρολόι. Καιρός να μας σώσει ο "χρόνος". Τα παλιά ρολόγια που κουρδίζονται και έχουν την ημερομηνία επάνω γραμμένη. Εμείς απλά αλλάζουμε το χαρτάκι, που δείχνει την ημερομηνία, με το χαρτάκι που δείχνει τις ρίζες στην χημεία.
7. Το είχε η μοίρα μας να πέσουμε με το μηχανάκι και να σπάσουμε το πόδι μας! Τι να κάνουμε;! Τουλάχιστον, ας επωφεληθούμε απ’ αυτό, μιας και μπορούμε. Ο γύψος, ανάμεσα στις υπογραφές και τις αφιερώσεις (και φυσικά το σπασμένο πόδι), χωράει και λίγο από το αρχαίο κείμενο του Σοφοκλή. Το μόνο κακό είναι ότι επί 3-4 μήνες, θα κουβαλάς τον Σοφοκλή μέχρι και στην τουαλέτα!
8. "Πατάτεεεεεεεεεεεες! - Το δυναμικό πεδίο δεν ορίζεται δυναμικό! - Εδώ οι καλές πατάτεεεεεεεες! - και διαφορές δυναμικού - Πάρε κόσμε! - γιατί δεν είναι συντηρητικό - Όλα τα μαχαιρώνουμε, όλα τα σφάζουμε!" (Ουδέν σχόλιο, αρκεί να έχει ο πατέρας σας Ντάτσουν με πατάτες).
9. Ντρίιιιιν.. Ντρίιιν.. (το κινητό) - "Ναί; Έλα μαμά!" - "Επίκεντρη λέγεται κάθε γωνία που η κορυφή της" - "Σ’ ακούω μαμά! Τι είπες ότι έπαθε ο μπαμπάς;" -"είναι στο κέντρο του κύκλου." - "Ναι, κι εγώ σ’ αγαπώ μαμά!". (Έχεις κινητό!? Σώθηκες!)
10. Θυμάσαι εκείνα τα ωραία αθλητικά παπούτσια με την αερόσολα; Ναι, εκείνα. Ξέρεις ποια λέω. Είδες τις σόλες; Δίπλα που έγραφε Fila, είδες τίποτε άλλο; Δεν πρόσεξες, ε; Εγώ όμως πρόσεξα! Ποιώ, εποίουν, ποιήσω, εποίησα.. (τα υπόλοιπα τα ξέχασα.. βλέπεις έχω βγάλει τα παπούτσια μου..)
11. Ουφ... Πάλι σκονάκι; Μας έχει μείνει η Αντιγόνη, ε; Εμμμ.. Εύρηκα! Έχω πολλές φορές σε παζάρια και πανηγύρια τους πλανόδιους πωλητές να πουλούν την πραμάτεια τους, και συνήθως, κοσμήματα. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στολίδια είναι ο κόκκος ρυζιού που γράφουν το όνομα σου επάνω. Έχεις δει ρύζι που να γράφει τις 7 τραγωδίες του Σοφοκλή επάνω;
1. Το πρώτο και καλύτερο εξάρτημα του μαθητή, το θρανίο. άσπρο, πράσινο, κίτρινο, με μπλε βούλες, μονό, διπλό, extra large, με μουτζούρες ή χωρίς. Αλλά πάνω από όλα, ο παράδεισος για τα σκονάκια. Λίγα τετραγωνικά εκατοστά ελεύθερα, για το μάθημα της ιστορίας ή τον αόριστο β΄ των αρχαίων.
2. Μπορεί να πέφτει "δούλεμα" στις κοπέλες που επιδεικνύουν συνεχώς τις κομψές τους κασετίνες, αλλά "όσα δεν φτάνει η αλεπού..." Μα, φυσικά! Ανάμεσα στα μολύβια, στις τσίχλες και τα προφυλακτικά, χωράνε άνετα μερικά σκονάκια. Σε μικροσκοπικά χαρτάκια, πάνω σε γόμες, μέσα στο διαφανές πλαστικό ενός στυλό. Όλα αυτά, συνήθως είναι δανεικά κι αγύριστα, αλλά αυτά έχει το επάγγελμα (!)
3. Συνεχώς οι μαθητές παραπονιούνται για τους τέσσερις τοίχους που τους κλείνουν ερμητικά μέσα σε μια αίθουσα, που μοιάζει με δωμάτιο νοσοκομείου. Οι τοίχοι βεβαίως είναι πεντακάθαροι (μπλιαχ!), αλλά εμείς φροντίζουμε να τους κάνουμε ακόμα χειρότερους. Πάνω στους τοίχους, κάτω στα πατώματα ή και -γιατί όχι;- στο ταβάνι. Αρκεί να μην έχουμε μυωπία. Ατέλειωτος χώρος για να γράψουμε σκονάκια! (Μπορείτε να το εφαρμόσετε και στην καρέκλα σας, αν βέβαια τα "οπίσθια" σας δεν καλύπτουν όλο τον χώρο.)
4. Το να προσπαθούμε να ακούσουμε τι μας λέει στα κρυφά ο μπροστινός ή ο "πισινός", συνήθως έχει άσχημα αποτελέσματα (βλέπε μηδενισμό κόλλας). "Το καλό το παλικάρι", όμως, "ξέρει κι άλλο μονοπάτι". Θυμάμαι μια κοπέλα με μακριά μαλλιά που καθόταν μπροστά μου, η οποία ποτέ δεν "βοηθούσε" σε καταστάσεις άμεσης ανάγκης. Μια τσίχλα (χωρίς ζάχαρη) και το μικροσκοπικό χαρτάκι με το σκονάκι επάνω, ταίριαζε υπέροχα στην καινούργια μπλούζα της. Τα μαλλιά της δε, το έκρυβαν απόλυτα. Βέβαια, της πήρε πολλή ώρα για να ξεκολλήσει στο τέλος την τσίχλα, αλλά άξιζε...
5. "Ααααα.. Ααααα... Ψουυυυυ!" . Τώρα που έχουμε χειμώνα για τα αλά, κρύα. ιώσεις, κρυώματα, αλλεργίες. "Πάρε zewasoft", όπως λέει η διαφήμιση για τα χαρτομάντιλα. Κι αυτή είναι η λέξη κλειδί! Ένα χαρτομάντιλο με χημεία, παρακαλώ. Προσέξτε μονάχα, μήπως τυχαία το χρησιμοποιήσετε!
6. Τι ώρα είναι; Η ώρα περνάει. Δέκα λεπτά σας έχουν μείνει. Παρανοϊκή ψύχωση έχει καταλήξει ο χρόνος. Και συνέχεια πεταχτές ματιές στο ρολόι. Καιρός να μας σώσει ο "χρόνος". Τα παλιά ρολόγια που κουρδίζονται και έχουν την ημερομηνία επάνω γραμμένη. Εμείς απλά αλλάζουμε το χαρτάκι, που δείχνει την ημερομηνία, με το χαρτάκι που δείχνει τις ρίζες στην χημεία.
7. Το είχε η μοίρα μας να πέσουμε με το μηχανάκι και να σπάσουμε το πόδι μας! Τι να κάνουμε;! Τουλάχιστον, ας επωφεληθούμε απ’ αυτό, μιας και μπορούμε. Ο γύψος, ανάμεσα στις υπογραφές και τις αφιερώσεις (και φυσικά το σπασμένο πόδι), χωράει και λίγο από το αρχαίο κείμενο του Σοφοκλή. Το μόνο κακό είναι ότι επί 3-4 μήνες, θα κουβαλάς τον Σοφοκλή μέχρι και στην τουαλέτα!
8. "Πατάτεεεεεεεεεεεες! - Το δυναμικό πεδίο δεν ορίζεται δυναμικό! - Εδώ οι καλές πατάτεεεεεεεες! - και διαφορές δυναμικού - Πάρε κόσμε! - γιατί δεν είναι συντηρητικό - Όλα τα μαχαιρώνουμε, όλα τα σφάζουμε!" (Ουδέν σχόλιο, αρκεί να έχει ο πατέρας σας Ντάτσουν με πατάτες).
9. Ντρίιιιιν.. Ντρίιιν.. (το κινητό) - "Ναί; Έλα μαμά!" - "Επίκεντρη λέγεται κάθε γωνία που η κορυφή της" - "Σ’ ακούω μαμά! Τι είπες ότι έπαθε ο μπαμπάς;" -"είναι στο κέντρο του κύκλου." - "Ναι, κι εγώ σ’ αγαπώ μαμά!". (Έχεις κινητό!? Σώθηκες!)
10. Θυμάσαι εκείνα τα ωραία αθλητικά παπούτσια με την αερόσολα; Ναι, εκείνα. Ξέρεις ποια λέω. Είδες τις σόλες; Δίπλα που έγραφε Fila, είδες τίποτε άλλο; Δεν πρόσεξες, ε; Εγώ όμως πρόσεξα! Ποιώ, εποίουν, ποιήσω, εποίησα.. (τα υπόλοιπα τα ξέχασα.. βλέπεις έχω βγάλει τα παπούτσια μου..)
11. Ουφ... Πάλι σκονάκι; Μας έχει μείνει η Αντιγόνη, ε; Εμμμ.. Εύρηκα! Έχω πολλές φορές σε παζάρια και πανηγύρια τους πλανόδιους πωλητές να πουλούν την πραμάτεια τους, και συνήθως, κοσμήματα. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στολίδια είναι ο κόκκος ρυζιού που γράφουν το όνομα σου επάνω. Έχεις δει ρύζι που να γράφει τις 7 τραγωδίες του Σοφοκλή επάνω;
kostasedessa.blogspot.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!