Σύμφωνα με έρευνα, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης έχουν παγκοσμίως μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών επισκεπτριών απ’ ότι ανδρών...
Με το 75,8% όλων των γυναικών που συνδέονται στο διαδίκτυο να επισκέπτονται κάποιο τέτοιο σχετικό ιστότοπο, έναντι του 69,7% των ανδρών.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, οι γυναίκες φαίνεται να έχουν μεγαλύτερα επίπεδα ενασχόλησης με ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης απ’ ότι οι άνδρες. Αν και οι γυναίκες αποτελούν το 47,9% των συνολικά μεμονωμένων επισκεπτών στην κατηγορία «ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης», καταναλώνουν 57% 57% του συνολικού χρόνου σε αυτούς τους ιστότοπους.
Οι γυναίκες περνούν σημαντικά περισσότερο χρόνο (5 ½ ώρες το μήνα) σε σχέση με τους άνδρες (4 ώρες) σ’ αυτά τα site, κάτι που δείχνει τον ισχυρό δεσμό τους παγκοσμίως με αυτά.
* Το ποσοστό στις γυναίκες είναι υψηλότερο στη Λατινική Αμερική, όπου φτάνει το 94,1%, από όσες συνδέονται στο διαδίκτυο.
* Στη Βόρεια Αμερική το 91%.
* Στην Ευρώπη φτάνει το 85,6%.
* Στην Ασία όπου πολλές περιοχές δεν έχουν δικτυακή κάλυψη και ισχύουν απαγορεύσεις, φτάνει το 54,9%.
Παγκοσμίως, οι γυναίκες περνούν 20% περισσότερο χρόνο στα site αγορών, σε σχέση με τους άνδρες. Στις ΗΠΑ συγκεκριμένα, οι γυναίκες είναι πιο «άπληστοι» αγοραστές απ’ ότι οι άνδρες, καθώς το 12,5% των γυναικών χρηστών έναντι του 9,3% των ανδρών κάνουν αγορές από το Ίντερνετ.
Τα sites για την υγεία έχουν γενικά τις μεγαλύτερες αποκλίσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών... με χάσμα 6 περίπου μονάδων παγκοσμίως. Στις περισσότερες χώρες, οι γυναίκες σπαταλούν πολύ περισσότερο χρόνο βλέποντας video, αλλά ακόμα περισσότερο στο ΥouΤube, σε σχέση με τους άνδρες.
Η κοινωνική δικτύωση συνεχίζει να κερδίζει έδαφος και στα δύο φύλα, εισχωρώντας με σχετικές δραστηριότητες σε εστιατόρια, pub, και επαγγελματικούς χώρους.
Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προωθούν τις δραστηριότητές τους μέσω των διαφόρων site και μεταμορφώνουν και εμπλουτίζουν τη δουλειά τους - μετατρέποντας την πελατειακή βάση τους σε μικρή κοινωνία.
Με το 75,8% όλων των γυναικών που συνδέονται στο διαδίκτυο να επισκέπτονται κάποιο τέτοιο σχετικό ιστότοπο, έναντι του 69,7% των ανδρών.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, οι γυναίκες φαίνεται να έχουν μεγαλύτερα επίπεδα ενασχόλησης με ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης απ’ ότι οι άνδρες. Αν και οι γυναίκες αποτελούν το 47,9% των συνολικά μεμονωμένων επισκεπτών στην κατηγορία «ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης», καταναλώνουν 57% 57% του συνολικού χρόνου σε αυτούς τους ιστότοπους.
Οι γυναίκες περνούν σημαντικά περισσότερο χρόνο (5 ½ ώρες το μήνα) σε σχέση με τους άνδρες (4 ώρες) σ’ αυτά τα site, κάτι που δείχνει τον ισχυρό δεσμό τους παγκοσμίως με αυτά.
* Το ποσοστό στις γυναίκες είναι υψηλότερο στη Λατινική Αμερική, όπου φτάνει το 94,1%, από όσες συνδέονται στο διαδίκτυο.
* Στη Βόρεια Αμερική το 91%.
* Στην Ευρώπη φτάνει το 85,6%.
* Στην Ασία όπου πολλές περιοχές δεν έχουν δικτυακή κάλυψη και ισχύουν απαγορεύσεις, φτάνει το 54,9%.
Παγκοσμίως, οι γυναίκες περνούν 20% περισσότερο χρόνο στα site αγορών, σε σχέση με τους άνδρες. Στις ΗΠΑ συγκεκριμένα, οι γυναίκες είναι πιο «άπληστοι» αγοραστές απ’ ότι οι άνδρες, καθώς το 12,5% των γυναικών χρηστών έναντι του 9,3% των ανδρών κάνουν αγορές από το Ίντερνετ.
Τα sites για την υγεία έχουν γενικά τις μεγαλύτερες αποκλίσεις μεταξύ ανδρών και γυναικών... με χάσμα 6 περίπου μονάδων παγκοσμίως. Στις περισσότερες χώρες, οι γυναίκες σπαταλούν πολύ περισσότερο χρόνο βλέποντας video, αλλά ακόμα περισσότερο στο ΥouΤube, σε σχέση με τους άνδρες.
Η κοινωνική δικτύωση συνεχίζει να κερδίζει έδαφος και στα δύο φύλα, εισχωρώντας με σχετικές δραστηριότητες σε εστιατόρια, pub, και επαγγελματικούς χώρους.
Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προωθούν τις δραστηριότητές τους μέσω των διαφόρων site και μεταμορφώνουν και εμπλουτίζουν τη δουλειά τους - μετατρέποντας την πελατειακή βάση τους σε μικρή κοινωνία.
Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Chatting... Ο καλύτερος φίλος των γυναικών http://24wro.blogspot.com/2011/01/chatting_11.html#ixzz1Ag6yVfHE
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!