Ο Μέμος Μπεγνής ομολόγησε στο περιοδικό "ΕΓΩ" και τον Γιάννη Βίτσα, πως συνάδελφος του έκλεψε την πιστωτική κάρτα και τον χρέωνε επί έναν ολόκληρο χρόνο.


Σου έχουν κλέψει χρήματα;

«Nαι,μου έκλεψαν χρήματα μέσω της πιστωτικής μου κάρτας. Ο δράστης δυστυχώς είναι συνάδελφος, ο οποίος είναι σεσημασμένος και πολύ επικίνδυνος"

"Τι εννοείς;"

"Σε ανύποπτο χρόνο, όταν έλειπα από το καμαρίνι, έβγαλε το πορτοφόλι μου, φωτογράφισε την πιστωτική μου, και έκανε αγορές μέσω Internet».

"Πως το αντιλήφθηκες;"

«Είχε την ατυχία ο συγκεκριμένος, επειδή στην κάρτα αναγραφόταν, όπως ήταν φυσικό, η δική μου διεύθυνση, να έρθει μια απόδειξη σπίτι μου, από μια αγορά που δεν είχα κάνει. Επειδή πάντα πλήρωνα χωρίς να βλέπω τι πληρώνω στις πιστωτικές, άρχισα να τσεκάρω τους λογαριασμούς και διαπίστωσα ότι με έκλεβε επί ένα χρόνο. Η τράπεζα μου επέστρεψε τα περισσότερα χρήματα. Αποφάσισα να μην προχωρήσω σε μήνυση, και το άφησα έτσι... "

"Πως το αντιλήφθηκες ότι ήταν ο...τάδε;"

"Ψάξαμε με την τράπεζα τις Α.Ρ διευθύνσεις και βγήκε κατευθείαν το όνομά του. Είχε κάνει πολλά ανάλογα. Είναι σεσημασμένος... "

"Είναι σοκαριστικό".

"Είναι πολύ σοκαριστικό. Πέρασα μια πολύ δύσκολη περίοδο".

"Του το είπες";




 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top