Το Tata Nano ξεκίνησε το 2008 πολύ φιλόδοξα, με στόχο όχι μόνο να κατακτήσει την εσωτερική αγορά της Ινδίας με όπλο την εξαιρετικά χαμηλή τιμή του που δεν ξεπερνούσε τα 2.000 ευρώ
, αλλά και ώριμες αγορές στην πορεία.
-->
, αλλά και ώριμες αγορές στην πορεία.
Η πράξη, όπως συμβαίνει συνήθως, ανέτρεψε τη θεωρία κι έτσι το Nano σέρνεται κυριολεκτικά εμπορικά στην Ινδία –από το 2009 μέχρι σήμερα δεν έχουν πουληθεί περισσότερα από 230.000- ενώ ούτε κουβέντα φυσικά για εξαγωγές.
Οι λόγοι για την αποτυχία πρέπει να αναζητηθούν στις πολύ μικρές του διαστάσεις που δεν το βοηθούν στο να παίξει πολλαπλούς μεταφορικούς ρόλους που τελικά είναι το ζητούμενο στις αναπτυσσόμενες αγορές, καθώς και στην κακή του ποιότητα, ενώ η αρνητική εικόνα ολοκληρώθηκε από αρκετές πυρκαγιές που καταγράφηκαν.
Τώρα η Tata, που μεταξύ άλλων έχει στο πορτοφόλιό της τόσο τη Jaguar όσο και τη Land Rover, προχωρά σε μια ανανέωση του Nano, που εστιάζει πιο πολύ στο εσωτερικό του. Έτσι το πιο φτηνό αυτοκίνητο του κόσμου θα αποκτήσει νέα κεντρική κονσόλα και καινούργιο ντουλαπάκι, καθώς και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ηχοσύστημα με θύρα USB.
Στο εξωτερικό οι αλλαγές είναι μικρές και περιορίζονται στην προσθήκη χρωμίου στα σημεία, ενώ πλέον το Nano θα μπορεί να εξοπλιστεί με ένα από τέσσερα κιτ προσωποποίησης τα οποία ονομάζονται Jet, Alpha, Remix και Peach.
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 37 ίππων δεν αλλάζει κι συνεχίζει ως είχε, ενώ η πορεία θα δείξει αν τα παραπάνω ήταν αυτά που έλειπαν από το Tata Nano προκειμένου οι πωλήσεις του να σημειώσουν κάποια στοιχειώδη πρόοδο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!