Χαρισματικός, ευφυής, ευρηματικός ο Μάρκος Σεφερλής στην παράσταση που δίνει κάθε Κυριακή και Δευτέρα...
-->
στο θέατρο της Λεωφόρου Συγγρού... Ο ηθοποιός και εμπνευστής αυτής της δουλειάς μαζί με τους υπόλοιπους συντελεστές και συνεργάτες του δίνουν ρεσιτάλ γέλιου και κερδίζουν το κοινό για παραπάνω από τέσσερις ώρες που είναι πάνω στη σκηνή. 




Υποδύεται τον Αγάθωνα Ιακωβίδη, τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, τον Νότη Σφακιανάκη και τον Παντελή Παντελίδη. Κάνει έναν πελάτη που διασκεδάζει στα μπουζούκια αλλά και κριτική στα νυχτερινά μαγαζιά, κάνει τον «μπράβο» της Πάολα πάνω στην πίστα που δεν τολμάει να την αγγίξει άνθρωπος την ώρα που αυτή τραγουδά και... σκίζει σαν Νότης με τις ιδιοτροπίες του. Τα δίνει όλα και παίρνει το περισσότερο χειροκρότημα καθώς δεν διστάζει ακόμα και να κατέβει κάτω, να πιαστεί στα χέρια με θαμώνα που τολμά να του αντιμιλήσει την ώρα που τραγουδά! 

Το «Γυάλινο Μουσικό Θέατρο» είναι κατάμεστο από κόσμο και πολλοί είναι εκείνοι που παρακολουθούν όρθιοι την παράσταση. Το πείσμα του Μάρκου για να πετύχει σε ό,τι κι αν κάνει αλλά και η εργασιομανία του τον έχουν κατατάξει σε εκείνους τους ηθοποιούς και θιασάρχες που οτιδήποτε παρουσιάσουν θα τραβήξουν τον κόσμο. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι ο Σεφερλής σέβεται και τιμά τους θεατές του και τους αποζημιώνει με πολλές ώρες παράστασης. 

 

Το κοινό γελά ασταμάτητα μαζί του, που κυριολεκτικά τα δίνει όλα πάνω στη σκηνή του θεάτρου, γίνεται μούσκεμα στον ιδρώτα και τρέχει, αλλάζει ρούχα, μακιγιάζ και χαρακτήρες, ενώ ταυτόχρονα μιλά και κάνει πλάκα με τον κόσμο που συμμετέχει ενεργά και απολαμβάνει τις ατάκες και τους μορφασμούς του. Στην αρχή της παράστασης καλωσορίζει τους επωνύμους, που κάθε εβδομάδα τον προτιμούν και τους αρέσει, κάθεται πάνω από το κεφάλι τους και δεν διστάζει κιόλας να τους την «πει» για πολλά και διάφορα με το δικό του ξεχωριστό τρόπο. Όλοι έχουν περάσει από εκεί. Ο Ρέμος, ο Αρναούτογλου, ο Παντελίδης, ο Μπουλάς, ο Ιατρόπουλος, ακόμα και ο Σφακιανάκης, μόλις πληροφορήθηκε πόσο καλά τον μιμείται, πήρε τηλέφωνο τον Σεφερλή για να ενημερωθεί για τις μέρες της παράστασης. 

«Είσαι λίγο γκάου...» 

«Είναι κοντά μας ένα νέο παιδί, ένας νέος τραγουδιστής, με μούσι, που έκανε καριέρα στον καμπινέ, στο κρεβάτι, στην αυλή, πως λέγεται να δείτε... Παντελάκης; Εσύ είσαι; Δεν σε ξέρω... Θα μου πεις εδώ δεν σε ξέρει ο Σφακιανάκης, να συνεχίσεις έτσι και να μας χαρίζεις καλά τραγούδια, είσαι λίγο... γκάου από ό,τι βλέπω...». Πάνω από το κεφάλι του Παντελή Παντελίδη, ο οποίος βρίσκεται εκεί με την παρέα του, ο Σεφερλής δίνει ρέστα, λέει πολλά, εκείνος γελά μαζί του και δεν ενοχλείται, όπως άλλωστε δεν ενοχλείται κανένας από τους επωνύμους που βρίσκονται εκεί, αφού είναι γνωστό ότι ο Μάρκος έχει έναν ιδιαίτερο τρόπο να μιμείται χωρίς να θίγεται κανείς... Ο Σεφερλής έχει πλάκα και χιούμορ ιδιαίτερο. Γι' αυτό και ο κόσμος τον αγαπά και τον ακολουθεί σε ό,τι κι αν κάνει. 

Τα σκετσάκια με τον Σεφερλή κρατάνε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Μιμείται τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου αλλά και έναν πελάτη νυχτερινών μαγαζιών που κριτικάρει τα προγράμματα. Ωστόσο, μία από τις κορυφαίες στιγμές του είναι όταν κάνει τον «προστάτη» της Πάολα πάνω στην πίστα που δεν αφήνει κανέναν να την πλησιάσει την ώρα που εκείνη τραγουδά... Ο Σεφερλής είναι όλα τα λεφτά και τα παιδιά που τον ακολουθούν πάνω στην πίστα και τον συνοδεύουν δίνουν μαζί του τον καλύτερό τους εαυτό. Μια εκπληκτική παράσταση και ένας Σεφερλής πραγματικά απίστευτος... 


Αγάθωνας Ιακωβίδης
«Ποια να στέλναμε; Την Τζωρτζίνα;» 



Αγκαλιά με το μπαγλαμαδάκι του ο εκπρόσωπος της Eurovision μαζί με το συγκρότημά του αρχίζει και σχολιάζει τους πάντες και τα πάντα... «Πώς σας φάνηκε το τραγουδάκι που θα στείλουμε στη Eurovision, καλό; Μόνο στην Μαριώ δεν άρεσε και βγήκε και μου την είπε... Εγώ δεν πιστεύω ότι δεν της άρεσε, απλά μου τη φύλαγε, δουλεύαμε παλιά σε ένα μαγαζί μαζί και εκείνη είχε έρθει με κολάν και της είπα τότε: "Ρε Μαριώ το κολάν το λέει η λέξη, κολ-αν...". Από τότε μου τη φύλαγε και μου την είπε τώρα που βρήκε την ευκαιρία. Πολλοί μου είπαν γιατί δεν της είπα «άντε πη...ου», αλλά εγώ δεν μιλάω άσχημα. Της είπα κάτι πολύ χειρότερο, "άντε ζυγίσου". 

Στη γυναίκα κοστίζει πολύ περισσότερο αυτό παρά να της πεις μπινελίκια. Είμαι σκεπτόμενο άτομο γενικότερα και όταν κάθομαι πολλές φορές στην πλατεία Αριστοτέλους και πίνω το καφεδάκι μου αναρωτιέμαι: "Τι είμαι εγώ, που πάω εγώ, τι είναι η ζωή, τι βυζάρες είναι αυτές...". Γενικά μου αρέσουν τα μεγάλα στήθια, και σε ποιoν άντρα δεν αρέσουν; Σας άρεσε δεν σας άρεσε αυτό είναι το τραγούδι που θα στείλουμε στη Eurovision και λυπάμαι που το λέω αλλά ο διαγωνισμός δεν είναι για τα δόντια της Θωμαής Απέργη! Ποια να στέλναμε, δηλαδή, την Τζωρτζίνα; Θα την έβλεπαν και θα μας έλεγαν "ποια κρίση"; Δηλαδή προ κρίσης αυτή πως ήταν;»... 

Νότης Σφακιανάκης
«Θα μας πετάξεις και το τραπέζι;» 

 

Είναι η καλύτερή του μεταμφίεση και εδώ ο Σεφερλής παίρνει το περισσότερο χειροκρότημα. Μασώντας τσίχλα και φορώντας κοστούμι με πέτο στρας, εμφανίζεται με γυρισμένη την πλάτη. Παίζει η εισαγωγή του κομματιού και γυρνώντας προς τον κόσμο ένας τύπος του πετάει λουλούδια, τότε γίνεται το έλα να δεις... 
«Καραγκιοζάκο, με το που παίζει η εισαγωγή εσύ αρχίζεις και πετάς λουλούδια; Ξέρεις, δηλαδή, ποιο τραγούδι θα πω; Ξέρεις ότι θα το πω καλά; Και τι είναι αυτό, προκαταβολή; Άντε ρε πρόβατα, εσύ τι είσαι ο λεφτάς; Εδώ δεν είναι μπουζούκια, είναι ναός, άντε πρόβατα, ρεκλάμα όλοι και λουλούδια, γι' αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Το έχεις παρεξηγήσει το θέμα έτσι; Εδώ κάνουμε Τέχνη...». 

Ο κόσμος κάτω κλαίει από τα γέλια... «Δεν κατάλαβα, μεράκλωσες και πετάς λουλούδια; Δηλαδή άμα μερακλώσεις παραπάνω θα πετάξεις και το μπουκάλι και το τραπέζι; Πώς την έχεις δει; Έναν καινούριο τραγουδιστή τον έχετε πάρει χαμπάρι που λέει το "δεν ταιριάζετε σου λέω"; Και το άλλο... "Όσο δέρμα κι αν πετάξεις φίδι είσαι δεν θα αλλάξεις". Πώς τον λένε; Παντελίδη; Και το άλλο το "Συνοδεύομαι μου λες κι εγώ παιδεύομαι"; Αυτός είχε έρθει σε μια οντισιόν και δεν τον πήραμε και πήγε και τραγούδησε αλλού. Τέλος πάντων να πας εκεί φιλαράκο να ακούσεις αυτόν». Ένας πελάτης του αντιμιλάει από κάτω και ο «Νότης» κατεβαίνει και πλακώνεται μαζί του. Κορυφαία στιγμή, και ο κόσμος πέφτει κάτω από τα γέλια... 

Παντελής Παντελίδης 
Στο κρεβάτι με ουίσκι και κιθάρα 

 

«Όλη νύχτα στο κρεβάτι, δεν μπορώ να κλείσω μάτι, μαλακίζομαι, έφυγες μωρή χαμούρα, μωρή παλιοπατσαβούρα και από την πολλή καψούρα, βασανίζομαι... Μπορεί να έφυγες να πήγες με τον άλλον γιατί έμαθες ότι τον είχε πιο μεγάλο, εγώ σε είχα στη ζωή μου σαν μπουμπούκι, εκείνος σε έχει μοναχά για ένα τσι...κι. Από τότε που χωρίσαμε στο Φάληρο, εγώ χέστηκα καρδούλα μου στο τάλιρο»... 

Ο Μάρκος πάνω σε ένα κρεβάτι με ένα ουίσκι και μια κιθάρα κάνει την εμφάνισή του σαν Παντελίδης και φωνάζει τον τραγουδιστή να ανέβει πάνω στη σκηνή. «Έχουμε εδώ έναν που με μιμείται θα του ζητήσω να ανέβει και να τραγουδήσουμε μαζί». Ο κόσμος ξεσπά σε χειροκροτήματα, κάθονται πάνω στο κρεβάτι και λένε το «Συνοδεύομαι», ενώ ο Μάρκος τού λέει διάφορα για την κοπέλα που τον παράτησε και ο Παντελίδης σε στιγμές λύπης άρχισε να γράφει τραγούδια που τον έκαναν αναγνωρίσιμο και αγαπητό.

athensmagazine.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top