Μια ιδιαίτερα αισθησιακή φωτογράφηση έκανε η Νικολέτα Ράλλη…

το "νέο αίμα" του
Σταρ, για το περιοδικό Nitro, μιλώντας για τους στόχους της αλλά και για το αν είναι singe ή όχι! (pics)«Δεν αισθάνομαι πείραμα. Αισθάνομαι στοίχημα», τονίζει η Νικολέττα Ράλλη γεμάτη αυτοπεποίθηση και ποζάρει σε μία άκρως θηλυκή φωτογράφηση για λογαριασμό του περιοδικού «Nitro»!
Μιλώντας για την εκπομπή «Made In Star», η οποία έκανε το ντρμπούτο της τη Δευτέρα που μας πέρασε, η παρουσιάστρια αναφέρει: «δεν με ενδιαφέρει να φάω τον απέναντί μου. Στόχος μου είναι ο κόσμος να δει πράγματα που δεν βλέπει στην μεσημεριανή ζώνη, η οποία κατά κάποιον τρόπο είχε παρεξηγηθεί και την είχαμε συνδέσει μόνο με
το κουτσομπολιό».


Ποιούς καλεσμένους θα ήθελε η Νικολέττα στην εκπομπή;: «θα ήθελα πολύ, π.χ., να πάρουμε μια συνέντευξη από τη Χαρούλα Αλεξίου, τη Λίνα Νικολακοπούλου ή τον Τεό Αλεξάντερ, τον Έλληνα ηθοποιό που κάνει καριέρα στο εξωτερικό (βλέπε True Blood). Ή, αν έχουμε καλεσμένη, π.χ., την Ευγενία Μανωλίδου, δε θα τη ρωτήσουμε πώς τα πηγαίνει με τον άντρα της στο σπιτάκι της, αλλά για τα χρόνια που σπούδασε στο Julliard», δήλωσε χαρακτηριστικά στο Nitro που κυκλοφορεί.
«Ωραία, μην είμαστε και μόνοι μας», ήταν η πρώτη σκέψη που πέρασε από το μυαλό της όταν έμαθε ότι απέναντι από το «Made in Star» θα είναι η Ελένη Μενεγάκη. «Ήταν, βλέπεις, και η περίοδος που δεν έπαιζε η εκπομπή της Σταματίνας στο Alter. Η δεύτερη σκέψη μου ήταν ότι για να αλλάξουν τόσο τα πράγματα σε ένα κανάλι, σκέψου πόσες εκπομπές σταμάτησαν, άρα πόσοι άνθρωποι σταμάτησαν να δουλεύουν», προσθέτει.
Σε ότι αφορά την προσωπική της ζωή, η Νικολέτα δε διστάζει να παρασδεχτεί πως είναι ελεύθερη αυτό το διάστημα, ενώ δηλώνει υπέρ των μεγάλων σχέσεων, αποκαλύπτοντας πως η μικρότερη σε διάρκεια σχέση που είχε κράτησε 1,5 χρόνο!
«Είμαι δυο χρόνια χωρίς σχέση. Έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά και δεν ένιωσα την έλλειψη του συντρόφου. Και τι έγινε; Στις μέρες που διανύουμε, κάνω το σταυρό μου που έχω δουλειά, και μάλιστα δουλειά που να μου αρέσει. Δεν με ενδιαφέρει κάποιος άντρας. Εκτός πια και αν έρθει κανένας και πέσει στο κεφάλι μου, ουρανοκατέβατος».


«Τώρα, που έχω μείνει αρκετό καιρό μόνη, έχω συνειδητοποιήσει τα λάθη που έχω κάνει σε προηγούμενες σχέσεις. Π.χ., ότι έχω υπάρξει πολύ γκρινιάρα. Επειδή είχα νιώσει παραμελημένη, επειδή προτιμούσε να βγει με τους φίλους του παρά με εμένα. Πράγματα που τα θεωρώ χαζά πλέον. Γιατί δεν αξίζει να πέφτεις στα πατώματα για κανέναν», λέει τέλος η Νικολέττα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top