Όσοι παρακολουθείτε τα επεισόδια του Wold Poker Tour στην τηλεόραση, σίγουρα θα έχετε δει την Μέλανι Ιγκλέσιας που αποτελούσε μέχρι πρόσφατα μέλος των Royal Flush Girls. Δουλειά της ήταν να ομορφαίνει το παιχνίδι και τα κατάφερνε μία χαρά...


Η Μέλανι με την παρουσία της στην αίθουσα που παιζόταν το πόκερ... χαλάρωνε τους παίκτες και όπως συνήθιζαν να λένε όλοι, έκανε την δουλειά της πολύ καλά! Δυστυχώς τόσο για τους παίκτες όσο και για τους θεατές, η όμορφη κοπέλα δεν θα βρίσκεται στο ρόστερ των Royal Flush Girls, καθώς πριν από λίγες ημέρες παραιτήθηκε!!! Την είδηση ανακοίνωσε η ίδια μάλιστα μέσω facebooκ, ενημερώνοντας το κοινό της πως θα μπορούν πλέον να την βλέπουν στο MTV.

Η Μέλανι όμως, εκτός από... γλάστρα στο τηλεοπτικό πόκερ, έχει κάνει και άλλα πράγματα στην καριέρα της. Το σημαντικότερο όλων, πως πέρυσι κέρδισε τον τίτλο Maxim's Hometown Hottie του ομώνυμου περιοδικού, ανάμεσα σε 7.000 κοπέλες! "Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη και συγκλονισμένη όταν οι υπεύθυνοι από το  Maxim μου ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα. Είναι πολύ μεγάλη τιμή! Κατ 'αρχάς, που με επέλεξαν να είμαι ένα Royal Flush Girl, αλλά ήμουν είμαι αρκετά τυχερή ώστε να κερδίσω και αυτό το μεγάλο διαγωνισμό – έζησα μια απίστευτη χρόνια.", δήλωσε πρόσφατα η ίδια.

Η Μέλανι εκτός από ωραία κοπέλα και κορίτσι του Maxim, δηλώνει επίσης στιχουργός, αλλά και... ολίγον ηθοποιός. Με την υποκριτική δεν έχει άριστη σχέση, ωστόσο είναι μόλις 22 χρονών και έχει καιρό να μάθει...













sportdog.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top