H παρουσιάστρια και παίκτρια πόκερ, Κάρα Σκοτ, είναι η τελευταία φιλοξενούμενη της στήλης Seat Open του Pokernews.
Στο Seat Open βλέπετε μια μικρή συνέντευξη ενός γνωστού παίκτη, ο οποίος μιλάει για τη ζωή του και την πορεία του μέχρι σήμερα, τα πρώτα του βήματα και την εξέλιξή του στο πόκερ.

Διαβάστε τα όσα ενδιαφέροντα είπε για τον ξεχωριστό τρόπο που μεγάλωσε, τα παδικά της χρόνια, τα πρώτα επαγγελματικά βήματα και την ενασχόληση με το πόκερ.

Μεγαλώνοντας στην εξοχή & παιδικά χρόνια

"Νομίζω ότι η ζωή μου πριν το πόκερ ήταν αρκετά διαφορετική από αυτή των περισσοτέρων που ασχολούνται με το παιχνίδι. Μεγάλωσα στη Β. Αλμπέρτα στον Καναδά, ουσιαστικά στη μέση του πουθενά, μέσα στη φύση. Είχαμε το σπίτι μας εκεί, το οποίο δεν είχε αρχικά τρεχούμενο νερό, ενώ είχε και εξωτερική τουαλέτα. Νομίζω μέχρι τα 14 ήταν έτσι. Είχα πολύ χώρο στην εξοχή, οι γονείς μου ασχολούνταν με τα ζώα, τα φυτά, γενικά ήταν ένας διαφορετικός τρόπος να μεγαλώνει κανείς".

"Ήμουν πολύ περήφανη που ήμουν το εξυπνότερο παιδί στην τάξη όταν ήμουν μικρή, αν και είμασταν μόλις 6 παιδιά. Για να πάω στο γυμνάσιο, έπρεπε να περιμένω στο κρύο να έρθει το λεωφορείο γιατί ήταν σε διαφορετική πόλη. ήτα κουραστικό το ξύπνημα πολύ πρωί, αναμονή στο κρύο στο σκοτάδι, επιστροφή με επίσης υπερβολικό κρύο στο σκοτάδι, αλλά τα πήγα καλά".

Τα πρώτα επαγγελματικά βήματα: Διδασκαλία, τηλεόραση και... πολεμικές τέχνες

"Η πρώτη μου εμπειρία σε μεγάλη πόλη, ήταν στο Κάλγκαρι όπου και σπόυδασα. Επέλεξα τη Γλωσσολογία γιατί μου αρέσει η επικοινωνία και στη συνέχεια πήρα πτυχίο διδασκαλίας και έγινα δασκάλα γιατί λατρεύω τα παιδιά. Ή μάλλον τα... λάτρευα μέχρι να δουλέψω ως δασκάλα και τώρα τα μισώ!

Μόλις ολοκλήρωσα τις σπουδές μου, ήθελα να δω τον κόσμο, καθώς στην κυριολεξία δεν είχα πάει ποτέ πουθενά. Έτσι, μετακόμισα στο Λονδίνο και δούλεψα ως δασκάλα, στο χειρότερο σχολείο που υπήρχε. Το σχολείο ήταν τόσο κακό, που το BBC έκανε ένα ντοκιμαντέρ για να δείξει την τραγικότητα της κατάστασης. Τα παιδιά ήταν τα χειρότερα εκεί. Μάλιστα ένα από αυτά προσπάθησε κυριολεκτικά να μου βάλει φωτιά, κατά τη διάρκεια του μαθήματος! Μετά πήγα σε σχολεία με παιδιά για ειδικές ανάγκες και τελικά λίγα χρόνια μετά παραιτήθηκα, γιατί δεν είχα το ίδιο πάθος πια και ήθελα κάτι διαφορετικό.

Εκείνη την περίοδο και γενικότερα σε όλη μου τη ζωή έκανα προπόνηση στο Thai Boxing και ο προπονητής μου, μου είπε ότι ήξερε έναν παραγωγό μίας τηλεοπτικής εκπομπής για το Μάι Τάι, που ήταν και η πολεμική τέχνη που κατείχα. Τελικά, δούλεψα ως παρουσιάστρια στην εκπομπή, κατέληξα να είμαι και παραγωγός και ήταν μία καταπληκτική εμπειρία".

Και ξαφνικά...πόκερ

"Τότε οι άνθρωποι ενός poker show είδαν εντελώς τυχαία μέρος της δουλειάς μου και μου πρότειναν να το παρουσιάσω. Δεν είχα παίξει πόκερ από παιδί όταν έπαιζα με την οικογένειά μου, αλλά είπα γιατί όχι. Τότε, έκατσα και μελέτησα όσο περισσότερο μπορούσα το παιχνίδι, γιατί δεν ήθελα να είμαι απλά κάποια που μιλάει και ρωτάει χαζές ερωτήσεις.

Κάναμε υπέροχες εκπομπές και μιλούσαμε πολλές ώρες για το παιχνίδι. Εγώ έμαθα τόσα πολλά γιατί άκουγα τους επαγγελματίες να μιλούν για το παιχνίδι. Έτσι έμαθα το παιχνίδι και και το ερωτεύτηκα. Από τότε ασχολούμαι μόνο με αυτό".

Δείτε το Α' μέρος από τη συνέντευξη της Κάρα Σκοτ:



Τέλος Α' Mέρους:


Πηγή: Pokernews

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top