Στην κορυφή της λίστας με τα πολυτιμότερα brands στον κόσμο για φέτος βρέθηκε η Apple, εκτοπίζοντας από την πρώτη θέση την Coca-Cola, σύμφωνα με... νέα έκθεση της Interbrand που δημοσιεύουν οι New York Times.
«Ήταν θέμα χρόνου», αναφέρει ο Jez Frampton, στέλεχος της Interbrand, «φέτος βασιλιάς είναι η Apple». Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για την πρώτη φορά που η Coca-Cola δεν βρίσκεται στην κορυφή της λίστας μετά από 13 ολόκληρα χρόνια και καταλαμβάνει την τρίτη θέση. Η Interbrand εκτιμά την αξία του brand της Apple στα $98.3 δις (αύξηση 28% από την περσινή έκθεση) ενώ το brand της Coca-Cola παρόλο που σημείωσε και αυτό αύξηση 2% παρέμεινε στα $79.2 δις.
Στην δεύτερη θέση της κατάταξης έρχεται η Google, η οποία κερδίζει δύο θέσεις.
Ενδεικτικό πάντως της νέας εποχής είναι ότι στο Top 10 οι πέντε θέσεις καλύπτονται από εταιρείες τεχνολογίας: Apple, Google, Microsoft (5η), Samsung (8η) και Intel (9η) – η IBM (4η) κατηγοριοποιείται ως εταιρεία επαγγελματικών υπηρεσιών.
«Εταιρείες όπως η Apple και η Google και η Samsung αλλάζουν τη συμπεριφορά μας: Πως αγοράζουμε, πως επικοινωνούμε μεταξύ μας, ακόμα και το αν μιλάμε μεταξύ μας», αναφέρει ο Frampton. «Έχουν κυριολεκτικά αλλάξει τον τρόπο που ζούμε».
imerisia.gr
«Ήταν θέμα χρόνου», αναφέρει ο Jez Frampton, στέλεχος της Interbrand, «φέτος βασιλιάς είναι η Apple». Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για την πρώτη φορά που η Coca-Cola δεν βρίσκεται στην κορυφή της λίστας μετά από 13 ολόκληρα χρόνια και καταλαμβάνει την τρίτη θέση. Η Interbrand εκτιμά την αξία του brand της Apple στα $98.3 δις (αύξηση 28% από την περσινή έκθεση) ενώ το brand της Coca-Cola παρόλο που σημείωσε και αυτό αύξηση 2% παρέμεινε στα $79.2 δις.
Στην δεύτερη θέση της κατάταξης έρχεται η Google, η οποία κερδίζει δύο θέσεις.
Ενδεικτικό πάντως της νέας εποχής είναι ότι στο Top 10 οι πέντε θέσεις καλύπτονται από εταιρείες τεχνολογίας: Apple, Google, Microsoft (5η), Samsung (8η) και Intel (9η) – η IBM (4η) κατηγοριοποιείται ως εταιρεία επαγγελματικών υπηρεσιών.
«Εταιρείες όπως η Apple και η Google και η Samsung αλλάζουν τη συμπεριφορά μας: Πως αγοράζουμε, πως επικοινωνούμε μεταξύ μας, ακόμα και το αν μιλάμε μεταξύ μας», αναφέρει ο Frampton. «Έχουν κυριολεκτικά αλλάξει τον τρόπο που ζούμε».
imerisia.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!