Η BMW X5 Security Plus είναι η πρόταση της γερμανικής εταιρίας για όσους πελάτες της έχουν λόγο να φοβούνται για τη ζωή τους
.
Είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας της που διαθέτει θωράκιση επιπέδου «VR6» για να προστατεύει τους επιβαίνοντες ακόμα και από επίθεση με ΑΚ-47.
Εξωτερικά τίποτα δεν διαφοροποιεί τη BMW X5 Security Plus από τις συμβατικές Χ5. Όμως το πλαίσιο είναι ενισχυμένο, ενώ οι επιφάνειες του αμαξώματος και τα τζάμια ασφαλείας θα ανταπεξέλθουν σε επίθεση με όπλα ΑΚ-47. Το μοντέλο απευθύνεται ως επί το πλείστον σε εύπορους πελάτες στη Ρωσία, την Αφρική και τη Ν. Αμερική που είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν τέτοια «προβληματάκια».
Λόγω των παραπάνω η BMW X5 Security Plus ζυγίζει αρκετά περισσότερο από μια συμβατική Χ5, αν και η BMW αποφεύγει να ανακοινώσει ακριβώς πόσο. Πάντως η ανάρτηση, τα φρένα και τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας είναι εξελιγμένα ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν. Ενώ και ο V8 TwinPower των 450 PS και 66,3 kgm που βρίσκεται κάτω από το καπό μάλλον δεν θα δυσκολεύεται να την κινήσει αξιοπρεπώς.
Η BMW έχει εξελίξει και μια έκδοση με χαμηλότερο επίπεδο προστασίας «VR4», για όσους μένουν σε περιοχές με μικρότερη εγκληματικότητα, που ονομάζεται Security. Και οι δύο θωρακισμένες BMW X5 αποτελούν προς το παρόν πρωτότυπα όμως με δεδομένη την ιστορία της φίρμας στα θωρακισμένα η παραγωγή τους στο άμεσο μέλλον θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη.
.
Είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της κατηγορίας της που διαθέτει θωράκιση επιπέδου «VR6» για να προστατεύει τους επιβαίνοντες ακόμα και από επίθεση με ΑΚ-47.
Εξωτερικά τίποτα δεν διαφοροποιεί τη BMW X5 Security Plus από τις συμβατικές Χ5. Όμως το πλαίσιο είναι ενισχυμένο, ενώ οι επιφάνειες του αμαξώματος και τα τζάμια ασφαλείας θα ανταπεξέλθουν σε επίθεση με όπλα ΑΚ-47. Το μοντέλο απευθύνεται ως επί το πλείστον σε εύπορους πελάτες στη Ρωσία, την Αφρική και τη Ν. Αμερική που είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν τέτοια «προβληματάκια».
Λόγω των παραπάνω η BMW X5 Security Plus ζυγίζει αρκετά περισσότερο από μια συμβατική Χ5, αν και η BMW αποφεύγει να ανακοινώσει ακριβώς πόσο. Πάντως η ανάρτηση, τα φρένα και τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας είναι εξελιγμένα ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν. Ενώ και ο V8 TwinPower των 450 PS και 66,3 kgm που βρίσκεται κάτω από το καπό μάλλον δεν θα δυσκολεύεται να την κινήσει αξιοπρεπώς.
Η BMW έχει εξελίξει και μια έκδοση με χαμηλότερο επίπεδο προστασίας «VR4», για όσους μένουν σε περιοχές με μικρότερη εγκληματικότητα, που ονομάζεται Security. Και οι δύο θωρακισμένες BMW X5 αποτελούν προς το παρόν πρωτότυπα όμως με δεδομένη την ιστορία της φίρμας στα θωρακισμένα η παραγωγή τους στο άμεσο μέλλον θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη.
0 comments:
Post a Comment
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!