Γνωστή ελληνίδα τραγουδίστρια εξομολογείται…

Για το ρόλο του έρωτα στη ζωή της αλλά και τους άντρες μιλά η Κατερίνα Στανίση. Εξομολογείται μάλιστα ότι στην ηλικία των 56 ετών φοβάται λίγο τον έρωτα και τις δύσκολες καταστάσεις.

«Φοβάμαι λίγο, γιατί ερωτεύομαι άσχημα και δύσκολα. Αυτό με φοβίζει. Δεν θέλω να βρεθώ με άνθρωπο που θα με δυσκολέψει και θα μου κάνει το βίο αβίωτο. Μου αρέσει να βρεθώ με έναν άνθρωπο που θα είναι ώριμος, όχι στην ηλικία, δεν με πειράζει… Γιατί αν είναι μεγαλύτερος από μένα, θα είναι πολύ μεγάλος. Δεν έχω βάλει στόχο να κυνηγάω νέους άντρες, αυτοί με κυνηγάνε» δηλώνει η τραγουδίστρια και παραδέχεται ότι έχει πέραση στους νέους άντρες.

«Είχα σχέσεις με πάρα πολύ μεγαλύτερες ηλικίες από εμένα, αλλά όσο μεγαλώνει η γυναίκα, αρέσει στους νέους άντρες, είναι πιο έμπειρη, όχι μόνο στο σεξ – αυτό κρατάει όση ώρα κρατάει, μετά το σεξ τι κάνουμε; Πρέπει να μιλήσουμε. Έχω πέραση στους νέους άντρες, πάρα πολύ, μέχρι και στους πολύ μικρούς. Δε σου λέω να πάω και με το παιδί μου. Οι νέοι άντρες θέλουν να πάνε με μεγαλύτερη γυναίκα και το βρίσκω πολύ ωραίο αυτό» δήλωσε στο περιοδικό «Λοιπόν» η Κατερίνα Στανίση.



newsbeast.gr


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top