Ένα σετ εσωρούχων που αναδεικνύουν τις καμπύλες του γυναικείου σώματος είναι η Χριστουγεννιάτικη πρόταση της Kelly Brook για τις γιορτινές μέρες.

 

 

 

 

Η 33χρονη καλλονή από τη Βρετανία προτείνει κόκκινα και μαύρα δαντελωτά εσώρουχα με σουτιέν που τονίζουν το πλούσιο στήθος της. Η ίδια μιλώντας για τα εσώρουχα που φοράει λέει:

Θέλω να νιώθω σέξι και ποθητή. Όσες περισσότερες καμπύλες έχω τόσο πιο ευτυχισμένη είμαι. Και το ίδιο λέω και στις υπόλοιπες γυναίκες. Λατρέψτε το σώμα σας και τις καμπύλες σας. Κάντε τους άνδρες να σας ερωτευτούν. Κάποιες γυναίκες είναι skinny από τη φύση τους. Εγώ όπως και πολλές από εσάς έχουμε πιασίματα. Το σώμα μου είναι η ταυτότητά μου. Προτιμώ να έχω στήθος και πεταχτά οπίσθια παρά να μην έχω τίποτα και να είμαι δυστυχισμένη.

Δείτε τις εικόνες:

 

 

 

 

Protothema

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top