Είναι ένας από τους πιο διάσημους ηθοποιούς στο Χόλιγουντ. Μάλιστα, πρόσφατα βρέθηκε στην κορυφή της λίστας του Forbes με τους πιο ισχυρούς της αμερικάνικης κινηματογραφικής βιομηχανίας.


Κι αν αναρωτιέστε από πού κρατάει η σκούφια του Χιου Τζάκμαν, που υποδύεται το Wolverine, η απάντηση θα σας ξαφνιάσει… Μα, από την Ελλάδα, όπως ο ίδιος αποκάλυψε σε συνέντευξή του στην κάμερα του Star channel.
"Είναι αλήθεια ότι έχω ελληνικές ρίζες. Δύο γενιές πίσω το όνομα της οικογένειάς μου ήταν Μπέλας κι εγώ αισθάνομαι, αλλά και είμαι εξ αίματος Έλληνας" δήλωσε ο σταρ, που οι πρόγονοί του είχαν πάει μετανάστες στην Αυστραλία.
Μάλιστα, τόνισε ότι θα τον ενδιέφερε πολύ να κάνει μια ταινία στην Ελλάδα.
"Αν υπάρχει ένας Έλληνας σκηνοθέτης που ενδιαφέρεται για έναν μελαχρινό Αυστραλό ας με ειδοποιήσει" είπε χαριτολογώντας.
Ωστόσο, ο Χιου δεν φαίνεται να αντιλαμβάνεται τη γοητεία που ασκεί στο γυναικείο φύλο, μιας και θεωρείται ένας από τους πιο ωραίους άνδρες στον πλανήτη.
"Είμαι πολύ βαρετός, πολύ ισορροπημένος. Η γυναίκα μου λέει ότι επειδή είμαι Ζυγός είμαι πολύ μετρημένος".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top