Ολοκληρώθηκαν με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή κοινού που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, τα παράλληλα συνέδρια «Social Media World» και «e-business World», που διεξήχθησαν στις 19 Ιουνίου 2013 στο ξενοδοχείο Divani-Caravel.
--> Συνεχίζοντας στον δρόμο που άνοιξε η περσινή πρώτη διοργάνωση, οι συνολικά 69 ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των 2.500 συνέδρων.



Οι δύο κεντρικές αίθουσες που διεξήχθησαν τα συνέδρια ήταν ασφυκτικά γεμάτες, αποδεικνύοντας ότι τα social media και το ηλεκτρονικό επιχειρείν, αποτελούν τις βασικές κινητήριες δυνάμεις μια ανερχόμενης οικονομίας, η οποία προσπαθεί να βρει το βηματισμό της για την έξοδο από την ύφεση.

Κορυφαία στιγμή του συνεδρίου, ήταν η ομιλία του Martin Newman CEO της Practicology, ο οποίος συγκαταλέγεται ανάμεσα στους κορυφαίους 50 retailers στον κόσμο, σύμφωνα με τη λίστα «Τοp 50 Retail Power List» του έγκυρου περιοδικού «Retail Week».



Στην ημερίδα «e-business World» κύριο θέμα συζήτησης ήταν, αν το οικοσύστημα γύρω από το ηλεκτρονικό επιχειρείν έχει πλέον διαμορφωθεί σε δομημένο πλαίσιο, μέσα στο οποίο, μπορούν να ακμάσουν επιχειρηματικά μοντέλα τα οποία θα δώσουν διεξόδους, συνδέοντας την προσφορά και τη ζήτηση.

Επίσης, το μοντέλο «ανεξάρτητα από τον τόπο και τον χρόνο», συχνά εξατομικεύεται για να καλύψει τις ειδικές ανάγκες του πελάτη ή να προτείνει προσφορές σε συνάρτηση «με τον τόπο και τον χρόνο».

Άλλωστε, πέρα από τον βασικό σχεδιασμό ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, υπάρχουν και πολλές άλλες παράμετροι και συστατικά που είναι απαραίτητα, προκειμένου να λειτουργήσει μία ηλεκτρονική επιχείρηση. Έτσι, στο οικοσύστημα εντάσσονται: ηλεκτρονικές πληρωμές, logistics, νομικό καθεστώς, μεταφορές, marketing και στρατηγικές συνεργειών (affiliate, cross selling κλπ), που ξεδιπλώθηκαν μπροστά στους συνέδρους μέσα από τις παρουσιάσεις καταξιωμένων εταιρειών, αλλά και μελών της ερευνητικής και ακαδημαϊκής κοινότητας.



Το 2o «Social Media World» κάτω από το τρίπτυχο «Διαδραστικότητα, Δημοσιογραφία, Διαφήμιση», φιλοξένησε στελέχη της διαφήμισης, δημοσιογράφους, επιχειρηματίες, στελέχη οργανισμών, ειδικούς από το χώρο της επικοινωνίας αλλά και φοιτητές με επαγγελματική ειδίκευση και εργασιακό πεδίο σε: Marketing, Branding, Social Media, Customer Service, Online & Direct marketing, Sales, CRM, SEO, SW & Web Development, Graphic Design, Advertising κ.ά..



Οι ομιλητές με τη σειρά τους κατέθεσαν τις απόψεις, τους προβληματισμούς και τις επιχειρηματικές τους προτάσεις, για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προβληθούν μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα εταιρείες, brands, ιδέες, ομάδες κ.α. Αναφέρθηκαν επίσης, στην επίδραση των social media σε συγκεκριμένες αγορές, τις ομοιότητες και τις διαφοροποιήσεις, καθώς και στο μετασχηματισμό και τη μετάβαση των επιχειρήσεων αλλά και ολόκληρων κλάδων της οικονομίας, από την αναλογική στην ψηφιακή πραγματικότητα (analog to digital).



Κοινό συμπέρασμα ήταν, ότι τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν πολλές ευκαιρίες και προκλήσεις με κύριο χαρακτηριστικό την αμεσότητα, αλλά διέπονται από κανόνες βασισμένους στην ανθρώπινη ψυχολογία, ενώ η επιρροή τους δεν μπορεί εύκολα να χειραγωγηθεί και να κατευθυνθεί κατά βούληση.



Στο πλαίσιο των δύο συνεδρίων, διοργανώθηκαν παράλληλα 16 workshops μέσω των οποίων στελέχη των εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στα social media και στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, βοήθησαν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν καλύτερα τα θέματα που τους ενδιέφεραν περισσότερο. Επίσης, στη διάρκεια του Social Media World απονεμήθηκαν τα βραβεία «The Socials: Social Media & Interactive Awards» σε επιχειρήσεις και πρόσωπα που διακρίθηκαν για τη δημιουργικότητα, τις επιδόσεις ή τις βέλτιστες πρακτικές τους.

Το 2ο Social Media & e-Business World με την τεράστια αποδοχή που έλαβε από συνέδρους και ομιλητές, έθεσε νέα δεδομένα στις διοργανώσεις του χώρου, καταλαμβάνοντας επάξια τη θέση του, ως το κύριο σημείο συνάντησης της αγοράς του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των Social Media.

zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top