Μετά τις Νιγηριανές απάτες, σειρά παίρνουν οι Γκανέζοι ..τραπεζίτες που μας χαρίζουν 4 εκατομμύρια δολάρια!



Οι πρώτες global απάτες ήρθαν από τη Νιγηρία πολύ πριν μπει στη ζωή μας το mail. Κάποια στιγμή έφτανε στο σπίτι ή στο γραφείο ένα γράμμα που έλεγε ότι κάποιος Νιγηριανός ήθελε να βγάλει  αμύθητη περιουσία στο εξωτερικό αλλά δεν είχε τραπεζικό λογαριασμό. Ζητούσε, λοιπόν, από το θύμα να ανοίξει έναν λογαριασμό και να βάλει μέσα και κάποια χρήματα για τα "έξοδα". Οι αφελείς που δεν αναρωτιόντουσαν γιατί ένας άγνωστος ήθελε να τους κάνει πλούσιους, έπεφταν γρήγορα από τα σύννεφα όταν διαπίστωναν ότι την επόμενη μέρα από το άνοιγμα του λογαριασμού,  τα χρήματα είχαν κάνει φτερά. Κάποιοι Έλληνες είχαν αποπειραθεί να ταξιδέψουν στη Νιγηρία για να βρούνε άκρη αλλά οι περισσότεροι γύριζαν άπρακτοι ενώ υπήρχαν και περιπτώσεις ολιγοήμερων απαγωγών για εκφοβισμό.

Η νιγηριανή απάτη όμως φαίνεται ότι συνεχίζει να έχει θύματα αφού ακόμα και σήμερα εξακολουθούν να έρχονται μηνύματα ,emails πλέον, αλλά από άλλη αφρικανική χώρα, τη Γκάνα. Δείτε τι γράφει ένα από αυτά:

"Το όνομά μου είναι Στέλλα Danquah, είμαι ένας τραπεζίτης εδώ στην Γκάνα. Ανακάλυψα ότι το υποκατάστημα μου στην οποία είμαι ο διευθυντής έκανε USD $ 4,050,000.00 οποίο έχει την έδρα μου δεν γνωρίζει.

Έχω τοποθετηθεί αυτό το ταμείο στο λογαριασμό κλήσης δεσμευμένο με το όνομα δικαιούχου, ως εκ τούτου αποφάσισα να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σταθεί και να διεκδικήσει το ταμείο ως ιδιοκτήτης ο οποίος έκανε την κατάθεση κλάδο μου, έτσι ώστε η τράπεζα θα διατάξει τη μεταφορά στο λογαριασμό σας, να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας με την πρόταση αυτή να πάει πέρα ​​από τις λεπτομέρειες. stellad2333@adinet.com.uy

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

Stella Danquah.
stellad2333@adinet.com.uy"


Υπάρχει κάποιος που θα τσίμπαγε;
kamarinia.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top