Σοκάρει με τις δηλώσεις του γνωστός και αγαπητός Έλληνας ηθοποιός.
-->


«Θέλω να μου κάνουν ευθανασία» είπε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του στην εφημερίδα News. 

Ο λόγος για τον Βαγγέλη Κομματά - Κατσουλίνο,  έναν από τους θρύλους των λεγόμενων μπουλουκιών του θεάτρου.

 Ο ηθοποιός σήμερα δηλώνει με δάκρυα στα μάτια πως είναι απελπισμένος,  καθώς έχει μένει μόνος και είναι  ανήμπορος να περπατήσει. Ο Βαγγέλης Κομματάς- Κατσουλίνος στο παρελθόν έχει κάνει αρκετές απόπειρες αυτοκτονίας. «Πλέον κοιτάω απλώς πότε θα έρθει ο θάνατος. Θέλω να φύγω από τη ζωή. Ήμουν πάντα υπερκινητικός και τώρα πηγαίνω με το Π. Πλέον είμαι βάρος και για τον εαυτό μου και για τον κόσμο. Με πήρε από κάτω το 2002 όταν έφυγε η αγάπη μου, η σύζυγος μου. Από τότε και μετά είπα, δεν θέλω άλλη ζωή. Με μια ένεση, ας τελειώσω. Ας μου κάνουν ευθανασία. Είμαι πολύ απογοητευμένος» είπε χαρακτηριστικά.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top