Οι εταιρείες παροχής διευθύνσεων στο διαδίκτυο έχουν καθιερώσει την
προβολή των υπηρεσιών τους μέσω προκλητικών διαφημίσεων στις οποίες
πρωταγωνιστούν μοντέλα.
--> Είναι μια τάση που καθιέρωσε η εταιρεία Go Daddy και έκτοτε την εφήρμοσαν πολλοί.
Τελευταία η «Crazy Domains» που επέλεξε ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της την Πάμελα Αντερσον.
Το άλλοτε σύμβολο του σεξ υποδύεται ένα στέλεχος επιχείρησης ντυμένο με αυστηρό ταγέρ. Μέχρι που ένας υπάλληλός της τη γδύνει – μαζί με την εξίσου όμορφη βοηθό της – με τη φαντασία του. Οι Βρετανοί έκριναν το περιεχόμενο της διαφήμισης σεξιστικό και μειωτικό για τις γυναίκες. Επειτα από διαμαρτυρίες των σεμνότυφων Αγγλων η συγκεκριμένη διαφήμιση δεν θα παίζει σε prime time ώρες επειδή δίνει την εντύπωση πως «ένας άνδρας βλέπει τις συναδέλφους του ως αντικείμενα του σεξ».
--> Είναι μια τάση που καθιέρωσε η εταιρεία Go Daddy και έκτοτε την εφήρμοσαν πολλοί.
Τελευταία η «Crazy Domains» που επέλεξε ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της την Πάμελα Αντερσον.
Το άλλοτε σύμβολο του σεξ υποδύεται ένα στέλεχος επιχείρησης ντυμένο με αυστηρό ταγέρ. Μέχρι που ένας υπάλληλός της τη γδύνει – μαζί με την εξίσου όμορφη βοηθό της – με τη φαντασία του. Οι Βρετανοί έκριναν το περιεχόμενο της διαφήμισης σεξιστικό και μειωτικό για τις γυναίκες. Επειτα από διαμαρτυρίες των σεμνότυφων Αγγλων η συγκεκριμένη διαφήμιση δεν θα παίζει σε prime time ώρες επειδή δίνει την εντύπωση πως «ένας άνδρας βλέπει τις συναδέλφους του ως αντικείμενα του σεξ».
0 comments:
Post a Comment
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!