Mάλλον πολλές ανησυχίες για το μέλλον τους είχαν οι υπάλληλοι του νοσοκομείου του Ρίου καθώς τηλεφωνούσαν σε μελλοντολόγους χρεώνοντας χιλιάδες ευρώ το νοσοκομείο.
Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα «Κόσμος, αμέσως ο διοικητής διέταξε έρευνα για τους υπέρογκους αυτούς λογαριασμούς και όπως αποδείχτηκε αρκετά από τα «περίεργα» τηλεφωνήματα που ανέβασαν τον λογαριασμό στα 67.000 ευρώ είχαν γίνει... σε μέντιουμ!
Συγκεκριμένα υπάλληλος ή υπάλληλοι του Νοσοκομείου τηλεφωνούσαν με τις ώρες σε πενταψήφιο αριθμό και επικοινωνούσαν με εταιρεία που προσφέρει προβλέψεις... από διάφορους «μελλοντολόγους»!
Η χρέωση για κάθε τέτοια κλήση ήταν 1,73 ευρώ ανά λεπτό, οπότε με βάση τα 10.000 ευρώ που πλήρωνε το Νοσοκομείο για τις συνηθισμένες τηλεφωνικές κλήσεις, βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι που ήθελαν να μάθουν το μέλλον τους, είχαν μιλήσει με το μέντιουμ (σε χρονικό διάστημα 2 μηνών) 360 ώρες!
Σύμφωνα με το thebest.gr, ο «δράστης», ενώ μιλούσε με κάποιον μελλοντολόγο, στη συνέχεια και για το ίδιο θέμα που τον απασχολούσε, ζητούσε να μιλήσει και με άλλον από την ίδια εταιρεία ώστε να «επιβεβαιώσει» το αληθές των προβλέψεων.
http://www.to-periptero.com/2013/03/to-67000.html
Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα «Κόσμος, αμέσως ο διοικητής διέταξε έρευνα για τους υπέρογκους αυτούς λογαριασμούς και όπως αποδείχτηκε αρκετά από τα «περίεργα» τηλεφωνήματα που ανέβασαν τον λογαριασμό στα 67.000 ευρώ είχαν γίνει... σε μέντιουμ!
Συγκεκριμένα υπάλληλος ή υπάλληλοι του Νοσοκομείου τηλεφωνούσαν με τις ώρες σε πενταψήφιο αριθμό και επικοινωνούσαν με εταιρεία που προσφέρει προβλέψεις... από διάφορους «μελλοντολόγους»!
Η χρέωση για κάθε τέτοια κλήση ήταν 1,73 ευρώ ανά λεπτό, οπότε με βάση τα 10.000 ευρώ που πλήρωνε το Νοσοκομείο για τις συνηθισμένες τηλεφωνικές κλήσεις, βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι που ήθελαν να μάθουν το μέλλον τους, είχαν μιλήσει με το μέντιουμ (σε χρονικό διάστημα 2 μηνών) 360 ώρες!
Σύμφωνα με το thebest.gr, ο «δράστης», ενώ μιλούσε με κάποιον μελλοντολόγο, στη συνέχεια και για το ίδιο θέμα που τον απασχολούσε, ζητούσε να μιλήσει και με άλλον από την ίδια εταιρεία ώστε να «επιβεβαιώσει» το αληθές των προβλέψεων.
http://www.to-periptero.com/2013/03/to-67000.html
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!