Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να είσαι σίγουρος ότι η διαφήμισή σου θα πιάσει τόπο είναι να την τοποθετήσεις εκεί που θα πέσει το...
-->



μάτι. Με αυτόν τον κανόνα του μάρκετινγκ μία ιαπωνέζικη διαφημιστική εταιρεία αποφάσισε να δώσει στα brands των πελατών της σάρκα και οστά, τοποθετώντας διαφημιστικά στίκερς στα πόδια γυναικών.

Μέχρι στιγμής, περισσότερες από 1.300 ιαπωνέζες έχουν κάνει αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία της εταιρείας, πρόθυμες να ενοικιάσουν το γυμνό κομμάτι σάρκας μεταξύ της μίνι φούστας και των ψηλών καλτσών τους.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top