Η Πάολα μίλησε για πρώτη φορά για τον πατέρα της μικρής Παολίνας...

και σιγά σιγά αποκαλύπτει όλες τις πτυχές της προσωπικής της ζωής.

Είναι το «τίμημα» του life style άλλωστε:

«Είναι ό,τι καλύτερο να φεύγεις από τη λογική του να λες είναι ο άνδρας μου και να νιώθεις ότι είναι ο άνθρωπός σου. Είναι παντού δίπλα μου για μένα ο Φώτης σε ό,τι έχω κάνει προσωπικά και επαγγελματικά στη ζωή μου. Στήριγμα, πατέρας, σύζυγος. Δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου χωρίς να υπάρχει με οποιοδήποτε τρόπο αυτός ο άνθρωπος στη ζωή μου. Σπάνια μιλάω για αυτόν, γιατί δεν το θέλει και ο ίδιος, αλλά ένιωσα την ανάγκη να το μοιραστώ με τους αναγνώστες σας».

newspistol.gr


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top