Για την επιτυχία της εκπομπής «Στην υγειά μας», τις οικονομικές δυσκολίες και το ρόλο που παίζει στη ζωή του η κοινή γνώμη...
μιλά στην εφημερίδα Real life ο Σπύρος Παπαδόπουλος, ενώ δε διστάζει να δηλώσει ότι αδιαφορεί παντελώς για το τι θα πει ο κόσμος...

Για ένατη συνεχόμενη χρονιά, το «Στην υγειά μας», συνεχίζει να κάνει επιτυχία, αλλά και να γίνεται στόχος. Βαρεθήκατε να απολογείστε κάθε χρόνο για το μπάτζετ της εκπομπής;

Δεν βαρέθηκα, γιατί αυτή η μόδα ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια. Φυσικά, δεν πείθομαι ότι κάποιος ενδιαφέρεται ξαφνικά για το δημόσιο χρήμα. Δεν γίνεται καμία κατάχρηση του δημοσίου χρήματος. Ακόμη και πριν μου κόψουν κάποια χρήματα, δεν ήταν ούτε το ένα τρίτο απ’ ό,τι θα έπαιρνα στην ιδιωτική τηλεόραση. Αλλά και η παραγωγή, που από την αρχή ήταν αρκετά «μαζεμένη», τώρα είναι στα όρια.

Ποιοι είναι οι λόγοι που έχετε γίνει στόχος;
Η μακροβιότητα και η επιτυχία του «Στην υγειά μας» ενοχλεί κάποιους. Δεν νομίζω ότι τους ενοχλώ εγώ και φυσικά, το κρατικό κανάλι πάντα βάλλεται πανταχόθεν. Πάντως, όλα αυτά τα λένε άνθρωποι που έχουν τους λόγους τους. Φτάνει επιτέλους η σεμνότητα, η εκπομπή είναι αρχειακό υλικό για το μέλλον, δεν είναι μια εκπομπούλα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι είχατε πολλούς μιμητές, οι προσπάθειες των οποίων δεν καρποφόρησαν…
Θα απαντήσω σε κάποιους αδαείς, οι οποίοι λένε ότι πίνουμε, χορεύουμε και πληρωνόμαστε… κι άλλες τέτοιες αηδίες: η εκπομπή θέλει αίμα. Κάθε εκπομπή θέλει τουλάχιστον δεκαπέντε ώρες προετοιμασίας- δεν μιλάω για τους συντάκτες, αλλά για την προσωπική μου δουλειά.

Τις τελευταίες ημέρες είδαμε τον Ανδρέα Μπάρκουλη να βιώνει μια δύσκολη κατάσταση. Τελικά, η δουλειά του ηθοποιού δημιουργεί τόσο μεγάλη έπαρση που δεν σου δίνει περιθώριο να σκεφτείς πως θα γεράσεις;
Δεν είναι θέμα έπαρσης, είναι θέμα προσωπικής στάσης και φιλοσοφίας. Εγώ είμαι έτσι, όσα χρήματα και να βγάλω δεν έχω χρήματα, άρα κάποια στιγμή μπορεί να γίνω κι εγώ έτσι. Δεν θα συμβεί γιατί εγώ τρελάθηκα κι αρχίζω και ξοδεύω, αλλά γιατί μ’ενδιαφέρουν άλλα πράγματα. Για παράδειγμα, ο λογιστής μου μου λέει «έλεος, ασχολήσου και λιγάκι με τους λογαριασμούς», αλλά εγώ δεν μπορώ να το κάνω, δεν καταλαβαίνω. 

Φέτος, πλήρωσα εφορία 160.000 ευρώ, δεν είχα τα λεφτά. Έκανα μια περιοδεία για να προσπαθήσω να τα βρω, ταλαιπωρήθηκα. Τον Ανδρέα τον Μπάρκουλη δεν τον γνωρίζω προσωπικά, ένα «γεια» έχουμε πει, αλλά πιστεύω ότι ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν τους ενδιέφεραν ποτέ τα χρήματα.

Είστε από τους ανθρώπους που τους ενδιαφέρει η κοινή γνώμη;
Όχι. Αντιθέτως, μπορώ να σας πω ότι είμαι και πολύ σνομπ. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η κοινή γνώμη, γιατί διαμορφώνεται περίεργα. Η κοινή γνώμη είναι αρκετά επικίνδυνο πράγμα και πρέπει να ξέρεις να την ακούς. Πολλές φορές υπάρχει μια καρναβαλίστικη διάθεση. Κοινή γνώμη ήταν και αυτή των Γερμανών, που στήριξαν το Γ’ Ράιχ. Εγώ ακούω κάποιους ανθρώπους που θεωρώ σημαντικούς και μετράω τη γνώμη τους.

newsbeast.gr


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top