Τελικά τα social media εξελίσσονται σε μεγάλη... 
πληγή για τις ποδοσφαιρικές ομάδες, με τον ΠΑΟΚ να μπλέκει σε μια ακόμη ιστορία, όταν ο γυός του Γιώργου Δώνη, Χρήστος που έχει πάρει μεταγραφή για τη Γιουβέντους, έκανε «like» σ’ ένα γκρουπ στο facebook που ήταν εναντίων του Πάμπλο Γκαρσία!

Τι το ήθελε; Ακολούθησε βομβαρδισμός μηνυμάτων και απίστευτοι διάλογοι…

Διαβάστε ένα απόσπασμα από την ανταλλαγή σχολίων:

Οπαδός: Δεν θα σε βρίσω για χάρη του πατέρα σου... Τι είναι αυτό ρε; Λέγε ρε χανούμι. Εχεις τα αρ... να δώσεις μία απαντησούλα;

Τ. Δώνης: Οχι φοβάμαι...

Οπαδός: Δεν έχεις τα αρ... αλλά το καλοκαίρι θα φύγει ο μπαμπάς σου οπότε κλάιν.

Τ. Δώνης: χαχα, ΟΚ

Οπαδός: Γελάς; ΟΚ σκ...χάνουμο. Μπ... θα πάρει ο μπαμπάκας και θα το καταλάβεις

Τ. Δώνης: Για γέλια είσαι ρε καημένε

Οπαδός: Να δω τι θα πει ο κόσμος όταν δει την εικόνα για τον γιο του Δώνη

Τ. Δώνης: Θα πει πως είσαι βλάκας, γιατί like έκανα όταν ήταν ο πατέρας μου στην ΑΕΚ

Οπαδός: Ειδικά όταν η σελίδα υπάρχει από τον Σεπτέμβριο

Τ. Δώνης: Πολύ έξυπνος είσαι... Θα έκανα like σε σελίδα που βρίζουν παίκτη του πατέρα μου; Παλαιότερα είχα κάνει

Οπαδός: Δηλαδή αν πάει στον... μπάο ο πατέρας σου, θα γίνεις... μπάο;

Τ. Δώνης: Δικαίωμά μου να γίνω ό,τι θέλω

Οπαδός: ΟΚ, τώρα τράβα τα βυζιά σου, γιατί αρ... δεν έχεις

Τ. Δώνης: Είσαι πολύ μάγκας πίσω από το pc

Οπαδός: Πσσσ όταν έρθεις να δεις τον μπαμπά, έλα να δεις και εμένα

Τ. Δώνης: ΟΚ ψευτόμαγκα

Οπαδός: Ελα τετ α τετ

Τ. Δώνης: Σιγά μην ασχοληθώ με εσένα

Οπαδός: Είχα όλη την καλή διάθεση να σε πρήξω

Τ .Δώνης: Τουλουμπάκο κάνε λίγο γυμναστήριο μέχρι τα Χριστούγεννα να είσαι έτοιμος

Οπαδός: Οση ώρα τρως εσύ στο γυμναστήριο εγώ καίω θερμίδες στο σεξ. Εχω πάρει τη μισή Θεσσαλονίκη

Τ. Δώνης: Είσαι ο Τατσόπουλος της Θεσσαλονίκης;

Οπαδός 2: Ο πατέρας σου ήταν στην ΑΕΚ το 2008, η σελίδα έγινε τον Μάιο του 2011. Το like το έκανες γιατί υπάρχει θέμα με τον Πάμπλο και τον πατέρα σου

Τ. Δώνης: Το like το έκανα πριν πάει ο πατέρας μου στον ΠΑΟΚ

Οπαδός: Τώρα που είναι στον ΠΑΟΚ ο πατέρας σου μπορείς να πατήσεις “δεν μου αρέσει”;

Τ. Δώνης: Μπααα

Οπαδός: Είσαι για χλέπες και σκ...

Τ. Δώνης: Ελα να μου τις δώσεις. Θα σε περιμένω Αθήνα

Οπαδός: Ελα εσύ στη Σαλόνικα να σε κάνω καλά ροζαλίνα

Οπαδός 3: Τάσο σοβαρέψου. Με αυτά που λες δεν σέβεσαι τον πατέρα σου

Τ. Δώνης: Λες κάτι έτσι απλά για να το πεις. Θέλω να μου στείλεις κάτι που είπα και δεν σέβομαι τον πατέρα μου

Οπαδός 4: Αντε γ... κι εσύ και ο μπαμπάκας σου που θα πάρει τον μπ... σε λίγους μήνες. Ετσι κι αλλιώς άσχετος είναι

Οπαδός 5: Μην πουλάς μαγκιά. Εχεις και το θράσος και απαντάς. Εμείς σεβόμαστε τον πατέρα σου, αλλά εσύ όχι σκ...φλωρε

Οπαδός 6: Κι επειδή είναι ο πατέρας του στον ΠΑΟΚ τι σημαίνει ότι δεν θα τον σαπίσουμε στο ξύλο με την πρώτη ευκαιρία, επειδή βρίζει ποδοσφαιριστή της ομάδας μας

Οπαδός 7: Αγράμματε, ο πατέρας σου ζει από τον ΠΑΟΚ

Οπαδός 8: Ρε μ... δεν ντρέπεσαι

Οπαδός 9: Ξεκολλάτε

Οπαδός 10: Ρε μ... μην παίζεις με την τρέλα μας. Στα αρ... μας ποιος είσαι κι από πού είσαι. Με ΠΑΟΚ μην ασχολείσαι και πάρ' το χαμπάρι δεν είναι Περιστέρι. Κατάλαβες βουτυρόπαιδο;

Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Ο μικρός Δώνης τα έβαλε με τον Πάμπλο και έγινε χαμός! http://24wro.blogspot.com/2012/12/blog-post_5348.html#ixzz2E5sGSOK9

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top