Μια μοναδική παράσταση αντάξια της μοναδικής φιλοξενίας που απολαμβάνει στο Άμπου Ντάμπι και τη μοναδική Yas Marina Circuit...
η F1 απόλαυσαν σήμερα όσοι παρακολούθησαν δια ζώσης ή από την τηλεόραση το 18ο αγώνα του πρωταθλήματος.
Ο σημερινός αγώνας είναι χωρίς αμφιβολία ο καλύτερος φετινός, τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον Χάμιλτον να διατηρεί το προβάδισμα αλλά πίσω του ο Ράικονεν εκμεταλλεύτηκε την προβλέψιμη αργοπορία του Γουέμπερ και από την 4η θέση έστριψε 2ος μπροστά από το Μαλντονάντο. Ο Αυστραλός με την Red Bull έχασε και την 4η θέση από τον Αλόνσο τη στιγμή που ο teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ έβγαινε από το pit lane.
Ο Φέτελ εκκινούσε τελευταίος μετά την ποινή που του επιβλήθηκε χτες από τους αγωνοδίκες καθότι το μονοθέσιο του είχε λιγότερα καύσιμα από το προβλεπόμενο.
Από τον πρώτο κιόλας γύρο ο Γερμανός άρχισε την επίθεση και τα προσπεράσματα. Μέχρι τον 8ο γύρο είχε καταφέρει να ανέβει στην 14η θέση αλλά με μια απώλεια στο δεξί flap της εμπρός αεροτομής που έσπασε όταν ακούμπησε την πίσω ρόδα της Williams του Μπρούνο Σένα.
Εκείνη τη στιγμή ο Νίκο Ρόσμπεργκ στην προσπάθειά του να περάσει τον Καρθικέγιαν ανέβηκε πάνω στην HRT με αποτέλεσμα να διαλυθούν και τα δυο μονοθέσια. Ο αλυτάρχης ενέπλεξε το αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι να καθαριστεί η πίστα και ο αγώνας "φρέναρε". Ο Φέτελ ήταν πίσω από το Ρικιάρντο που σε κάποια φάση στο μέσο της μεγάλης ευθείας έκοψε απότομα. Για να τον αποφύγει ο Γερμανός έκανε απότομα δεξιά και χτύπησε την πινακίδα του DRS. Αυτό πλήγωσε περαιτέρω την εμπρός αεροτομή της RB8 από την αριστερή πλευρά αυτή τη φορά.
Μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα ο Ρικιάρντο αποσαφήνισε: "Κοίταζα στον καθρέπτη για να δω τι γίνεται πίσω και ξαφνικά τον είδα να κάνει απότομα δεξιά και να χτυπά την πινακίδα του DRS. Έπρεπε όπως όλοι μας να προσέχει μπροστά του". Ο Φέτελ από την πλευρά του διαμαρτύρεται πως ο Ρικιάρντο φρέναρε αναίτια στην ευθεία.
Με την πτέρυγα πλέον σχεδόν κατεστραμμένη ο Φέτελ άκουσε τους μηχανικούς του να τον καλούν στα πιτ για αλλαγή αεροτομής και ελαστικών. Έβγαλε τη μέση γόμα και έβαλε τη μαλακή απέμεναν όμως 40 γύροι για το πέσιμο της καρό σημαίας όταν έγινε αυτό. Το ερώτημα ήταν αν θα μπορούσε να φτάσει μέχρι το φινάλε ο Φέτελ μ' αυτό το σετ ελαστικών.
Ο αγώνας βρήκε τον κανονικό του ρυθμό αλλά όχι για πολύ. Ο επικεφαλής της κούρσας Λιούις Χάμιλτον εγκατέλειψε στον 20ο γύρο από πρόβλημα στην πίεση καυσίμου. Ήταν η δεύτερη εγκατάλειψη του Χάμιλτον τον τελευταίο καιρό ενώ βρισκόνταν επικεφαλής του αγώνα μετά τη Σιγκαπούρη. Ο Ράικονεν έδραξε την ευκαιρία και πέρασε μπροστά ακολουθούμενος από τον Μαλντονάντο και Αλόνσο. Ο Ισπανός που αρχικά φαίνονταν να μην μπορεί να πιέσει τη Williams κατάφερε να περάσει μπροστά από το Μαλντονάντο όταν έπεσαν τα ελαστικά του. Όμως ο ρυθμός του Αλόνσο υστερούσε απ' αυτόν του Ράικονεν.
Εκεί γύρω στον 30στο γύρο σε σύνολο 55 όλοι μπήκαν για την μοναδική αλλαγή ελαστικών. Έβγαλαν τη μαλακή έβαλαν τη μέση γόμα για να πάνε μέχρι το τέλος.
Ο Φέτελ μπήκε στον 37ο γύρο να αλλάξει λάστιχα για 2η φορά και αμέσως μετά βγήκε ξανά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτή τη φορά λόγω της σύγκρουσης των Γκροζάν, Πέρεζ και Γουέμπερ για την οποία οι αγωνοδίκες θεώρησαν υπαίτιο τον Μεξικάνο πιλότο της Sauber. Αναλύοντας το τι έχει γίνει είναι σαφές πως ο Πέρεζ επιχείρησε μια "τρελή" προσπέραση και δεν του βγήκε. Ως αποτέλεσμα βρέθηκε εκτός πίστας και στην επάνοδό του μπήκε στην πορεία του Γκροζάν: "Τον είδα ξαφνικά μπροστά μου και δεν είχα που να πάω. Χτυπήσαμε και μετά ήρθε και ο Γουέμπερ". Ο Μεξικάνος δέχτηκε το σφάλμα του: "Είχαμε καλό ρυθμό αλλά υστερούσαμε σε τελική. Προσπάθησα να περάσω τους ντι Ρέστα και Γκροζάν με τη μία, ρισκάροντας".
Το αυτοκίνητο ασφαλείας μηδένισε τις διαφορές και ο Φέτελ βρέθηκε με φρέσκα λάστιχα στην 4η θέση πίσω από τους Ράικονεν, Αλόνσο και Μπάτον.
Οι τελευταίοι 12 γύροι ήταν με κομμένη την ανάσα καθώς ο Ράικονεν άνοιξε αμέσως τη διαφορά εκτός ζώνης DRS (+1sec) από τον Αλόνσο που δεν μπορούσε να ξεκολήσει από την ουρά της Ferrari τους Μπάτον και Φέτελ.
Μετά από κάποιους γύρους ο Ισπανός κατάφερε να απομακρυνθεί κατεβάζοντας συνεχώς το ρεκόρ ταχύτερου γύρου. Μάλιστα σ' αυτό το σημείο έδειξε ότι θα μπορούσε ακόμη και να απειλήσει το Ράικονεν. Όμως η επίθεσή του αυτή ήταν δίκοπο μαχαίρι καθότι έβγαλε το Μπάτον από τη ζώνη DRS της Ferrari. Αυτό περιόρισε το Βρετανό που προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε μέχρι το τέλος να αντέξει στην επίθεση του Φέτελ.
Έτσι ο Γερμανός ανέβηκε τελικά 3ος σ' έναν αγώνα όπου εκκίνησε τελευταίος. Η διαφορά του από τον Αλόνσο μειώθηκε στους 10 βαθμούς ενώ απομένουν ακόμη 50 να μοιραστούν στους δυο τελευταίους αγώνες της χρονιάς σε ΗΠΑ (18/11) και Βραζιλία (25/11).
Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Κίμι Ράικονεν δεν επέτρεψε στον εαυτό του ιδιαίτερες εκδηλώσεις χαράς: «Χαίρομαι κυρίως για την ομάδα. Είναι μια δύσκολη χρονιά για αυτούς. Ελπίζω αυτή η νίκη να τους δώσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όχι μόνο σ’ όσους δουλεύουν αλλά και στους ιδιοκτήτες. Ελπίζω να αλλάξει η κατάσταση και να κερδίσουμε κι άλλες φορές φέτος ή του χρόνου. Δεν υπάρχει λόγος να χοροπηδάμε υπάρχουν κι άλλοι αγώνες μπροστά μας. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε ξανά. Απόψε θα κάνουμε ένα μεγάλο πάρτι και αύριο το πρωί όταν θα νιώθουμε άσχημα για όσα κάναμε θα θυμόμαστε αυτά που μας κάνουν να χαιρόμαστε αυτή τη στιγμή. Είχαμε και στην Ινδία την ταχύτητα για να κερδίσουμε αλλά το πρόβλημα ήταν ότι δεν εκκινήσαμε κοντά στην κορυφή. Το κλειδί σήμερα ήταν η εκκίνηση».
Ο Αλόνσο λογικά πρέπει να πανηγυρίζει καθότι τερμάτισε 2ος μπροστά από το Φέτελ οδηγώντας ένα μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο απ’ την άλλη όμως δεν μπορεί να χαρεί βλέποντας το μεγάλο του αντίπαλο να ελαχιστοποιεί τις απώλειες σε μια μέρα που ο Ισπανός θα μπορούσε να έχει ανακτήσει το προβάδισμα στη βαθμολογία: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί. Έπρεπε να δώσω μάχη όλο τον αγώνα. Κάναμε σωστά προσπεράσματα και είχαμε σωστή στρατηγική αυτά τα δυο μας έδωσαν τη δυνατότητα να παλέψουμε για τη νίκη. Η δεύτερη θέση ήταν σήμερα το μέγιστο δυνατό καθότι εκκινούσαμε από την έκτη θέση. Στις προσομοιώσεις βλέπαμε ότι εδώ θα τερματίσουμε στην 5η ή 6η θέση. Πρέπει στους δυο επόμενους αγώνες να τερματίσω μπροστά από το Σεμπάστιαν για να έχω πιθανότητες να κατακτήσω τον τίτλο».
Ο άνθρωπος του αγώνα, Σεμπάστιαν Φέτελ που κατάφερε να ανέβει στο βάθρο παρότι εκκίνησε τελευταίος δεν φάνηκε να εκπλήσσεται απ’ αυτή του την επιτυχία: «Πίστευα πως το βάθρο ήταν σήμερα μέσα στις δυνατότητές μας. Μετά τους πρώτους γύρους ένιωσα ότι ο στόχος απομακρύνονταν. Ήθελα να ξεμπερδέψω γρήγορα απ’ τους πιο αργούς συνδυασμούς, και χτύπησα την εμπρός αεροτομή μου. Μετά υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας ο Ρικιάρντο φρέναρε στην ευθεία και παραλίγο να χτυπήσουμε. Ήταν φανταστικός αγώνας το αυτοκίνητο ασφαλείας μας βοήθησε δυο φορές και στο τέλος είχα μια ωραία μονομαχία με το Μπάτον που δυσκολεύτηκα να περάσω. Ήταν μια συγκλονιστική προσπάθεια με σκαμπανεβάσματα και νιώθω ωραία που ανέβηκα στο βάθρο και πήρα τρόπαιο».
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
η F1 απόλαυσαν σήμερα όσοι παρακολούθησαν δια ζώσης ή από την τηλεόραση το 18ο αγώνα του πρωταθλήματος.
Ο σημερινός αγώνας είναι χωρίς αμφιβολία ο καλύτερος φετινός, τουλάχιστον μέχρι τον επόμενο. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον Χάμιλτον να διατηρεί το προβάδισμα αλλά πίσω του ο Ράικονεν εκμεταλλεύτηκε την προβλέψιμη αργοπορία του Γουέμπερ και από την 4η θέση έστριψε 2ος μπροστά από το Μαλντονάντο. Ο Αυστραλός με την Red Bull έχασε και την 4η θέση από τον Αλόνσο τη στιγμή που ο teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ έβγαινε από το pit lane.
Ο Φέτελ εκκινούσε τελευταίος μετά την ποινή που του επιβλήθηκε χτες από τους αγωνοδίκες καθότι το μονοθέσιο του είχε λιγότερα καύσιμα από το προβλεπόμενο.
Από τον πρώτο κιόλας γύρο ο Γερμανός άρχισε την επίθεση και τα προσπεράσματα. Μέχρι τον 8ο γύρο είχε καταφέρει να ανέβει στην 14η θέση αλλά με μια απώλεια στο δεξί flap της εμπρός αεροτομής που έσπασε όταν ακούμπησε την πίσω ρόδα της Williams του Μπρούνο Σένα.
Εκείνη τη στιγμή ο Νίκο Ρόσμπεργκ στην προσπάθειά του να περάσει τον Καρθικέγιαν ανέβηκε πάνω στην HRT με αποτέλεσμα να διαλυθούν και τα δυο μονοθέσια. Ο αλυτάρχης ενέπλεξε το αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι να καθαριστεί η πίστα και ο αγώνας "φρέναρε". Ο Φέτελ ήταν πίσω από το Ρικιάρντο που σε κάποια φάση στο μέσο της μεγάλης ευθείας έκοψε απότομα. Για να τον αποφύγει ο Γερμανός έκανε απότομα δεξιά και χτύπησε την πινακίδα του DRS. Αυτό πλήγωσε περαιτέρω την εμπρός αεροτομή της RB8 από την αριστερή πλευρά αυτή τη φορά.
Μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα ο Ρικιάρντο αποσαφήνισε: "Κοίταζα στον καθρέπτη για να δω τι γίνεται πίσω και ξαφνικά τον είδα να κάνει απότομα δεξιά και να χτυπά την πινακίδα του DRS. Έπρεπε όπως όλοι μας να προσέχει μπροστά του". Ο Φέτελ από την πλευρά του διαμαρτύρεται πως ο Ρικιάρντο φρέναρε αναίτια στην ευθεία.
Με την πτέρυγα πλέον σχεδόν κατεστραμμένη ο Φέτελ άκουσε τους μηχανικούς του να τον καλούν στα πιτ για αλλαγή αεροτομής και ελαστικών. Έβγαλε τη μέση γόμα και έβαλε τη μαλακή απέμεναν όμως 40 γύροι για το πέσιμο της καρό σημαίας όταν έγινε αυτό. Το ερώτημα ήταν αν θα μπορούσε να φτάσει μέχρι το φινάλε ο Φέτελ μ' αυτό το σετ ελαστικών.
Ο αγώνας βρήκε τον κανονικό του ρυθμό αλλά όχι για πολύ. Ο επικεφαλής της κούρσας Λιούις Χάμιλτον εγκατέλειψε στον 20ο γύρο από πρόβλημα στην πίεση καυσίμου. Ήταν η δεύτερη εγκατάλειψη του Χάμιλτον τον τελευταίο καιρό ενώ βρισκόνταν επικεφαλής του αγώνα μετά τη Σιγκαπούρη. Ο Ράικονεν έδραξε την ευκαιρία και πέρασε μπροστά ακολουθούμενος από τον Μαλντονάντο και Αλόνσο. Ο Ισπανός που αρχικά φαίνονταν να μην μπορεί να πιέσει τη Williams κατάφερε να περάσει μπροστά από το Μαλντονάντο όταν έπεσαν τα ελαστικά του. Όμως ο ρυθμός του Αλόνσο υστερούσε απ' αυτόν του Ράικονεν.
Εκεί γύρω στον 30στο γύρο σε σύνολο 55 όλοι μπήκαν για την μοναδική αλλαγή ελαστικών. Έβγαλαν τη μαλακή έβαλαν τη μέση γόμα για να πάνε μέχρι το τέλος.
Ο Φέτελ μπήκε στον 37ο γύρο να αλλάξει λάστιχα για 2η φορά και αμέσως μετά βγήκε ξανά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτή τη φορά λόγω της σύγκρουσης των Γκροζάν, Πέρεζ και Γουέμπερ για την οποία οι αγωνοδίκες θεώρησαν υπαίτιο τον Μεξικάνο πιλότο της Sauber. Αναλύοντας το τι έχει γίνει είναι σαφές πως ο Πέρεζ επιχείρησε μια "τρελή" προσπέραση και δεν του βγήκε. Ως αποτέλεσμα βρέθηκε εκτός πίστας και στην επάνοδό του μπήκε στην πορεία του Γκροζάν: "Τον είδα ξαφνικά μπροστά μου και δεν είχα που να πάω. Χτυπήσαμε και μετά ήρθε και ο Γουέμπερ". Ο Μεξικάνος δέχτηκε το σφάλμα του: "Είχαμε καλό ρυθμό αλλά υστερούσαμε σε τελική. Προσπάθησα να περάσω τους ντι Ρέστα και Γκροζάν με τη μία, ρισκάροντας".
Το αυτοκίνητο ασφαλείας μηδένισε τις διαφορές και ο Φέτελ βρέθηκε με φρέσκα λάστιχα στην 4η θέση πίσω από τους Ράικονεν, Αλόνσο και Μπάτον.
Οι τελευταίοι 12 γύροι ήταν με κομμένη την ανάσα καθώς ο Ράικονεν άνοιξε αμέσως τη διαφορά εκτός ζώνης DRS (+1sec) από τον Αλόνσο που δεν μπορούσε να ξεκολήσει από την ουρά της Ferrari τους Μπάτον και Φέτελ.
Μετά από κάποιους γύρους ο Ισπανός κατάφερε να απομακρυνθεί κατεβάζοντας συνεχώς το ρεκόρ ταχύτερου γύρου. Μάλιστα σ' αυτό το σημείο έδειξε ότι θα μπορούσε ακόμη και να απειλήσει το Ράικονεν. Όμως η επίθεσή του αυτή ήταν δίκοπο μαχαίρι καθότι έβγαλε το Μπάτον από τη ζώνη DRS της Ferrari. Αυτό περιόρισε το Βρετανό που προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε μέχρι το τέλος να αντέξει στην επίθεση του Φέτελ.
Έτσι ο Γερμανός ανέβηκε τελικά 3ος σ' έναν αγώνα όπου εκκίνησε τελευταίος. Η διαφορά του από τον Αλόνσο μειώθηκε στους 10 βαθμούς ενώ απομένουν ακόμη 50 να μοιραστούν στους δυο τελευταίους αγώνες της χρονιάς σε ΗΠΑ (18/11) και Βραζιλία (25/11).
Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Κίμι Ράικονεν δεν επέτρεψε στον εαυτό του ιδιαίτερες εκδηλώσεις χαράς: «Χαίρομαι κυρίως για την ομάδα. Είναι μια δύσκολη χρονιά για αυτούς. Ελπίζω αυτή η νίκη να τους δώσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όχι μόνο σ’ όσους δουλεύουν αλλά και στους ιδιοκτήτες. Ελπίζω να αλλάξει η κατάσταση και να κερδίσουμε κι άλλες φορές φέτος ή του χρόνου. Δεν υπάρχει λόγος να χοροπηδάμε υπάρχουν κι άλλοι αγώνες μπροστά μας. Θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε ξανά. Απόψε θα κάνουμε ένα μεγάλο πάρτι και αύριο το πρωί όταν θα νιώθουμε άσχημα για όσα κάναμε θα θυμόμαστε αυτά που μας κάνουν να χαιρόμαστε αυτή τη στιγμή. Είχαμε και στην Ινδία την ταχύτητα για να κερδίσουμε αλλά το πρόβλημα ήταν ότι δεν εκκινήσαμε κοντά στην κορυφή. Το κλειδί σήμερα ήταν η εκκίνηση».
Ο Αλόνσο λογικά πρέπει να πανηγυρίζει καθότι τερμάτισε 2ος μπροστά από το Φέτελ οδηγώντας ένα μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο απ’ την άλλη όμως δεν μπορεί να χαρεί βλέποντας το μεγάλο του αντίπαλο να ελαχιστοποιεί τις απώλειες σε μια μέρα που ο Ισπανός θα μπορούσε να έχει ανακτήσει το προβάδισμα στη βαθμολογία: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί. Έπρεπε να δώσω μάχη όλο τον αγώνα. Κάναμε σωστά προσπεράσματα και είχαμε σωστή στρατηγική αυτά τα δυο μας έδωσαν τη δυνατότητα να παλέψουμε για τη νίκη. Η δεύτερη θέση ήταν σήμερα το μέγιστο δυνατό καθότι εκκινούσαμε από την έκτη θέση. Στις προσομοιώσεις βλέπαμε ότι εδώ θα τερματίσουμε στην 5η ή 6η θέση. Πρέπει στους δυο επόμενους αγώνες να τερματίσω μπροστά από το Σεμπάστιαν για να έχω πιθανότητες να κατακτήσω τον τίτλο».
Ο άνθρωπος του αγώνα, Σεμπάστιαν Φέτελ που κατάφερε να ανέβει στο βάθρο παρότι εκκίνησε τελευταίος δεν φάνηκε να εκπλήσσεται απ’ αυτή του την επιτυχία: «Πίστευα πως το βάθρο ήταν σήμερα μέσα στις δυνατότητές μας. Μετά τους πρώτους γύρους ένιωσα ότι ο στόχος απομακρύνονταν. Ήθελα να ξεμπερδέψω γρήγορα απ’ τους πιο αργούς συνδυασμούς, και χτύπησα την εμπρός αεροτομή μου. Μετά υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας ο Ρικιάρντο φρέναρε στην ευθεία και παραλίγο να χτυπήσουμε. Ήταν φανταστικός αγώνας το αυτοκίνητο ασφαλείας μας βοήθησε δυο φορές και στο τέλος είχα μια ωραία μονομαχία με το Μπάτον που δυσκολεύτηκα να περάσω. Ήταν μια συγκλονιστική προσπάθεια με σκαμπανεβάσματα και νιώθω ωραία που ανέβηκα στο βάθρο και πήρα τρόπαιο».
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Τελική κατάταξη:
|
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος
|
1. Raikkonen Lotus-Renault 1’45:58.667
|
2. Alonso Ferrari + 0.852
|
3. Vettel Red Bull-Renault + 4.163
|
4. Button McLaren-Mercedes + 7.787
|
5. Maldonado Williams-Renault + 13.007
|
6. Kobayashi Sauber-Ferrari + 20.076
|
7. Massa Ferrari + 22.896
|
8. Senna Williams-Renault + 23.542
|
9. Di Resta Force India-Mercedes + 24.160
|
10. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 27.400
|
11. Schumacher Mercedes + 28.000
|
12. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 34.900
|
13. Kovalainen Caterham-Renault + 47.700
|
14. Glock Marussia-Cosworth + 56.400
|
15. Perez Sauber-Ferrari + 56.700
|
16. Petrov Caterham-Renault + 1:04.500
|
17. De la Rosa HRT-Cosworth + 1:11.5
|
Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:43.964
|
Εγκατέλειψαν:
|
Πιλότος Ομάδα Γύρος
|
Pic Marussia-Cosworth 42
|
Grosjean Lotus-Renault 38
|
Webber Red Bull-Renault 38
|
Hamilton McLaren-Mercedes 20
|
Karthikeyan HRT-Cosworth 8
|
Rosberg Mercedes 8
|
Hulkenberg Force India-Mercedes 1
|
Βαθμολογία, 18ος γύρος:
|
Πιλότοι: Κατασκευαστές:
|
1. Vettel 255 1. Red Bull-Renault 422
|
2. Alonso 245 2. Ferrari 340
|
3. Raikkonen 198 3. McLaren-Mercedes 318
|
4. Webber 167 4. Lotus-Renault 288
|
5. Hamilton 165 5. Mercedes 136
|
6. Button 153 6. Sauber-Ferrari 124
|
7. Massa 95 7. Force India-Mercedes 95
|
8. Rosberg 93 8. Williams-Renault 73
|
9. Grosjean 90 9. Toro Rosso-Ferrari 22
|
10. Perez 66
|
11. Kobayashi 58
|
12. Hulkenberg 49
|
13. Di Resta 46
|
14. Maldonado 43
|
15. Schumacher 43
|
16. Senna 30
|
17. Vergne 12
|
18. Ricciardo 10
|
protothema.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!