(Υιοθετείστε έναν άντρα), για να κάνει γνωστό το όνομά του και να προωθήσει τις εργασίες του. Αποφάσισε να ανοίξει ένα «κινούμενο κατάστημα» και να κλείσει σε γυάλινα κουτιά – φορητές βιτρίνες τους άντρες που διέθετε. Στη συνέχεια, να τους περιφέρει πρώτα στη Γαλλία και στη συνέχεια ανά την Ευρώπη, ώστε να μπορούν οι ενδιαφερόμενες να δουν ζωντανά και από κοντά, το εμπόρευμα.
Οι άντρες «βγαίνουν» σε διάφορα στιλ, για όλα τα γούστα: «κυριλέ», «ροκάς», «αθλητικός» κ.λπ. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν πρόκειται για μοντέλα, αλλά για πραγματικούς, αληθινούς εθελοντές – μπακούρια.
Η ιστοσελίδα, που απευθύνεται δωρεάν και αποκλειστικά σε γυναίκες, έχει άντρες που διαφημίζουν τους εαυτούς τους. Το 2010, την πρώτη χρονιά που άνοιξε, συγκέντρωσε 25,000 εγγεγραμμένους χρήστες.
Οι άντρες γράφουν το προφίλ τους και επιτρέπεται να ανοίξουν διάλογο με μια γυναίκα μόνο αν αυτή τους επιλέξει. Μετά το δεκαήμερο των εγκαινίων στο Παρίσι, το κατάστημα μεταφέρθηκε στις Βρυξέλλες, και στη συνέχεια στη Λυόν και στην Τουλούζη.
protothema.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!