Σε προηγούμενο άρθρο μας ασχοληθήκαμε με τις θέσεις των Ανεξάρτητων Ελλήνων του κ. Καμμένου. 

Σήμερα προβάλλουμε τις θέσεις του κόμματος Δημιουργία ξανά του κ. Τζήμερου...
που μπορείτε να τις βρείτε ΕΔΩ 

Να σημειώσουμε ότι το κόμμα του κ. Τζήμερου ΔΕΝ απαρτίζεται απο πολιτικούς, αλλά απο ενεργούς πολίτες και επαγγελματίες που δεν είναι επαγγελματίες πολιτικοί σύμφωνα με τις δηλώσεις τους

Ποιοι είναι οι άνθρωποι πίσω απο την Δημιουργία ξανά
Το καταλαβαίνουμε. Θέλετε φωτογραφίες, βιογραφικά, διευθύνσεις, τηλέφωνα, αντίγραφα ποινικού μητρώου μπορεί και... ακτινογραφίες θώρακος. Τόσα χρόνια απάτης, μας έχουν κάνει να φοβόμαστε και τη σκιά μας.
Θα τα έχετε όλα. Ήδη ανεβάσαμε στο site πλήρη στοιχεία όσων αποτελούν τον αρχικό πυρήνα της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. Αλλά, δύσπιστοι φίλοι μας, σκεφτείτε λίγο: πώς αλλιώς θα μπορούσε να γεννηθεί ένα κίνημα από τα σπλάχνα της κοινωνίας; Αυτό δεν περιμέναμε όλοι; Δεν λέγαμε «να βρεθεί κάποιος κάτι να κάνει»; Ε, λοιπόν κάποιος που ήταν έξω από τους κομματικούς μηχανισμούς, μακριά από τα παιχνίδια της εξουσίας και από τα φώτα της δημοσιότητας αποφάσισε να βγει και να φωνάξει αυτό που όλοι πιστεύουμε. Δεν έχει καμμία σημασία αν λέγεται Θάνος, Άγης, Χάρης ή Έλενα. Θα μπορούσε να είναι ο καθένας από μας! Σε λίγες εβδομάδες γίναμε μερικές χιλιάδες. Κάναμε γνωστό το μήνυμα της ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ σε όλον τον κόσμο, αφού μεγάλα ΜΜΕ από την Ευρώπη μέχρι και από την... Κορέα έχουν κάνει εκτενείς αναφορές στη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.
Περισσότερα ΕΔΩ


Σταχιολογούμε μερικά ενδιαφέροντα σημεία και θέσεις τους: 

Ευρωπαϊκή Προοπτική (πλαίσιο αρχών)
Το μέλλον της Ελλάδας είναι στην Ευρωπαϊκή Ένωση με νόμισμα το ευρώ. Είναι αυτονόητο ότι υποστηρίζουμε την ελεύθερη οικονομία και την «αστική» δημοκρατία ως τα μόνα εφαρμόσιμα συστήματα στον σύγχρονο κόσμο, παρά τα προβλήματά τους. Ωστόσο, και το Ευρωπαϊκό αλλά και το παγκόσμιο χρηματοπιστωτικό σύστημα έχουν ανάγκη νέων κανόνων που θα καταστήσουν ξανά το χρήμα μέσον συναλλαγών και όχι το κύριο αντικείμενό τους.
Πιστεύουμε στην ευημερία που προέρχεται από την παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών.
Θα αγωνιστούμε για την Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, καθώς είναι προφανές – και η πρόσφατη κρίση απέδειξε πέρα από κάθε αμφιβολία – ότι μια Ευρώπη πολλών οικονομικών ταχυτήτων και δημοσιονομικών πολιτικών είναι ένα ασταθές οικοδόμημα. Προφανώς όταν συμμετέχεις σε μια ένωση, για να έχεις τα οφέλη που αυτή παρέχει, έχεις αποδεχθεί ότι μέρος των δικαιωμάτων σου μεταβιβάζεται στην ένωση. Διαφωνούμε με την αντιευρωπαϊκή εθνικιστική ρητορεία και αντιλαμβανόμαστε την Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση ως την πορεία η οποία θα καταστήσει την Ευρώπη μία ενιαία πολιτική και οικονομική οντότητα.

Παιδεία
Ποτέ δεν καταλάβαμε γιατί η Παιδεία, η πιο σημαντική επένδυση για το μέλλον της χώρας, θα πρέπει να έχει πολιτικό προϊστάμενο και να αλλάζει κατεύθυνση και σύστημα κάθε φορά που αλλάζει ο Υπουργός. Εξ ορισμού, ο σωστός σχεδιασμός στην Παιδεία γίνεται με ορίζοντα δεκαετιών και γενεών – ενώ ο κομματικός Υπουργός Παιδείας σχεδιάζει με ορίζοντα – στην καλύτερη περίπτωση - τις επόμενες εκλογές. (Συνήθως «σχεδιάζει» με ορίζοντα την επόμενη δημοσκόπηση.) Η ένταξη της Παιδείας στα... πεδία των μικροκομματικών συμφερόντων ήταν το μεγαλύτερο έγκλημα των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων.
Θέλουμε από την αρχή να υπογραμμίσουμε ότι η Παιδεία, για μας, δεν περιορίζεται στις αίθουσες διδασκαλίας. Είναι κάτι ευρύτερο, τόσο χρονικά όσο και ποιοτικά. Με τον όρο «Παιδεία» εννοούμε την ψυχοσωματική, πνευματική, κοινωνική και ηθική καλλιέργεια του ανθρώπου σε όλη τη διάρκεια της ζωής του, στην οποία συμμετέχουν – αρνητικά ή θετικά - και άλλοι παράγοντες όπως η οικογένεια, το κοινωνικό περιβάλλον, τα Μ.Μ.Ε. και τα πρότυπα που προβάλλονται. Επομένως η Παιδεία, άρα και το συγκεκριμένο Υπουργείο, αποκτάει ευρύτερο ρόλο και φεύγει από τη δικαιοδοσία των πολιτικών κομμάτων. Αυτή η αλλαγή κατοχυρώνεται Συνταγματικά.
Περισσότερα ΕΔΩ

Περιβάλλον
Άλλο ένα πεδίο αντιπαράθεσης άνομων συμφερόντων και ιδεολογημάτων. Από τη μια η ρύπανση: ατομική, οικιακή, αστική, βιομηχανική, που έχει κάθε συμφέρον να συνεχίσει, όπως ήξερε. Από την άλλη η «προστασία» με την εγκληματική της έννοια δηλαδή η μέσω του περιβάλλοντος ανάδειξη τοπικών ηγετίσκων, γραφικών «περιβαλλοντολόγων», ή πληρωμένων (από αντίπαλο επιχειρηματία) ταραξιών οι οποίοι αντιτίθενται σε κάθε επενδυτικό έργο ακόμα και σε όσα σκοπό έχουν την... προστασία του περιβάλλοντος. Λίγες σοβαρές φωνές, που πιστεύουν ότι η ανάπτυξη μπορεί να να συνδυαστεί με την προστασία του περιβάλλοντος, απαξιώνονται ή φιμώνονται από τους μεν και θεωρούνται «προδοτικές» από τους δε. Εμείς το περιβάλλον το θεωρούμε το σπίτι μας που οφείλουμε να το έχουμε καθαρό και περιποιημένο αλλά και να μπορούμε να ζούμε μέσα σ’ αυτό. Το περιβάλλον και η διαχείρισή του δεν προσφέρεται για ακτιβιστικό, ιδεολογικό, ρομαντικό ή πολιτικό αντικείμενο δραστηριότητας, αλλά είναι ένα πολύ ειδικό, τεχνικό, και υψίστης σημασίας πλέγμα ενεργειών και δραστηριοτήτων.

ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Βασική αρχή της πολιτικής μας είναι η αειφόρος ανάπτυξη που καλύπτει τις ανάγκες του παρόντος χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τη δυνατότητα των μελλοντικών γενεών να καλύψουν τις δικές τους. Η αειφόρος ανάπτυξη έχει τρεις συνιστώσες - οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική - που απαιτούν ισορροπημένη πολιτική συνεκτίμηση.
Περισσότερα ΕΔΩ

Σχέσεις Κράτους – Εκκλησιών

Όπως θα παρατηρήσατε, η ενότητα επιγράφεται «σχέσεις Κράτους – Εκκλησιών» και όχι «σχέσεις Κράτους – Εκκλησίας». Πορευόμαστε προς μία εποχή συγκατοίκησης με άλλα έθνη και άτομα άλλων θρησκειών και οφείλουμε να κινηθούμε ταυτόχρονα σε δύο επίπεδα: σε εκείνο που έχει ως βάση του τον άνθρωπο και την ελευθερία να πιστεύει τον δικό του ή και κανένα θεό, και στο επίπεδο της εμβάθυνσης σε πατροπαράδοτες αξίες και στις ρίζες της ελληνικότητάς μας. Ο στόχος μας είναι να διαπλάσουμε ανθρώπους ανεξίθρησκους και ανοιχτόμυαλους, που όμως ταυτόχρονα θα κοινωνούν με την παράδοση του τόπου, όχι ως στείροι οπαδοί, αλλά ως δημιουργικοί και σύγχρονοι συνεχιστές της. Ανθρώπους με «έρμα» που να είναι πανανθρώπινο και ελληνικό.

Ωστόσο, καθώς η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η επίσημη θρησκεία του Κράτους, θα πρέπει να εστιάσουμε κατ’ αρχήν σ΄ αυτή τη σχέση. Πολλοί θεολόγοι νοιώθουν άβολα και μόνο στο άκουσμα της έκφρασης «σχέσεις Κράτους – Εκκλησίας» εξηγώντας ότι, από τη φύση του, ο Χριστιανισμός δεν τάσσεται παρά τω Καίσαρι (ή συχνά υπέρ τον Καίσαρα!) και η εκκοσμίκευση της εκκλησίας υπονόμευσε την πνευματικότητά της, άρα την ίδια τη φύση της. Το «δωρεάν ελάβατε, δωρεάν δότε» σίγουρα δεν αποτυπώνει την οικονομική πλευρά της λειτουργίας της Εκκλησίας, το «ο έχων δύο χιτώνας...» δεν δημιουργεί συνειρμούς με τα αρχιερατικά άμφια, όμως μια ρεαλιστική σύγχρονη θεώρηση δεν μπορεί να παραβλέψει ότι για τα πάντα σήμερα «δει χρημάτων».

Φυσικά, μια πολιτική κίνηση, δεν έχει ρόλο στον σχολιασμό θεολογικών απόψεων, έχει όμως ρόλο στην καθιέρωση ενός πλαισίου λειτουργίας που να ενώνει τους Πολίτες, σε όποια εκκλησία ή δόγμα κι αν ανήκουν.


Περισσότερες θέσεις και θέματα ΕΔΩ

http://www.fititis.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top