Και πάνω που έψαχνα για ένα καινούργιο hobby πέφτω πάνω στην πανέμορφη Alana Blanchard και ξεκινάω αμέσως να ψάχνω για σανίδα. Του surf φυσικά όχι σωτηρίας αν και με αυτά που βλέπω μάλλον η δεύτερη θα μου χρειαστεί περισσότερο. Έβαλα λοιπόν και εγώ σκοπό της ζωής μου να κάνω surf δίπλα σε αυτή την πανέμορφη ξανθιά Αμερικανίδα.



Πια είναι όμως αυτή η Alana? Αμέσως παίρνω τηλέφωνο τον φίλο μου τον surfer που πάει κάθε χρόνο στο Μπαλί για να μου πει. Με το που του λέω το όνομα του πέφτει το τηλέφωνο από τα χέρια και να μην πω κάτι πιο χοντρό. Λέω δεν θα βγάλω άκρη απο εδώ και κάνω μια ψακτική στον κυβερνοχώρο. Alana Blanchard λοιπόν ετών 21, ζει στο Kauai της Χαβάης και είναι επαγγελματίας surfer (κάτι μας είπες τώρα). Έχει γυρίσει τον κόσμο με μια σανίδα δαμάζοντας σε κάθε της εμφάνιση τα κύματα αλλά και τα αντρικά βλέμματα (Άντε να πάρεις κύμα με αυτή στο νερό).

Παρά το νεαρό της ηλικίας της έχει αποκτήσει ήδη τη φήμη ότι είναι μια από τις καλύτερες surfer του κόσμου. Είναι πολύ καλή φίλη με την Bethany Hamilton και ήταν παρόν όταν η δεύτερη δέχτηκε επίθεση από καρχαρία που την έκανε να χάσει το χέρι της. Το 2011 την υποδύθηκε η Lorraine Nicholson στην ταινία Soul Surfer η οποία είναι βασισμένη σε αυτό το γεγονός (Να μια ωραία ταινία για το βράδυ της παρασκευής)

Τι πρέπει να κάνεις λοιπόν (Λέω στον εαυτό μου) για να καταφέρεις να σερφάρεις μαζί της? Είναι πολύ απλό. Θα μάθεις surf και θα γίνεις ένας από τους καλύτερους surfers του κόσμου. Κοιτάζομαι και μία στoν καθρέπτη κατευθείαν αλλά που? Μόνο surfer δεν γίνεται αυτό που βλέπω. To πλάνο λοιπόν παίδες είναι απλό:

Αγοράζω σανίδα πανάκριβη που να κάνει μπαμ απο χιλιόμετρο.
Αγοράζω μαγιό σερφίστικο (Αν βρω στο νούμερο μου).
Κάνω solarium για να μαυρίσω την απολλώνια κορμάρα να μοιάζει λες και είμαι στον ήλιο από πρόπερσι το καλοκαίρι.
Βάζω και ένα φιλαράκι χακερά να βάλει την το πρόσωπο μου σε κανένα διάσημο surf video.
Το ανεβάζω youtube και το κλικάρο μέχρι να ξεπεράσει σε προβολές ακόμα και το Bad Romance της Lady Gaga.
Κλείνω εισιτήριο για Χαβάη και παίζω σβάρνα τις παραλίες μέχρι να την πετύχω.
Συστήνομαι ως πρώην σέρφερ και νυν μεγιστάνας του πλούτου
Φροντίζω με κάποιον τρόπο να δει και το βίντεο μου και να πάθει αυτομάτως κοκομπλόκο
Και έδεσε η σάλτσα. Θα σερφάερει πάνω στους κυματισμούς (Κυματισμό μάλλον καλύτερα) του κορμιού μου πριν καν το καταλάβει.

Λοιπόν εγώ φεύγω και σας αφήνω μερικές φωτογραφίες και ένα βιντεάκι για να περάσετε την ώρα σας.






http://www.hobbystas.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top