Tην ανάγκη να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (social media), όπως είναι το...
Facebook, το Twitter, το LinkedIn κ.ά., δείχνουν να κατανοούν όλο και περισσότερο οι ελληνικές επιχειρήσεις.
Μάλιστα, η ενασχόληση με την κοινωνική δικτύωση τείνει να εξελιχθεί σε μία από τις βασικές προτεραιότητές τους την τρέχουσα περίοδο της οικονομικής κρίσης, καθώς έχει αρχίσει να γίνεται κατανοητό ότι τα social media μπορούν να ενισχύσουν τη σχέση μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους και να έχουν σημαντικά οφέλη τόσο σε επίπεδο εικόνας όσο και αναφορικά με την ενίσχυση των πωλήσεών τους.
Αυτά είναι ορισμένα από τα βασικά συμπεράσματα των δύο ερευνών (μία ποιοτική και μία ποσοτική με τη συμμετοχή στελεχών από 200 επιχειρήσεις) που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πάντειο Πανεπιστήμιο και την MRB Hellas τον περασμένο μήνα. Τα συμπεράσματα παρουσιάστηκαν χθες στο συνέδριο «Social Μedia & Επιχειρήσεις: Πού θα πάει αυτή η σχέση».
Είναι αξιοσημείωτο πως σύμφωνα με την έρευνα, η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του Διαδικτύου αποτελεί την 3η κατά σειρά προτεραιότητα των ελληνικών επιχειρήσεων για τη φετινή χρονιά, όταν πέρσι ήταν στην 5η θέση και πρόπερσι στην 6η.
Από τα πλέον ενδιαφέροντα στοιχεία της ποσοτικής έρευνας ήταν ότι:
• Το 60,1% κάνει καθημερινή χρήση των social media.
• Το 44% σκοπεύει να αυξήσει τον προϋπολογισμό του για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
• Το 83,1% υποστήριξε πως έχει συγκεκριμένη στρατηγική για την κοινωνική δικτύωση.
Οσον αφορά στις υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο, το Facebook, όπως και αναμενόταν είναι στην κορυφή της λίστας, ενώ ακολουθούν το Twitter, το YouTube και το LinkedIn. Συγκεκριμένα, εκτιμάται πως περίπου το 80% των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποιούν το Facebook, το οποίο χαρακτηρίζεται ως ο «ηγέτης» των social media και διαθέτει πολλά εργαλεία για διαφήμιση.
Το Twitter το χρησιμοποιούν περίπου οι μισές επιχειρήσεις του δείγματος, αν και η αίσθηση που υπάρχει είναι πως δεν είναι το πλέον κατάλληλο μέσο για την προβολή μίας επιχείρησης.
Facebook, το Twitter, το LinkedIn κ.ά., δείχνουν να κατανοούν όλο και περισσότερο οι ελληνικές επιχειρήσεις.
Μάλιστα, η ενασχόληση με την κοινωνική δικτύωση τείνει να εξελιχθεί σε μία από τις βασικές προτεραιότητές τους την τρέχουσα περίοδο της οικονομικής κρίσης, καθώς έχει αρχίσει να γίνεται κατανοητό ότι τα social media μπορούν να ενισχύσουν τη σχέση μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους και να έχουν σημαντικά οφέλη τόσο σε επίπεδο εικόνας όσο και αναφορικά με την ενίσχυση των πωλήσεών τους.
Αυτά είναι ορισμένα από τα βασικά συμπεράσματα των δύο ερευνών (μία ποιοτική και μία ποσοτική με τη συμμετοχή στελεχών από 200 επιχειρήσεις) που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πάντειο Πανεπιστήμιο και την MRB Hellas τον περασμένο μήνα. Τα συμπεράσματα παρουσιάστηκαν χθες στο συνέδριο «Social Μedia & Επιχειρήσεις: Πού θα πάει αυτή η σχέση».
Είναι αξιοσημείωτο πως σύμφωνα με την έρευνα, η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του Διαδικτύου αποτελεί την 3η κατά σειρά προτεραιότητα των ελληνικών επιχειρήσεων για τη φετινή χρονιά, όταν πέρσι ήταν στην 5η θέση και πρόπερσι στην 6η.
Από τα πλέον ενδιαφέροντα στοιχεία της ποσοτικής έρευνας ήταν ότι:
• Το 60,1% κάνει καθημερινή χρήση των social media.
• Το 44% σκοπεύει να αυξήσει τον προϋπολογισμό του για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
• Το 83,1% υποστήριξε πως έχει συγκεκριμένη στρατηγική για την κοινωνική δικτύωση.
Οσον αφορά στις υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγο, το Facebook, όπως και αναμενόταν είναι στην κορυφή της λίστας, ενώ ακολουθούν το Twitter, το YouTube και το LinkedIn. Συγκεκριμένα, εκτιμάται πως περίπου το 80% των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποιούν το Facebook, το οποίο χαρακτηρίζεται ως ο «ηγέτης» των social media και διαθέτει πολλά εργαλεία για διαφήμιση.
Το Twitter το χρησιμοποιούν περίπου οι μισές επιχειρήσεις του δείγματος, αν και η αίσθηση που υπάρχει είναι πως δεν είναι το πλέον κατάλληλο μέσο για την προβολή μίας επιχείρησης.
dete.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!