Σε μια δύσκολη για τον εισερχόμενο τουρισμό περίοδο, οι στατιστικές 2011 των κρατήσεων του δικτύου Guest Inn δείχνουν ξεκάθαρα ότι ο τουρισμός της υπαίθρου εμφανίζει μια ανερχόμενη δυναμική, και ο θεματικός τουρισμός κερδίζει συνεχώς έδαφος. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ανάλυση των στατιστικών 2011 είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα.
- Η Γαλλία παραμένει η κύρια αγορά του αγροτουριστικού προϊόντος με ποσοστό κρατήσεων που ξεπερνάει το 73%.
- Παρατηρείται αύξηση της κίνησης από τις γαλλόφωνες χώρες (Βέλγιο, Ελβετία, Καναδάς) των οποίων το 2010 το ποσοστό των κρατήσεων ήταν 11,43%, ενώ το 2011 ανέβηκε στο 15,45%.
- Η συστηματική προβολή του δικτύου Guest Inn στα ΜΜΕ της κάθε χώρας και η καμπάνια στο Google, έχουν συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των κρατήσεων.
Η αύξηση των ξενώνων του δικτύου Guest Inn στην Κρήτη συνοδεύτηκε με θεαματική άνοδο στις κρατήσεις (37,32% το 2011 από 32,11% το 2010). Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο τα παλιά όσο και τα νέα μέλη βρίσκονται σε αγροτικές περιοχές της Κρήτης και οπωσδήποτε μακριά από τις τυποποιημένες τουριστικές διαδρομές. Αυτό ενισχύει την άποψη περί του “διαφορετικού” που αναζητούν πλέον αρκετοί από τους επισκέπτες της Ελλάδας.
Το Early Booking εμφανίζει και για το 2011 πολύ υψηλά ποσοστά στις κρατήσεις των ξενώνων του δικτύου Guest Inn. Σύμφωνα με τις στατιστικές το 39,71% των κρατήσεων πραγματοποιήθηκαν από τον Σεπτέμβριο 2010 μέχρι τον Μάρτιο 2011.
Πιστεύεται ότι αυτό είναι ένα αξιόλογο ποσοστό για μια χρονιά όπου σε γενικές γραμμές κυριάρχησαν οι “κρατήσεις της τελευταίας στιγμής”. Μελετώντας την μηνιαία κίνηση των κρατήσεων για τις δυο τελευταίες χρονιές (2010, 2011) διαπιστώνεται ότι υπάρχει σημαντική κίνηση από τον Απρίλιο μέχρι τον Οκτώβριο. Αυτό επιβεβαιώνει την άποψη ότι η Ελλάδα προσφέρεται όχι μόνο για καλοκαιρινές διακοπές (Ιούλιος – Αύγουστος), αλλά αποτελεί καλό προορισμό για ανοιξιάτικες και φθινοπωρινές αποδράσεις.
Για μια ακόμα χρονιά, το ποσοστό των πελατών οι οποίοι επέλεξαν καταλύματα που βρίσκονται μακριά από τη θάλασσα είναι υψηλό (46,65%). Διαπιστώνουμε ότι για τον συγκεκριμένο τύπο πελατείας η διαμονή κοντά στη θάλασσα δεν αποτελεί το βασικό κριτήριο επιλογής προορισμού.
http://www.flashnews.gr
- Η Γαλλία παραμένει η κύρια αγορά του αγροτουριστικού προϊόντος με ποσοστό κρατήσεων που ξεπερνάει το 73%.
- Παρατηρείται αύξηση της κίνησης από τις γαλλόφωνες χώρες (Βέλγιο, Ελβετία, Καναδάς) των οποίων το 2010 το ποσοστό των κρατήσεων ήταν 11,43%, ενώ το 2011 ανέβηκε στο 15,45%.
- Η συστηματική προβολή του δικτύου Guest Inn στα ΜΜΕ της κάθε χώρας και η καμπάνια στο Google, έχουν συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των κρατήσεων.
Η αύξηση των ξενώνων του δικτύου Guest Inn στην Κρήτη συνοδεύτηκε με θεαματική άνοδο στις κρατήσεις (37,32% το 2011 από 32,11% το 2010). Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο τα παλιά όσο και τα νέα μέλη βρίσκονται σε αγροτικές περιοχές της Κρήτης και οπωσδήποτε μακριά από τις τυποποιημένες τουριστικές διαδρομές. Αυτό ενισχύει την άποψη περί του “διαφορετικού” που αναζητούν πλέον αρκετοί από τους επισκέπτες της Ελλάδας.
Το Early Booking εμφανίζει και για το 2011 πολύ υψηλά ποσοστά στις κρατήσεις των ξενώνων του δικτύου Guest Inn. Σύμφωνα με τις στατιστικές το 39,71% των κρατήσεων πραγματοποιήθηκαν από τον Σεπτέμβριο 2010 μέχρι τον Μάρτιο 2011.
Πιστεύεται ότι αυτό είναι ένα αξιόλογο ποσοστό για μια χρονιά όπου σε γενικές γραμμές κυριάρχησαν οι “κρατήσεις της τελευταίας στιγμής”. Μελετώντας την μηνιαία κίνηση των κρατήσεων για τις δυο τελευταίες χρονιές (2010, 2011) διαπιστώνεται ότι υπάρχει σημαντική κίνηση από τον Απρίλιο μέχρι τον Οκτώβριο. Αυτό επιβεβαιώνει την άποψη ότι η Ελλάδα προσφέρεται όχι μόνο για καλοκαιρινές διακοπές (Ιούλιος – Αύγουστος), αλλά αποτελεί καλό προορισμό για ανοιξιάτικες και φθινοπωρινές αποδράσεις.
Για μια ακόμα χρονιά, το ποσοστό των πελατών οι οποίοι επέλεξαν καταλύματα που βρίσκονται μακριά από τη θάλασσα είναι υψηλό (46,65%). Διαπιστώνουμε ότι για τον συγκεκριμένο τύπο πελατείας η διαμονή κοντά στη θάλασσα δεν αποτελεί το βασικό κριτήριο επιλογής προορισμού.
http://www.flashnews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!