Μια άλλη διάσταση και χρήση των κοινωνικών δικτύων αποφάσισε να δώσει...
με δημοσίευμα της η Telegraph.
Προτείνει τρόπους με τους οποίους το Facebook και το Twitter θα μας...
βοηθήσουν να εξοικονομήσουμε χρήματα το επόμενο έτος. Σύμφωνα με την έρευνα όλο και περισσότεροι εργοδότες κοιτούν τα διαδικτυακά προφίλ των μελλοντικών υπαλλήλων στην εταιρεία τους. Οπότε όσο καλύτερα «φτιαγμένο» τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες για πρόσληψη.
Επιπλέον, οι εταιρείες έχουν ξεκινήσει να εφαρμόζουν έναν άλλο τρόπο προσέλκυσης πελατών μέσω Facebook και Twitter που μπορεί να φανεί ωφέλιμος και για τους καταναλωτές. Πολύ συχνά μέσω των fan pages κάνουν προσφορές σε προϊόντα τα οποία μάλιστα σε άλλη περίπτωση θα ήταν δύσκολο να αγοραστούν. Οι εκπτώσεις μπορεί να φτάσουν και τη μισή τιμή του προϊόντος.
Επιπλέον οι καταγγελίες για αποζημιώσεις και η ικανοποίηση αυτών ή επιστροφή του προϊόντος φαίνεται πιο εύκολη πλέον μέσω του Twitter όπου ουσιαστικά ο καταναλωτής μπορεί να έρθει σε άμεση επαφή με την εταιρεία και να εκθέσει δημόσια το παράπονό του αντί να περιμένει μισή ώρα στο ακουστικό χωρίς αποτέλεσμα.
Τέλος, υπάρχουν στα κοινωνικά δίκτυα «σύμβουλοι οικονομικής διαχείρισης» τους οποίους αν ακολουθήσετε θα έχετε τη δυνατότητα για καθημερινά tips και συμβουλές σωστής διαχείρισης και μάλιστα δωρεάν!
με δημοσίευμα της η Telegraph.
Προτείνει τρόπους με τους οποίους το Facebook και το Twitter θα μας...
βοηθήσουν να εξοικονομήσουμε χρήματα το επόμενο έτος. Σύμφωνα με την έρευνα όλο και περισσότεροι εργοδότες κοιτούν τα διαδικτυακά προφίλ των μελλοντικών υπαλλήλων στην εταιρεία τους. Οπότε όσο καλύτερα «φτιαγμένο» τόσο περισσότερες είναι οι πιθανότητες για πρόσληψη.
Επιπλέον, οι εταιρείες έχουν ξεκινήσει να εφαρμόζουν έναν άλλο τρόπο προσέλκυσης πελατών μέσω Facebook και Twitter που μπορεί να φανεί ωφέλιμος και για τους καταναλωτές. Πολύ συχνά μέσω των fan pages κάνουν προσφορές σε προϊόντα τα οποία μάλιστα σε άλλη περίπτωση θα ήταν δύσκολο να αγοραστούν. Οι εκπτώσεις μπορεί να φτάσουν και τη μισή τιμή του προϊόντος.
Επιπλέον οι καταγγελίες για αποζημιώσεις και η ικανοποίηση αυτών ή επιστροφή του προϊόντος φαίνεται πιο εύκολη πλέον μέσω του Twitter όπου ουσιαστικά ο καταναλωτής μπορεί να έρθει σε άμεση επαφή με την εταιρεία και να εκθέσει δημόσια το παράπονό του αντί να περιμένει μισή ώρα στο ακουστικό χωρίς αποτέλεσμα.
Τέλος, υπάρχουν στα κοινωνικά δίκτυα «σύμβουλοι οικονομικής διαχείρισης» τους οποίους αν ακολουθήσετε θα έχετε τη δυνατότητα για καθημερινά tips και συμβουλές σωστής διαχείρισης και μάλιστα δωρεάν!
"Οι εκπτώσεις μπορεί να φτάσουν και τη μισή τιμή του προϊόντος"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βάλε. Ακόμη και 70-80% κάτω μέσω της Groupon. Αλλά έτσι η επιχείρηση μπαίνει μέσα χοντρά. Το θεωρητικό σκεπτικό της Groupon είναι ότι τα εκπτωτικά κουπόνια θα λειτουργήσουν ως κράχτης για να τσιμπήσεις σταθερούς πελάτες ή/και να διαδωθεί περαιτέρω η επιχείρησή σου.
Στην πράξη όμως αυτό σπάνια δουλεύει γιατί οι πελάτες "γλυκαίνονται" με τις πολύ χαμηλές τιμές, οπότε απλά θα ψάξουν μετά για...άλλες προσφορές. Για αυτόν τον λόγο η Groupon θεωρείται, και βασικά είναι μία πρώτης τάξεως πυραμίδα.