Σε μια από τις πιο δύσκολες χρονιές λόγω της οικονομικής κρίσης, με τις διαφημιστικές επενδύσεις να υποχωρούν, το display παρουσιάζει για τους πρώτους εννέα μήνες του 2011, αύξηση 27%, αφήνοντας περιθώρια για μια ασφαλή πρόβλεψη για το κλείσιμο της χρονιάς με ανάπτυξη άνω του 25%.
Στην πρώτη θέση διαφημιστικής απορρόφησης για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα περνά οκλάδος των τηλεπικοινωνιών , με μερίδιο περίπου 25% της συνολικής δαπάνης, παρουσιάζοντας αξιόλογη αύξηση στο επίπεδο εννιαμήνου.
Στον ίδιο δρόμο βρίσκεται και ο κλάδος των καταναλωτικών αγαθών με το μερίδιο του να ξεπερνά το 18% σε επίπεδο εννιαμήνου, σε σχέση με το 13% της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Η έρευνα πραγματοποιείται από το IAB Hellas από το 2002, και πλέον περιλαμβάνει 24 online publishers που εκπροσωπούν εμπορικά περισσότερα από 150 websites του Ελληνικού Internet.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!