Άλλη μία σέξι φωτογράφιση για την Κατερίνα Στικούδη, αυτή τη φορά στο περιοδικό "Lucky": Ηπαρουσιάστρια εντυπωσιάζει με το μίνι που φοράει, ενώ αποκαλυπτικά είναι και τα όσα λέει για τη ζωή της...


«Νιώθω τόσο στιλιζαρισμένη στη δουλειά, που στην καθημερινότητα μου προτιμώ να είμαι ...χύμα! Ο κόσμος με βλέπει σε δημόσιες εμφανίσεις με εντυπωσιακά ρούχα και ακριβά παπούτσια και νομίζει ότι μου ανήκουν. Όμως αν με συναντήσει κανείς σε ένα μπαρ με τους φίλους μου, το πιο πιθανό είναι να φοράω φόρμες και αθλητικά», αποκάλυψε.
Όσο για την αγάπη της για την γυμναστική, είπε: «Προτιμώ να μην πηγαίνω για καφέ και να περνάω χρόνο στο γυμναστήριο». Η Κατρίνα Στικούδη δεν δηλώνει σπάταλη, αλλά δεν μπορείς να την πεις και τσιγκούνα: «Δεν είμαι σπάταλη, αλλά ούτε και τσιγκούνα. Πριν αγοράσω κάτι σκέφτομαι πώς συνδυάζεται με ό,τι έχω».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top