Ο χρόνος που διαθέτει κανείς για να βουρτσίσει τα δόντια του.... μπορεί να αξιοποιηθεί καλύτερα χάρη στον «μαγικό καθρέπτη» που επινόησε το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης των New York Times: εφοδιασμένος με σύστημα αναγνώρισης προσώπων και φωνητικών εντολών, ο καθρέπτης προβάλλει τις κυριότερες ειδήσεις και τα εισερχόμενα email, συνδέεται στο Facebook και στο Twitter και προβάρει νέα ρούχα πάνω στο είδωλο του χρήστη.

Οι διαδραστικοί καθρέπτες δεν είναι βέβαια νέα ιδέα, η πρόταση όμως των New York Times είναι η πιο εξελιγμένη, καθώς αξιοποιεί τον αισθητήρα Kinect της Microsoft, ο οποίος παρακολουθεί το πρόσωπο, τις κινήσεις και την ομιλία του χρήστη στην κονσόλα Xbox 360.

Ο ίδιος ο καθρέπτης φαίνεται ότι είναι μια τηλεόραση Mirror TV της Philips, κρεμασμένη όμως κατακόρυφα. Η ανακλαστική επιφάνεια της τηλεόρασης μπορεί να προβάλλει εικόνες σε ένα τμήμα της κατά βούληση.

Ακόμα κι αν μια ολόκληρη οικογένεια χρησιμοποιεί το ίδιο μπάνιο, ο μαγικός καθρέπτης αναγνωρίζει ποιος στέκεται μπροστά του ώστε να προβάλλει το αντίστοιχο περιεχόμενο.

Είναι επίσης εφοδιασμένος με σύστημα το οποίο σαρώνει τα τσιπ RFID (αναγνώριση μέσω ραδιοσυχνοτήτων) που υπάρχουν ενσωματωμένα σε ορισμένα προϊόντα. Ο χρήστης μπορεί έτσι να σηκώσει μια συσκευασία με χάπια και να ρωτήσει τον καθρέπτη για τι φάρμακο πρόκειται και πότε πρέπει να το πάρει.

Μέσω του καθρέπτη μπορούν επίσης να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές αγορές. Στην περίπτωση των ρούχων, το σύστημα μπορεί να ντύνει το είδωλο του χρήστη με εικονικά συνολάκια.

Πηγή :http://www.enimerosi24.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top