Βαρύ χρηματικό πρόστιμο περιμένει τον Κέβιν Μιραλάς για την ενέργειά του, καθώς κλήθηκε σε απολογία. Τι δήλωσε ο Βέλγος φορ του Ολυμπιακού στα γαλλικά ΜΜΕ.


Ο Κέβιν Μιραλάς ενημερώθηκε μετά τον αγώνα με την Άρσεναλ πως θα κληθεί σε απολογία από τον Ολυμπιακό για τον τρόπο που λειτούργησε όταν έγινε αλλαγή. Στον Βέλγο αναμένεται να επιβληθεί βαρύ πρόστιμο.

Από μέρους του ο Μιραλάς μιλώντας σε γαλλικά ΜΜΕ επισήμανε πως «εμένα μου αρέσει να παίζω στην κορυφή και όχι στα πλάγια. Έχω μιλήσει όμως με τον προπονητή μου και το θέμα έχει λυθεί. Όλα είναι εντάξει. Είμαι χαρούμενος στον Ολυμπιακό. Έχω τρία χρόνια συμβόλαιο και όλα είναι καλά».



http://www.gazzetta.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top