Η Jessica Alba αν και δεν έχει φέρει ακόμα το δεύτερο παιδάκι της στον κόσμο, προσπαθεί με νύχια και με δόντια να χάσει τα περιττά κιλά της εγκυμοσύνης
. Αν και είναι σαν οδοντογλυφίδα ακόμα και στον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης της, εκείνη πιστεύει ότι πρέπει να λιμοκτονήσει για να αδυνατίσει.

«Δυσκολεύομαι να διατηρήσω το βάρος μου, γι’ αυτό και καταναλώνω ημερησίως 1.200 θερμίδες. Επίσης γυμνάζομαι, οπότε στην ουσία πεθαίνω από την πείνα. Είναι χάλια. Πίνω όμως πολύ νερό», δήλωσε η 30χρονη ηθοποιός.

Η αμερικανίδα ηθοποιός έχει εξομολογηθεί στο παρελθόν ότι απεχθάνεται το γυμναστήριο: «Στο γυμναστήριο έχω τουλάχιστον πέντε πράγματα τα οποία μου αποσπούν την προσοχή, όπως τηλεόραση, i-Pod και περιοδικά. Επίσης βοηθάει να έχεις παρέα. Δεν βουλιάζεις μόνος στη μιζέρια σου».

Βέβαια και η ίδια έχει εκφράσει την εμμονή που έχει με το σώμα της, αφού το 2008 μετά την πρώτη της γέννα είχε δηλώσει ότι απεχθανόταν το σώμα της! Συγκεκριμένα, είχε πει: «Αρκετά κορίτσια αντιμετωπίζουν διατροφικές διαταραχές. Το είχα πάθει κι εγώ. Είχα πάθει εμμονή. Όταν το σώμα μου από εφηβικό έγινε γυναικείο, με τα παχάκια σε διάφορα μέρη του σώματος, έφριξα. Νιώθεις περίεργα, σαν να μην ήσουν έτοιμη γι’ αυτό το σώμα».
 
 
newsvolos.blogspot.com

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top