Η χυμώδης Αμερικανίδα ηθοποιός...
ερμηνεύτρια, τραγουδοποιός και επιχειρηματίας, Dolly Parton, σε μία αποκαλυπτική της συνέντευξη, παραδέχθηκε δημοσίως, ότι μετά από τόσα χρόνια γάμου, φαντασιώνεται άλλους άνδρες, εκτός του συζύγου της.
Και λέμε δημοσίως, γιατί και ο  ίδιος το γνωρίζει.
Η πληθωρική και 65χρονη σήμερα Parton παραδέχεται πως το look της τα προηγούμενα χρόνια - ναι, αυτό που την έκανε διάσημη - ήταν... φθηνό, ενώ και η ίδια πιστεύει ότι μπορεί να τα κατάφερνε καλύτερα, αν δεν έμοιαζε τόσο "φανταχτερή".

Εκτός αυτού όμως, παραδέχθηκε πως της αρέσει να φλερτάρει και ότι ποτέ δε γνώρισε έναν άνδρα, που δεν ένιωθε το ίδιο.

"Οι άνδρες είναι η αδυναμία μου. Κοντοί, ψηλοί, αδύνατοι, παχουλοί, φαλακροί ή όχι, είναι η αδυναμία μου. Απλά φλερτάρω βέβαια μαζί τους, τίποτα παραπάνω. Και ο σύζυγός μου, Carl, το γνωρίζει αυτό", παραδέχεται.

"Αλλά αυτό είναι υγιές. Όταν δεν είμαστε μαζί, του λέω.. Δε σε πειράζει, που σήμερα θα φανταστώ ότι είμαι με τον Keith Urban - τον νυν σύζυγο της Νicole Kidman's husband- σε πειράζει;... Ε, και δεν τον πειράζει.

Όπως μάλιστα  λέει, ο σύζυγός της τη σέβεται και δε θα ήθελε να της στερήσει αυτήν την ευχαρίστηση.

"Πάντα με κάνει να αισθάνομαι όμορφη, ακόμη κι όταν δεν είμαι. Μου αρέσει να φροντίζω τον εαυτό μου για εκείνον και πιστεύω, ότι με βλέπει ακόμη, όπως όταν συναντηθήκαμε για πρώτη φορά. Ποτέ δε θα είμαστε πολύ μεγάλοι ο ένας για τον άλλον", λέει.

Πολύ γλυκό... κατά τα άλλα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε ότι διαβάζετε και βοηθήστε το κουνάβι να μάθει περισσότερα για το τι προτιμάτε να διαβάζετε!

 
Top